Ik weet niet hoe het er hier aan toe gaat, maar over het algemeen ben ik van FOK! gewend dat de laatste poster ook een nieuw topic maakt.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:18 schreef Levitas het volgende:
Bleegh.. Weekje vrij is afgelopen en die eerste dagen na een paar dagen vrij zijn altijd zoo vervelend. Kan me er niet toe zetten om lessen voor te bereiden of uberhaupt ook maar iets te doen.
Heb het vandaag wel meegemaakt.. 1 Les Duits niet voorbereid (spreekvaardigheid) en dit was duidelijk te merken, omdat ik dus niks over de tekst wist te vertellen. Kreeg meteen te horen dat ik op het eind van dit blok geen cijfer krijg. Werkt niet echt bepaald motiverend, maar aan de andere kant: 2 uur per week minder les!
Overigens ben ik nieuw in SOG
Ach... Het is wel studie gerelateerd SOGquote:
Dat is zo zuurquote:Op maandag 9 mei 2011 15:45 schreef Merel1808 het volgende:
2 tentamens terug, beide niet gehaald, de ene 1 punt te weinig, de ander 2
Ik heb nog nooit een tentamen niet gehaald op meer dan 4 puntenquote:
Haha. Altijd leuk die andere sitesquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef Marurk het volgende:
Eigenlijk had ik moeten leren vandaag, maar heb de hele dag amper iets gedaan. De hele dag gesogt in de vorm van facebooken, FOK!en en andere niet-nuttige dingen.Ik kon me gewoon niet ertoe zetten.
En vrijdag heb ik weer toets.
Ik zou wel willen maar ik ben daar veel te veel voor aan het studeren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef Marurk het volgende:
We moeten dit topic wel een beetje actief houden he
Wat moet je doen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:43 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik ben daar veel te veel voor aan het studeren.
Nu niet zoveel. Vandaag een matlab practicum voor numerieke wiskunde ingeleverd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
Wat moet je doen?
Ik moet ook eens nodig aan de slag, eigenlijk vanavond nog.
Comic Sans, lettertype 16 (of groter).quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:45 schreef Marurk het volgende:
G*dver wat een k*topdracht.![]()
![]()
![]()
Ik moet 5 pagina's typen waarin ik tekortkomingen en mogelijke verbeteringen aangeef m.b.t. de methoden die ze gebruikt hebben in een artikel. Maar het is dus een artikel uit een "high impact" journal, dus veel valt er niet te verbeteren en ze hebben al overal voor gecontroleerd/gecorrigeerd.Kom dus niet verder dan 1 A4'tje.
Wat moet ik nu?
Veel tussenkopjes gebruiken en de titels extra groot en veel plaatjes. Als je met kolommen werkt valt dit alles minder op.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:16 schreef luckass het volgende:
[..]
Comic Sans, lettertype 16 (of groter).
Ik wil ook echt niet lerenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:24 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet leren, maar ik wil niet. En het is een stom vak & ik wil naar de bioscoop
Wanneer heb jij tentamen? Ik dinsdag om 19.00quote:Op zondag 22 mei 2011 13:40 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik wil ook echt niet leren
Hele weekend volledig naar de klote.
Leuke tijd.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wanneer heb jij tentamen? Ik dinsdag om 19.00
Oh, dat schiet ook niet op danquote:Op zondag 22 mei 2011 13:46 schreef Marurk het volgende:
[..]
Leuke tijd.
Ik moet een paper maken. En ik weet echt niets en het schiet totaal niet op
Dat is ook lekker ja. Misschien is het een idee om 2 dagen te gaan....?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:47 schreef Marurk het volgende:
Tentamen heb ik overigens meteen de dag na het hemelvaart weekend.En ik had eigenlijk al gepland om dat hele weekend (4 dagen) weg te gaan, maar ben bang dat ik me dat niet kan permitteren.
Hehehe, succes.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is ook lekker ja. Misschien is het een idee om 2 dagen te gaan....?
Ik heb de 31e ook een tentamen om 19.00 en 1 juni heb ik er ook een. Ik hoop maar dat 1 juni ook om 19.00 is, anders gaat dat niet goed komen
Hier heeft het net kei hard staan regenen en is het nog bewolkt, haha. Kortom, ideaal weer om lekker lui op je bed films/serie's te kijkenquote:Op zondag 22 mei 2011 13:51 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hehehe, succes.
Ben echt zo blij als dit jaar erop zit.Heb het helemaal gehad nu.
Het weer buiten is ook veel te goed om binnen te zitten
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:56 schreef automatic_ het volgende:
Ik open net mijn boek en ik moet al geeuwen
Ik zit ook steeds andere dingen tussendoor te doenquote:Op zondag 22 mei 2011 14:06 schreef automatic_ het volgende:
Ja, het is best erg hoor.
Ik mag van mijzelf nog één aflevering van "Rookie Blue" kijken, daarna ben ik (als het goed is...) ook alleen thuis en dan ga ik gewoon beneden in de serre zitten & mijzelf afzonderen. Dan is het alleen nog automatic_ en haar testtheorie zooi.
Oo ik hoop zo dat ik dat niet hebquote:Op zondag 22 mei 2011 14:14 schreef Muis006 het volgende:
Om 19.00 tentamen, I wish. Ik moet donderdag om 19:45 en dan vrijdagochtend om 8:45 weer.
Ooo, gelukkig was ik niet de enigequote:Op zondag 22 mei 2011 17:14 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik ook
Ging even op bed liggen en werd toen 45 min later weer wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |