quote:Bonevacia twijfelt tussen Ajax en NAC Breda
9 mei 2011
Roly Bonevacia volgt zijn teamgenoot Florian Jozefzoon mogelijk naar NAC Breda. Evenals de aanvaller kan ook de 19-jarige middenvelder op huurbasis de overstap maken naar het Rat Verlegh Stadion, maar Bonevacia twijfelt nog.
Volgens De Telegraaf vindt Bonevacia het moeilijk om Ajax los te laten en laat hij op korte termijn aan de clubleiding weten of hij in gaat op de aanbieding van NAC Breda. Bonevacia verlengde zijn contract bij Ajax onlangs tot de zomer van 2013, maar kwam onder Frank de Boer nog geen minuut in actie voor het eerste elftal van de club.
We schreven al zwarte cijfers voordat we Suarez hadden verkocht.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij hadden gewoon rode cijfers geschreven zonder de verkoop van Suarez.
Ligt aan jou. Ik mis hem niet meer zo, zal ook meespelen dat hij al een hele poos niet speelde door schorsingen edquote:Op maandag 9 mei 2011 11:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom mis ik Suarez meer dan toen met Sneijder of VdV?
Door dit soort reacties lok je die gasten alleen maar uit de tent hoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sowieso, al die arrogante succes supporters van FCT zijn zo irritant, en dan komen zeggen dat Ajax arrogant doen. Terwijl ze zichzelf al een echte topclub voelen en alsof ze die titel al in de zak hebben
Stop,alsjeblieftquote:Op maandag 9 mei 2011 11:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
de KNVB gaat kijken naar de elleboog van Ruiz trouwens, mogen ze ook gelijk kijken naar die actie van theo janssen op sulejmani, en die elleboog op Vertonghen waar de 3-2 uit kwam.
Ach, die actie van Janssen op Sulejmani is toch niet erg. Lekker wat olie op het vuur.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
de KNVB gaat kijken naar de elleboog van Ruiz trouwens, mogen ze ook gelijk kijken naar die actie van theo janssen op sulejmani, en die elleboog op Vertonghen waar de 3-2 uit kwam.
Maar wij zijn de Beste, de Grootste, de Mooiste club van Nederlandquote:Op maandag 9 mei 2011 11:45 schreef heloef het volgende:
Mijn conclusie na gisteren zowel de supporters van Twente en Ajax zijn arrogant.
Terwijl Twente eigenlijk niks heeft om arrogant over te zijn.:Pquote:Op maandag 9 mei 2011 11:45 schreef heloef het volgende:
Mijn conclusie na gisteren zowel de supporters van Twente en Ajax zijn arrogant.
Zelf post je ook constant over Ajax in de andere clubtopics. Of het nou PSV, Feyenoord of Twente is.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sowieso, al die arrogante succes supporters van FCT zijn zo irritant, en dan komen zeggen dat Ajax arrogant doen. Terwijl ze zichzelf al een echte topclub voelen en alsof ze die titel al in de zak hebben
Beste: Valt te betwijfelenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar wij zijn de Beste, de Grootste, de Mooiste club van Nederland![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nederlanders zijn in het algemeen arrogantquote:Op maandag 9 mei 2011 11:45 schreef heloef het volgende:
Toch Blind.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:58 schreef muzas het volgende:
Vraag aan de supporters hier;
komende zondag... Blind of Boilesen?
Boilesen.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:58 schreef muzas het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2011 11:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Beste: Valt te betwijfelen![]()
Grootste: Waar
Mooiste: Onwaar_!
Ik post in de andere clubtopics, maar niet over Ajax. En sowieso niet zo trollend als deze gasten die zich nu alleen laten zien omdat Twente heeft gewonnen, en anders ergens in onz zitten te trollenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Zelf post je ook constant over Ajax in de andere clubtopics. Of het nou PSV, Feyenoord of Twente is.
Snuf en Sparta.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Beste: Valt te betwijfelen![]()
Grootste: Waar
Mooiste: Onwaar_!
Boilesen, mits hij tegen de druk kan. Anders moet ie worden gewisseld voor Blind.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:58 schreef muzas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |