ze wordt geconfronteerd, dat ze vannacht in haar slaap heeft gekakeld.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:41 schreef mazaru het volgende:
Waar is die botoxlip nou weer kwaad over? Heeft Flip het weer niet gedaan vannacht?
dat doet ze anders nooitquote:Op maandag 9 mei 2011 09:43 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze wordt geconfronteerd, dat ze vannacht in haar slaap heeft gekakeld.
Ik denk dat ze boos is op zichzelf dat ze in slaap is gevallen en goed geslapen heeftquote:Op maandag 9 mei 2011 09:41 schreef mazaru het volgende:
Waar is die botoxlip nou weer kwaad over? Heeft Flip het weer niet gedaan vannacht?
Prima dag, kreeg van Madeliefje haar botje cadeau! Was ik zeer verguld mee!quote:Op maandag 9 mei 2011 09:41 schreef jacqhassel het volgende:
Ik hoop dat iedereen gister een leuke dag heb gehad
haar slaappillen waren op....quote:Op maandag 9 mei 2011 09:44 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze boos is op zichzelf dat ze in slaap is gevallen en goed geslapen heeft
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Prima dag, kreeg van Madeliefje haar botje cadeau! Was ik zeer verguld mee!
gebrek aan creativiteit denk ikquote:Op maandag 9 mei 2011 09:45 schreef shomila het volgende:
Ik denk dat ze zelf ook blij zijn als het is afgelopen. Die vervelen zich toch de pest.
Kolere wat een dramakut! Ik mag hopen dat ze gelijk krijgt en er idd als eerste uit gaat...quote:
Heej kop op. Volgende week weer een nieuwe ronde met nieuwe kansenquote:Op maandag 9 mei 2011 09:47 schreef jacqhassel het volgende:
Ajax verloor dat is echt een drama hoor voor mij![]()
![]()
![]()
![]()
heksie we lost![]()
Ze weet nu hoe die er uit ziet van Flipje ................nu nog voelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |