abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2011 @ 12:47:06 #1
326164 Lluijt
Zo niet, dan toch! ^^
pi_96542101
Hoi mede Venus-vrouwtjes, en Marsmannen;

Wat er allemaal gespeculeerd word over mannen die van Mars komen, en vrouwen van Venus, vind ik toch niet helemaal waar..
Er is overigens bewezen dat het mannelijk brein hélemaal niet zo erg afwijkt van die van de vrouw.

IK denk dat het vooral met de opvoeding te maken heeft, het rollenpatroon dat in de opvoeding al erg sterk naar voren komt.
Als je ouders hebt die zich daar bewust van zijn en dit niet doen, of om een andere reden die naar mijn mening ouderwetse rollenpatronen niet toepassen, heb je een man die net zo goed een bewoner van de vrouwen planeet Venus kon zijn ;-)
(ja voor de grappenmakers onder ons; dat zijn dan HOO-MOO'S! :P Ik ontneem jullie lekker die grap, puh!)

Anyways,

ik ben een vrouw die wellicht alle vooroordelen van vrouwen in de wind slaat.

Dus kom maar met vooroordelen, Marsmannetjes! :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Even kort:

*Ik zou mijn man juist stimuleren om naar zijn vrienden te gaan, vriendschap is belangrijk voor een mens, en sociale contacten al helemaal.
*Ik zou mijn man lekker laten eten wat hij wil, tenzij het zijn gezondheid schaadt, dan zou ik hem uit liefde adviseren gezond te eten.
*Voetbal, geen probleem, een man moet kunnen kijken wat hij leuk vind.
*Bier, zolang niemand er schade onder lijdt prima.

Dit zijn zo even de dingen die in me opkomen, denk gerust met me mee.

Ben benieuwd!
( /)
( . .)♥
c(”)(”)
Já, ik ben soms een bitch, maar dat geeft niet want ik ben óók lief [!]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 mei 2011 @ 12:48:41 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96542164
1 simpel voorbeeld.
Als een man iets verkeerd doet bij een andere man dan is dat binnen 5 min uitgepraat en komt het niet meer ter sprake.
Als een man iets verkeerd doet bij een vrouw dan is dat binnen 24u nog niet uitgepraat en komt het om de x aantal maanden terug. :X
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_96542405
Hoe zit met als een vrouw iets verkeerd doet bij een andere vrouw?
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 mei 2011 @ 12:56:56 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96542458
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:55 schreef Captain_Ghost het volgende:
Daar zijn oorlogen om gevoerd. :X
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_96542499
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:55 schreef Captain_Ghost het volgende:
Dat is persoonsgebonden.
Over het algemeen komt het of niet meer goed of er gaat een hoop tijd overheen gepaard met een hoop drama.
pi_96542561
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:57 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Dat is persoonsgebonden.
Over het algemeen komt het of niet meer goed of er gaat een hoop tijd overheen gepaard met een hoop drama.
Tenzij beide ruzie krijgen met een andere vriendin. Dan is de ruzie meteen bijgelegd 8-)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  maandag 9 mei 2011 @ 13:01:55 #7
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_96542654
Je snijdt nu een punt aan dat al heel uitgebreid bediscussieerd wordt, met name in feministische kringen. Om het kort samen te vatten:

Er is een verschil tussen gender en sekse: sekse is het geslacht zoals je dat door de natuur wordt toebedeeld (XX- of XY-chromosomen, vagina of penis, etc.), gender is de 'rol' die je in het dagelijks leven speelt (met Barbie of G.I. Joe spelen, roze of blauw leuk vinden). In hoeverre het gender wordt bepaald door natuur dan wel door opvoeding is nog lang niet duidelijk, maar in de meeste kringen zijn ze het er over eens dat beide factoren een rol spelen. Als ik me niet vergis, speelt opvoeding echter wel een dominante rol.
Alleen in fundamentele kringen slaan ze door naar één kant: gewoonlijk zijn het de religieuzen die zeggen dat het gender volledig door de natuur bepaald wordt, en de meer extremistische feministen claimen dat het gender volledig bepaald wordt door opvoeding.

Maar goed, dit is inderdaad een interessant onderwerp, en ik ga direct even in mijn geschiedenis kijken of ik daar nog wat artikels over heb.
  maandag 9 mei 2011 @ 13:02:31 #8
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_96542678
quote:
17s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:47 schreef Lluijt het volgende:
dan zou ik hem uit liefde adviseren
Over, uit, einde, niets meer in te brengen, doomed, jammer man, end-time, relationeel armageddon, klaar!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 9 mei 2011 @ 13:04:10 #9
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96542733
ik vind ts best een geschikt vrouwke
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_96542796
quote:
2s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:59 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Tenzij beide ruzie krijgen met een andere vriendin. Dan is de ruzie meteen bijgelegd 8-)
The enemy of my enemy is my friend.
pi_96542968
Er is bewezen dat het vrouwelijk brein niet veel verschilt van het mannelijke?
Ben benieuwd naar het bewijs :P
Overigens zie je voornamelijk vrouwen werken in callcenters, omdat zij gemakkelijk meerdere dingen tegelijk kunnen doen. Naar mijn idee is dat toch geen aangeleerd gedrag. Het is niet onmannelijk om zo'n soort beroep te doen, ofzo.
pi_96542988
yvonne kroonenberg gehalte.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 9 mei 2011 @ 13:16:27 #13
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_96543259
Oneens met de TS, er zijn voor mij persoonlijk genoeg overeenkomsten tussen gedragingen van vrouwen om te concluderen dat er een groot deel in de natuur zit.(zoals genoemd de manier waarop vrouwen ruzie maken) Vooral omdat er vaak meer verschil is in opvoeding tussen gezinnen dan tussen broers en zussen in hetzelfde gezin.

Ik zag een documentaire over homofilie waarin ze vreemden lieten kijken naar oude homevideos van mensen toen ze nog peuter of kleuter waren. Het was vaak toen al te zien of ze homo/lesbo of hetero waren. Lesbiennes gedroegen zich bijvoorbeeld toen al mannelijker dan andere meisjes. Homofilie is dus aangeboren.

Verder zag ik een programma over een tweeling waarbij er van één jongen per ongeluk zijn penis eraf was gebrand na de geboorte (ja, wtf :')). Een dokter besloot er een meisje van te maken en begon een soort experiment van om te bewijzen dat het geslacht door opvoeding bepaald wordt. Hij werd dus als meisje opgevoed door de ouders en de ander als jongetje. In het begin leek het te werken, maar toen het "meisje" ouder werd merkte het dat er iets niet klopte en wilde weer een man worden. Het was tragisch afgelopen want beide broers hebben zelfmoord gepleegd.
  maandag 9 mei 2011 @ 13:18:42 #14
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96543363
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:16 schreef Premium_Quality het volgende:
Verder zag ik een programma over een tweeling waarbij er van één jongen per ongeluk zijn penis eraf was gebrand na de geboorte (ja, wtf :')).
Snijden ze die navelstrengen door met gasbranders of zo?
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 9 mei 2011 @ 13:19:30 #15
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_96543401
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:18 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Snijden ze die navelstrengen door met gasbranders of zo?
Ik weet niet meer waarom het eraf was gebrand.
pi_96545845
Het schijnt wel zo te zijn dat sommige mannen een 'vrouwenbrein' hebben en sommige vrouwen een 'mannenbrein'. De verschillen daar in zijn naar mijn mening veel interessanter dan wanneer er alleen gefocust wordt op het geslacht.
signatuurloos
pi_96546207
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:48 schreef Netsplitter het volgende:
1 simpel voorbeeld.
Als een man iets verkeerd doet bij een andere man dan is dat binnen 5 min uitgepraat en komt het niet meer ter sprake.
Als een man iets verkeerd doet bij een vrouw dan is dat binnen 24u nog niet uitgepraat en komt het om de x aantal maanden terug. :X
Wanneer een man meerdere vrouwen heeft is hij stoer. Wanneer een vrouw meerdere mannen heeft is ze een hoer.
pi_96546235
Een man met een mening is een leider. Een vrouw met een mening is een bitch.
pi_96546482
quote:
17s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:47 schreef Lluijt het volgende:
Hoi mede Venus-vrouwtjes, en Marsmannen;

Wat er allemaal gespeculeerd word over mannen die van Mars komen, en vrouwen van Venus, vind ik toch niet helemaal waar..
Er is overigens bewezen dat het mannelijk brein hélemaal niet zo erg afwijkt van die van de vrouw.

Eerst even lezen :http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/19281-de-oorzaak-van-transseksualiteit.html

Hersenen zijn op sommige plaatsen verschillend. En wat fijn dat je zo over je heen laat lopen door het andere geslacht. Je laat je man lekker doen wat ie wil. 40 uur werken, vrije tijd met zijn vrienden doorbrengen en dan thuis lekker een vette bek halen, ff wat slaapkamergymnastiek en dan slapen. Leuke relatie lijkt me dat.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_96546524
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wanneer een man meerdere vrouwen heeft is hij stoer. Wanneer een vrouw meerdere mannen heeft is ze een hoer.
Maar daar zit nog een logische verklaring achter. Voor een man is het moeilijker om een vrouw te krijgen dan andersom. Ook vrij logisch, want een vrouw heeft de juiste man nodig voor nageslacht. Als een man dan veel vrouwen kan krijgen, betekent dat dat het een 'goede' man is. Vrouwen daarentegen hebben er niks aan om telkens een andere man te nemen. Ze kunnen beter focussen op één man waarvan ze zeker weten dat het goed is voor het nageslacht, dan elke mand een andere man zonder dat dat invloed heeft op het nageslacht. Het is ook praktischer wanneer een man meerdere vrouwen heeft dan wanneer een vrouw meerdere mannen heeft.
Hoewel mensen tegenwoordig meer van hun 'vrijheid' willen genieten en niet iedereen behoefte heeft aan kinderen, zal dit nog wel een tijd bij ons spelen.
signatuurloos
  maandag 9 mei 2011 @ 14:35:47 #21
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96546574
zoals Chris Rock ooit al zei:

"every woman gets offered cock 5 x a day"
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 9 mei 2011 @ 14:36:21 #22
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96546597
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

True. :)
pi_96546710
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:33 schreef Aardwetenschapper het volgende:

[..]

Eerst even lezen :http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/19281-de-oorzaak-van-transseksualiteit.html

Hersenen zijn op sommige plaatsen verschillend. En wat fijn dat je zo over je heen laat lopen door het andere geslacht. Je laat je man lekker doen wat ie wil. 40 uur werken, vrije tijd met zijn vrienden doorbrengen en dan thuis lekker een vette bek halen, ff wat slaapkamergymnastiek en dan slapen. Leuke relatie lijkt me dat.
inderdaad, vooral op het gebied van structuur/verbindingen en hersenactiviteit. De hersenen van een homo-man tonen meer overeenkomsten met die van een hetero-vrouw, en die van een lesbienne met die van een hetero-man.

Volgens TS zijn theorie zou homo-sexualiteit dan ook nog aangeleerd kunnen zijn. Terwijl het zeer waarschijnlijk prenataal is.
pi_96546796
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:34 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Maar daar zit nog een logische verklaring achter. Voor een man is het moeilijker om een vrouw te krijgen dan andersom. Ook vrij logisch, want een vrouw heeft de juiste man nodig voor nageslacht. Als een man dan veel vrouwen kan krijgen, betekent dat dat het een 'goede' man is. Vrouwen daarentegen hebben er niks aan om telkens een andere man te nemen. Ze kunnen beter focussen op één man waarvan ze zeker weten dat het goed is voor het nageslacht, dan elke mand een andere man zonder dat dat invloed heeft op het nageslacht. Het is ook praktischer wanneer een man meerdere vrouwen heeft dan wanneer een vrouw meerdere mannen heeft.
Hoewel mensen tegenwoordig meer van hun 'vrijheid' willen genieten en niet iedereen behoefte heeft aan kinderen, zal dit nog wel een tijd bij ons spelen.
We kunnen er verschillende sociologische, culturele en of psychologische sausjes op doen, maar ik zou niet weten dat wanneer het vergelijkbaar is: Een man heeft 20 seksuele partners gehad of een vrouw heeft 20 seksuele partners gehad, waarom dan de één een hoer moet zijn en de ander stoer. Mannen en vrouwen die meerdere partners hebben gehad en vergelijkbaar in aantallen zijn zullen nou niet bepaald moeite hebben gehad met het vinden van ze.
pi_96546890
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

We kunnen er verschillende sociologische, culturele en of psychologische sausjes op doen, maar ik zou niet weten dat wanneer het vergelijkbaar is: Een man heeft 20 seksuele partners gehad of een vrouw heeft 20 seksuele partners gehad, waarom dan de één een hoer moet zijn en de ander stoer. Mannen en vrouwen die meerdere partners hebben gehad en vergelijkbaar in aantallen zijn zullen nou niet bepaald moeite hebben gehad met het vinden van ze.
Vrouwen zouden in een soortgelijke discussie zeggen: wat maakt mij het nou uit wat andere mensen doen, het gaat hier om jou.

Maar op de één of andere manier doen ze het bij dit onderwerp met opzet niet.
Ze vinden die andere vrouw dus ook een hoer of zijn bang dat ze zelf op de brandstapel terecht komen.. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')