quote:Ja nou godverdomme! Tegenwoordig heb je alleen maar IQ-loze zangers uit Zaandam of ''bekende'' Nederlanders die een ''tophit'' maken.
Maar waar is de godverdomde toffe 8-bit muziek?
Waarom vinden zo weinig mensen dat tofen waarom wordt er niet veel van gemaakt
Klacht: zie TT en OP
Daarover gesproken, welke moet ik er nog bijgooien? Of zoeken we dat donderdag uit?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Wie komt er naar EINDBAAS in Groningen vrijdag? cerreur en ik doen een megamixje van onze nummers.
Eindbaas heeft wel een tour maar daar doen wij niet aan mee.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:42 schreef krioro het volgende:
Groningen is te ver weg voor mij yo. Doe eens een tour door het hele land.
http://soundcloud.com/xylo/kingquote:Op maandag 9 mei 2011 15:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Daarover gesproken, welke moet ik er nog bijgooien? Of zoeken we dat donderdag uit?
Is inmiddels ook een chipophone uitvoering van..quote:
Random is zweeds.quote:
Geen idee. Ik vind het gewoon mooi. Maar dan niet die gameboy technobullshit.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 03:30 schreef breadbaby het volgende:
luisteren jullie naar 8-bit voor de nostalgie, of liefde voor een spel, of voor de pakkende tonen, of allebei? Ik hou niet van game tribute liedjes.
Absoluut niet voor de nostalgie of liefde voor een spel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 03:30 schreef breadbaby het volgende:
luisteren jullie naar 8-bit voor de nostalgie, of liefde voor een spel, of voor de pakkende tonen, of allebei? Ik hou niet van game tribute liedjes.
Minimal #14 - en alles wat in de buurt komt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Absoluut niet voor de nostalgie of liefde voor een spel.
Ik luister het omdat ik het mooi vind dat je bij chiptunes hoort hoe bepaalde stukken muziek samenwerken, hoe sommige muziek moeilijk in elkaar zit, en hoe sommige muziek soms makkelijk in elkaar zit maar het toch erg 'moeilijk' klinkt. Mooi dat tonen die op zich (als je het vergelijkt met gewone instrumenten) best op elkaar lijken maar toch zo verschillend zijn. En ik ben nogal melodisch, dus ik hou ook erg van verschillende melodieën en ondersteunende harmonie.
Als je mij minimal kunt aanraden die qua melodie en harmonie op chiptunes lijkt dan ben ik voor. Heb het tot nu toe nog niet kunnen vinden namelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Minimal #14 - en alles wat in de buurt komt.
Hell ja!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh, nog even reclame.
cerror en mijn Atari nummer voor de Oldschool compo op de Outline 2011 demoparty begin juni.
http://soundcloud.com/cerror/ses-seins
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |