Welnee. Zeuren mag, zeker als het jou helpt om even je hoofd leger te maken en frustraties kwijt te rakenquote:Op maandag 9 mei 2011 08:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks sol
Maar nu is het klaar hoor lieverds![]()
met zeuren schiet ik niks op, en straks worden jullie me nog zat ook
Nee echtquote:Op maandag 9 mei 2011 08:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik las al het één en ander. Dat verzin je toch niet.
ik doe een dappere pogingquote:
wat ga ik nou weer doenquote:Op maandag 9 mei 2011 08:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd of die vanavond ook uit gaat komen dan.
Zekersquote:
OK, dan ga ik wel weer aan het werk.quote:Op maandag 9 mei 2011 08:26 schreef Yuki het volgende:
niet zó zat
En nu is het er weer even uit, kan wel weer vooruit nu
Sterktequote:Op maandag 9 mei 2011 08:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee echt
[..]
ik doe een dappere poging
Maar genoeg is genoegquote:Op maandag 9 mei 2011 08:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee. Zeuren mag, zeker als het jou helpt om even je hoofd leger te maken en frustraties kwijt te raken.
Bellen werkt 10x beter bij de mycom dan mailenquote:Op maandag 9 mei 2011 08:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sterkte.
Als je je verveelt, kun je dan even naar de Mycom voor me, om te zeggen dat ze mail hebben en dat het handig is als ze hun mailbox eens lezen?.
Klopt, snap ik ook. Maar mijn PM staat altijd open hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 08:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar genoeg is genoeg
Wedden dat jullie me uitkotsen als ik ALLEEN maar zeur, de komende tijd?
Het is goed nu, echt. Er niet doorlopend in blijven hangen is ook beter voor mezelf
Helaquote:
Je zou bijna als een halve met een hogedrukreiniger rondjes door het huis gaan rennen.quote:Op maandag 9 mei 2011 08:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee echt
[..]
ik doe een dappere poging
Ik ben weer gevonden.quote:
Marsssssss!quote:
NBTquote:
Nee, want 9,5 van de 10 keer dat je belt, nemen ze de telefoon niet opquote:Op maandag 9 mei 2011 08:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Bellen werkt 10x beter bij de mycom dan mailen
Dat komt ook geregeld voor inderdaad, maar werkt toch beter dan mail.quote:Op maandag 9 mei 2011 08:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want 9,5 van de 10 keer dat je belt, nemen ze de telefoon niet op.
Een lekkere grote kop theequote:Op maandag 9 mei 2011 08:33 schreef NBT het volgende:
Wat kan ik voor jullie halen? Koffie? Thee? Warme chocomelk?
quote:
een emmer koffiequote:Op maandag 9 mei 2011 08:33 schreef NBT het volgende:
Een cappuccino met suiker alstublieftquote:Op maandag 9 mei 2011 08:33 schreef NBT het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |