Nou ze waren mij eerder kwijt geraakt toen ze allebei ruzie hadden met mijn overleden moeder. Maar dat wordt gezien als een vorm van houden van. Die tante die mij stalkt vertelde ook hele rare dingen over iedereen in de familie, ook over mij, denk ik. Haar zoon heeft geen broers of zusters, dat is bekend. Dus zij wou mij aanzien als een tweede zoon! Een zoon afpakken van je bloedeigen zus, dat kan niet! Ze is gewoon erg gek!quote:
Nee, dat is niet gebeurd. Omdat ik het niet wil, ten koste van mijn bloedeigen vader zou ik het niet doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:56 schreef Arriviste het volgende:
Heb je al eens met haar gepraat en aangegeven dat je niet gediend bent van haar acties?
dus als ik het goed begrijp is zij nu inmiddels jouw legale voogd?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:01 schreef Berven het volgende:
[..]
Nou ze waren mij eerder kwijt geraakt toen ze allebei ruzie hadden met mijn overleden moeder. Maar dat wordt gezien als een vorm van houden van. Die tante die mij stalkt vertelde ook hele rare dingen over iedereen in de familie, ook over mij, denk ik. Haar zoon heeft geen broers of zusters, dat is bekend. Dus zij wou mij aanzien als een tweede zoon! Een zoon afpakken van je bloedeigen zus, dat kan niet! Ze is gewoon erg gek!
Wacht, ze hadden ruzie met je overleden moeder?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:01 schreef Berven het volgende:
[..]
Nou ze waren mij eerder kwijt geraakt toen ze allebei ruzie hadden met mijn overleden moeder. Maar dat wordt gezien als een vorm van houden van. Die tante die mij stalkt vertelde ook hele rare dingen over iedereen in de familie, ook over mij, denk ik. Haar zoon heeft geen broers of zusters, dat is bekend. Dus zij wou mij aanzien als een tweede zoon! Een zoon afpakken van je bloedeigen zus, dat kan niet! Ze is gewoon erg gek!
Ja dat klopt ook, maar die andere tante die ik vaak zie, is ook gek geworden! Ze bemoeit zo vaak met de kleren, dingen die ik doe, met mijn hondje en alles wat!quote:
Ja! Ik ben geen klein kind meer!quote:Op maandag 9 mei 2011 15:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Wacht, ze hadden ruzie met je overleden moeder?![]()
Als ik het goed begrijp is ze heel zorgzaam geworden na het overlijden van je moeder? Zo zorgzaam dat jij het irritant begint te vinden?
Je bent een meisje?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:05 schreef Berven het volgende:
Ja dat klopt ook, maar die andere tante die ik vaak zie, is ook gek geworden! Ze bemoeit zo vaak met de kleren, dingen die ik doe, met mijn hondje en alles wat!
Ik ben een man v an 38 jaar oud en wonend bij mijn vader in aangepast huis.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je bent een meisje?Je bent 18? Je woont op jezelf?
Ja, dat heb ik ook toen gezegd, maar ze gaat gewoon door met haar bemoeienis.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat heb je ook tegen je tante gezegd?
dat klinkt alsof je inderdaad wel wat extra aandacht nodig hebt...quote:Op maandag 9 mei 2011 15:07 schreef Berven het volgende:
[..]
Ik ben een man v an 38 jaar oud en wonend bij mijn vader in aangepast huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |