Ik weet niet hoe het er hier aan toe gaat, maar over het algemeen ben ik van FOK! gewend dat de laatste poster ook een nieuw topic maakt.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:18 schreef Levitas het volgende:
Bleegh.. Weekje vrij is afgelopen en die eerste dagen na een paar dagen vrij zijn altijd zoo vervelend. Kan me er niet toe zetten om lessen voor te bereiden of uberhaupt ook maar iets te doen.
Heb het vandaag wel meegemaakt.. 1 Les Duits niet voorbereid (spreekvaardigheid) en dit was duidelijk te merken, omdat ik dus niks over de tekst wist te vertellen. Kreeg meteen te horen dat ik op het eind van dit blok geen cijfer krijg. Werkt niet echt bepaald motiverend, maar aan de andere kant: 2 uur per week minder les!
Overigens ben ik nieuw in SOG
Ach... Het is wel studie gerelateerd SOGquote:
Dat is zo zuurquote:Op maandag 9 mei 2011 15:45 schreef Merel1808 het volgende:
2 tentamens terug, beide niet gehaald, de ene 1 punt te weinig, de ander 2
Ik heb nog nooit een tentamen niet gehaald op meer dan 4 puntenquote:
Haha. Altijd leuk die andere sitesquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:25 schreef Marurk het volgende:
Eigenlijk had ik moeten leren vandaag, maar heb de hele dag amper iets gedaan. De hele dag gesogt in de vorm van facebooken, FOK!en en andere niet-nuttige dingen.Ik kon me gewoon niet ertoe zetten.
En vrijdag heb ik weer toets.
Ik zou wel willen maar ik ben daar veel te veel voor aan het studeren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:40 schreef Marurk het volgende:
We moeten dit topic wel een beetje actief houden he
Wat moet je doen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:43 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik ben daar veel te veel voor aan het studeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |