Testers schijnen weer online te kunnen.quote:
Zie al voor me dat Jack "Too much hair gel" Tretton op het podium een uur lang praat over onzinnige dingen als:quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Testers schijnen weer online te kunnen.
Overigens zie ik ze pas weer online gaan tijdens hun persconferentie. Dat is de MEGATON van Sony dit jaar!
Omdat ze er twee weg gaan geven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:17 schreef Stephan1237 het volgende:
Waarom geven ze niet een spel van keuze weg ? Dat je een "ticket" krijg waarin staat : Kies 1 spel van uw keuze uit en deze mag u gratis downloaden
Met alle nieuwe toffe functiesquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:09 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Zie al voor me dat Jack "Too much hair gel" Tretton op het podium een uur lang praat over onzinnige dingen als:
- verkoopcijfers
- NGP
- reeds aangekondigde PS3-games
- Gears of War en Alan Wake naar PS3
- GTA V, Resident Evil 6, Kingdom Hearts 3 exclusief op PS3
- etc.
Iedereen meh![]()
En dan die MEGATON-PSN-IS-NOW-UP!!!omgomgomgomgomggomgomg!!één![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit zal wel goedkoper zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:17 schreef Stephan1237 het volgende:
Waarom geven ze niet een spel van keuze weg ? Dat je een "ticket" krijg waarin staat : Kies 1 spel van uw keuze uit en deze mag u gratis downloaden
Ik denk dat ze liever een paar onbekende spellen weggeven dan dat ze iedereen een nieuw spel naar keuze laten downloadenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:17 schreef Stephan1237 het volgende:
Uiteraard. Die oude spellen worden amper meer gedownload, dus dat kost amper geld voor Sony.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:49 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik denk dat ze liever een paar onbekende spellen weggeven dan dat ze iedereen een nieuw spel naar keuze laten downloaden
Dat is mooi, want de genoemde games zou ik nooit van m'n leven kopenquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lees er niks over op de EU blog. En Sony benadrukte ook dat de geselecteerde titels per continent zal verschillen.
Dit weekend ? Mag van mij vandaag ook al hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:24 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Voor wat het waard is;
http://www.eurogamer.net/(...)ming-return-imminent
Zou zo tof zijn als het dit weekend nog gaat gebeuren (alleen matchmaking vind ik al prima).
Voor mij op vrijdag om 16:00!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:30 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Vrijdag is voor mij al weekend hoor
Ergens terug zei ik nog op 16 mei, dus die zet ik er maar bijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:35 schreef Dagkaart het volgende:
Athlon_2o0o: maandag 9 mei 13:37 -fout-
The_Big_Lebowski: ik zeg vannacht nog. -fout-
DutchSL : vannacht om 04:57 -fout-
misan : zaterdag 7 mei 12:00 -fout-
rickyszz : zaterdag 7 mei 13:37 -fout-
tostitomaatkaas : zondag 8 mei 13:37 -fout-
kaching02 : zondag 8 mei 17:00-fout-
auti : dinsdag 10 mei-fout-
Yuri_boyka : donderdag 12 mei 16:00-fout-
dagkaart : vrijdag 13 mei 23:00
OmniRocket: woensdag 1 juni
| Forum Opties | |