Dat zal het zijn.quote:
lekker blijven twijfelen dan tot ik zeg dat het genoeg isquote:Op maandag 9 mei 2011 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Of was het zo dat films films zijn en een totaal ander concept behelzen dan RLSs? Ik twijfel nog even.
Maar jullie complottheorietjes zijn wel uiterst vermakelijk om te lezen. Dus keep up the paranoid work.
als e van luierende mensen houd, gaat dat vast wel lukkenquote:Op maandag 9 mei 2011 09:37 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!
Dochter is op schoolreis en komt pas tegen 6 uur terug... dat wordt een heule lange dag waarin ik hopenlijk wat afleiding kan vinden in Portugal
Ach je moet wat doen op je vrije dag.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Of was het zo dat films films zijn en een totaal ander concept behelzen dan RLSs? Ik twijfel nog even.
Maar jullie complottheorietjes zijn wel uiterst vermakelijk om te lezen. Dus keep up the paranoid work.
De meeste caps van mij de laatste week zijn van Segredoquote:
ja ik mis zijn lammetje nog hahaha.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:38 schreef mazaru het volgende:
Jemig zeg, er wordt er één wakker!![]()
[ afbeelding ]
ja maar die maakt al weken de Show!quote:Op maandag 9 mei 2011 09:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
De meeste caps van mij de laatste week zijn van Segredo
En daar ben ik je dankbaar voor.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:38 schreef shomila het volgende:
Ach je moet wat doen op je vrije dag.
En zo maken we medefokkers ook weer blij.
is ook een gewillig slachtofferquote:Op maandag 9 mei 2011 09:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
De meeste caps van mij de laatste week zijn van Segredo
ze wordt geconfronteerd, dat ze vannacht in haar slaap heeft gekakeld.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:41 schreef mazaru het volgende:
Waar is die botoxlip nou weer kwaad over? Heeft Flip het weer niet gedaan vannacht?
dat doet ze anders nooitquote:Op maandag 9 mei 2011 09:43 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze wordt geconfronteerd, dat ze vannacht in haar slaap heeft gekakeld.
Ik denk dat ze boos is op zichzelf dat ze in slaap is gevallen en goed geslapen heeftquote:Op maandag 9 mei 2011 09:41 schreef mazaru het volgende:
Waar is die botoxlip nou weer kwaad over? Heeft Flip het weer niet gedaan vannacht?
Prima dag, kreeg van Madeliefje haar botje cadeau! Was ik zeer verguld mee!quote:Op maandag 9 mei 2011 09:41 schreef jacqhassel het volgende:
Ik hoop dat iedereen gister een leuke dag heb gehad
haar slaappillen waren op....quote:Op maandag 9 mei 2011 09:44 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze boos is op zichzelf dat ze in slaap is gevallen en goed geslapen heeft
quote:Op maandag 9 mei 2011 09:44 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Prima dag, kreeg van Madeliefje haar botje cadeau! Was ik zeer verguld mee!
gebrek aan creativiteit denk ikquote:Op maandag 9 mei 2011 09:45 schreef shomila het volgende:
Ik denk dat ze zelf ook blij zijn als het is afgelopen. Die vervelen zich toch de pest.
Kolere wat een dramakut! Ik mag hopen dat ze gelijk krijgt en er idd als eerste uit gaat...quote:
Heej kop op. Volgende week weer een nieuwe ronde met nieuwe kansenquote:Op maandag 9 mei 2011 09:47 schreef jacqhassel het volgende:
Ajax verloor dat is echt een drama hoor voor mij![]()
![]()
![]()
![]()
heksie we lost![]()
Ze weet nu hoe die er uit ziet van Flipje ................nu nog voelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |