abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_96534340



Met dank aan Studiotje de twitteraccounts die de buddies beheren:

Aafke
Alexander
Cynthia
Gerard
Guido
Joanna
Jurien
Karim
Laura
Maik
Monique
Philip
Servio
Sharon
Sofia
.

Secret Story links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Directe links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4

4 streams van aanpasbaar formaat:
http://www.spixtv.nl

Alternatief SPIXTV voor de andere browsers
http://sstnl.web44.net/4cams/

http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Wel met reclame.

Backups:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html


Alle vorige delen zijn hier te vinden

Direct naar het laatste COS topic? Ga naar: http://sst.trooperz.nl/
(Met dank aan BBQSausage)

OP is hier te vinden
en hier kun je de OP.txt aanpassen

Update kluisstanden, bijgewerkt tot 28-04 22:17 uur

Euro 21.275,00 Sharon
Euro 17.383,00 Karim
Euro 15.nog wat Philip
Euro 5.125,00 Joanna

Euro 1.500,00 Segredo Mentaal meegeholpen met het vlot bouwen en bezetten.
Euro 100,00 StefHeeft hij behaald door op gezicht van Gerard te springen.

[b]Nieuw topic kan maar door één persoon worden aangemaakt, maar
geef degene met de LAPO de kans een nieuwe te openen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Mocht het binnen 1 minuut nog niet gebeurd zijn, open dan een nieuwe. Is er een nieuwe aangemaakt, dan kan er geen andere meer worden aangemaakt, dus geen last meer van meerdere topics.
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
  maandag 9 mei 2011 @ 03:02:39 #2
343455 bull-sjitt
THE MORE U DRINK.THE MORE W.C.
pi_96534345
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 02:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook .... hopelijk Flip:

[ afbeelding ]
dan wint JoJo
IT ISN'T THE FALL THAT HURTS,ITS THE SUDDEN STOP AT THE END
pi_96534374
  maandag 9 mei 2011 @ 03:10:44 #4
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_96534377
Ga er vandoor, nog een paar CAPs voor de dagdienst ......

Om 0100 uur gingen Karim en Sharon nog een hamburger eten.





En daarna nog een potje dammen ......





En BB Duitsland is wel erg leuk aan het worden ......

.
pi_96534584
quote:
En BB Duitsland is wel erg leuk aan het worden ......
hebben ze daar geen mozaïek met 4 beelden?
pi_96535202
Ik zie dat ze nog niet op het vliegtuig gezet zijn, wat een theorieen hebben ze bedacht zelf, ik denk dat ze gewoon tot woensdag avond in het huis zijn en dat nr. 4 er vandaag of morgen uit moet. Een finale is een finale en daar hoort een 4 niet bij te zijn
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_96535319
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:26 schreef schizolientje het volgende:
Ik zie dat ze nog niet op het vliegtuig gezet zijn, wat een theorieen hebben ze bedacht zelf, ik denk dat ze gewoon tot woensdag avond in het huis zijn en dat nr. 4 er vandaag of morgen uit moet. Een finale is een finale en daar hoort een 4 niet bij te zijn
Denk het ook, denk zelf morgen omdat normaal gesproken dan bekend wordt wie er genomineerd is. Dus denk dat dan nummer 4 eruit moet. Dan mag er weer helemaal van 0 af aan gestemd worden om de winnaar te bepalen.
pi_96535328
goedemorgen! We gaan vandaag weer een Joanna verlos me dag tegemoet, ik ga dood ik ga dood als ik 4e word. Kroelen, kroelen, kroelen en Flip werkt niet meer. Dan maar Liefde tegen Segootje en weer zeggen tegen Sharon dat ze op bezoek moet komen met haar honden en ik ik ik ik haal haring en zalm voor Segootje Furby en Bul en lekker dat ze dat vinden! Bulletje is er gek op. Dit wordt nog wel 10x vandaag herhaald. Dus,,,,,, verlos Joanna en zet haar op het vliegtuig en dan kan ze het in stilte verwerken en hoeft ze niet in bed te liggen rotten of de sfeer voor anderen te verzieken,
Een heel goede morgen dus.
pi_96535358
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:37 schreef MargrietV het volgende:
goedemorgen! We gaan vandaag weer een Joanna verlos me dag tegemoet, ik ga dood ik ga dood als ik 4e word. Kroelen, kroelen, kroelen en Flip werkt niet meer. Dan maar Liefde tegen Segootje en weer zeggen tegen Sharon dat ze op bezoek moet komen met haar honden en ik ik ik ik haal haring en zalm voor Segootje Furby en Bul en lekker dat ze dat vinden! Bulletje is er gek op. Dit wordt nog wel 10x vandaag herhaald. Dus,,,,,, verlos Joanna en zet haar op het vliegtuig en dan kan ze het in stilte verwerken en hoeft ze niet in bed te liggen rotten of de sfeer voor anderen te verzieken,
Een heel goede morgen dus.
Goede morgen :W :W

Ik gun Flip ook wel een dagje rust :Y
  maandag 9 mei 2011 @ 08:39:44 #10
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96535362
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:37 schreef MargrietV het volgende:
goedemorgen! We gaan vandaag weer een Joanna verlos me dag tegemoet, ik ga dood ik ga dood als ik 4e word. Kroelen, kroelen, kroelen en Flip werkt niet meer. Dan maar Liefde tegen Segootje en weer zeggen tegen Sharon dat ze op bezoek moet komen met haar honden en ik ik ik ik haal haring en zalm voor Segootje Furby en Bul en lekker dat ze dat vinden! Bulletje is er gek op. Dit wordt nog wel 10x vandaag herhaald. Dus,,,,,, verlos Joanna en zet haar op het vliegtuig en dan kan ze het in stilte verwerken en hoeft ze niet in bed te liggen rotten of de sfeer voor anderen te verzieken,
Een heel goede morgen dus.
Mooi verslag van een maand?
Ik haat gluiperds........
pi_96535365
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:39 schreef knagsje het volgende:

[..]

Mooi verslag van een maand?
3
  maandag 9 mei 2011 @ 08:41:06 #12
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96535380
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:39 schreef mieppie77 het volgende:

[..]

3
dat dat kreng zelf niet naar buiten loopt? 8)7
Ik haat gluiperds........
pi_96535410
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:37 schreef MargrietV het volgende:
goedemorgen! We gaan vandaag weer een Joanna verlos me dag tegemoet, ik ga dood ik ga dood als ik 4e word. Kroelen, kroelen, kroelen en Flip werkt niet meer. Dan maar Liefde tegen Segootje en weer zeggen tegen Sharon dat ze op bezoek moet komen met haar honden en ik ik ik ik haal haring en zalm voor Segootje Furby en Bul en lekker dat ze dat vinden! Bulletje is er gek op. Dit wordt nog wel 10x vandaag herhaald. Dus,,,,,, verlos Joanna en zet haar op het vliegtuig en dan kan ze het in stilte verwerken en hoeft ze niet in bed te liggen rotten of de sfeer voor anderen te verzieken,
Een heel goede morgen dus.
Haha en als ze geen 4e wordt gaat ze dood als ze derde wordt. Die Jo houdt van een beetje overdrijven. Met haar eeuwige gezeur tegen Flip dat ie moet kroelen (lees sexen) :r
Ik zou niet graag een vriendin van Jo willen zijn, is volgens mij erg bezitterig.
pi_96535412
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:41 schreef knagsje het volgende:

[..]

dat dat kreng zelf niet naar buiten loopt? 8)7
en Shanon was goed met plagen bezig, lachen, Joanna zat chronisch op de kast hahaha,

Joanna maar gillen Shanon ik heb je al 2000 keer gezegd dat je gaat winnen, je hebt het mooiste geheim, de beste campagne,,,,, en ze hoopt ermee van de kast te komen, is ze er met 1 voet.... dan zorgt Shanon dat ze weer naar boven vliegt. Go Go Go Shanon,
pi_96535418
Arme, arme Philip. Die zit met die ik ik ik ik Jo opgescheept.
Zal helemaal niet zo makkelijk zijn om er vanaf te komen. Die wordt nog maandenlang gestalkt.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_96535424
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:41 schreef knagsje het volgende:

[..]

dat dat kreng zelf niet naar buiten loopt? 8)7
Begrijp werkelijk niet dat er mensen zijn die haar de winst gunnen. Dan vraag ik me echt af waar deze mensen naar hebben gekeken. 8)7 8)7
pi_96535431
quote:
12s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:43 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Haha en als ze geen 4e wordt gaat ze dood als ze derde wordt. Die Jo houdt van een beetje overdrijven. Met haar eeuwige gezeur tegen Flip dat ie moet kroelen (lees sexen) :r
Ik zou niet graag een vriendin van Jo willen zijn, is volgens mij erg bezitterig.
en maar roepen: het gaat mij niet om het geld.... dan is 4e plek al te hoog voor dit leugenachtig secreet.
pi_96535442
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:37 schreef MargrietV het volgende:
goedemorgen! We gaan vandaag weer een Joanna verlos me dag tegemoet, ik ga dood ik ga dood als ik 4e word. Kroelen, kroelen, kroelen en Flip werkt niet meer. Dan maar Liefde tegen Segootje en weer zeggen tegen Sharon dat ze op bezoek moet komen met haar honden en ik ik ik ik haal haring en zalm voor Segootje Furby en Bul en lekker dat ze dat vinden! Bulletje is er gek op. Dit wordt nog wel 10x vandaag herhaald. Dus,,,,,, verlos Joanna en zet haar op het vliegtuig en dan kan ze het in stilte verwerken en hoeft ze niet in bed te liggen rotten of de sfeer voor anderen te verzieken,
Een heel goede morgen dus.
Je hebt er zin in :)

Bewoners schijnen een onrustige nacht te hebben gehad, begrijp ik uit de cossen. Hopelijk uit hun nervositeit zich in een beetje actie vandaag.

Bonjour streamers :W
pi_96535445
Zo dat lucht ff allemaal op. hahaha! De dag begint dus bevrijd, heb alles al op tafel gegooid.
pi_96535451
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:45 schreef MartineLongchamp het volgende:

[..]

Je hebt er zin in :)

Bewoners schijnen een onrustige nacht te hebben gehad, begrijp ik uit de cossen. Hopelijk uit hun nervositeit zich in een beetje actie vandaag.

Bonjour streamers :W
Ben bang dat ze daar te moe voor zijn
pi_96535461
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:45 schreef MartineLongchamp het volgende:

[..]

Je hebt er zin in :)

Bewoners schijnen een onrustige nacht te hebben gehad, begrijp ik uit de cossen. Hopelijk uit hun nervositeit zich in een beetje actie vandaag.

Bonjour streamers :W
was ff op dreef, komt goed na de 2e dubbele espresso
pi_96535470
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:46 schreef mieppie77 het volgende:

[..]

Ben bang dat ze daar te moe voor zijn
Slapen doen ze maar als ze weer thuis zijn. :Y
  maandag 9 mei 2011 @ 08:48:00 #23
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96535481
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:46 schreef MargrietV het volgende:

[..]

was ff op dreef, komt goed na de 2e dubbele espresso
nou moet ik toe geven dat een afkraak sessie van Jo wel lekker is om op te starten hoor :9~ c_/
Ik haat gluiperds........
pi_96535492
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:47 schreef MartineLongchamp het volgende:

[..]

Slapen doen ze maar als ze weer thuis zijn. :Y
Die hebben in dat huis genoeg geslapen. Ze hoeven de eerste 5 maanden geen oog meer dicht te doen
pi_96535508
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:44 schreef mieppie77 het volgende:

[..]

Begrijp werkelijk niet dat er mensen zijn
die haar de winst gunnen. Dan vraag ik
me echt af waar deze mensen naar
hebben gekeken. 8)7 8)7
Geef toe, ze zorgt wel voor vermaak. Het gaat al vanaf donderdag bijna alleen nog over Jo op Fok.
Ha ha
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_96535516
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:48 schreef knagsje het volgende:

[..]

nou moet ik toe geven dat een afkraak sessie van Jo wel lekker is om op te starten hoor :9~ c_/
Ja dat lucht op en al die malloten, die nu met een T;shirt met Bulletje lopen, krijgen spijt dat ze niet jouw of mijn hond op hun borst hebben, Geen Buddha voor bij me en ook niet op mijn kont,
Wij hebben heel mooie honden, Daar kunnen we trots op zijn,
pi_96535519
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:49 schreef Injetta het volgende:

[..]

Geef toe, ze zorgt wel voor vermaak. Het gaat al vanaf donderdag bijna alleen nog over Jo op Fok.
Ha ha
Ja al veel langer volgens mij, maar het is alleen maar ergernis......
pi_96535569
Nou ik ben echt pissig lol, dat MaJo potverdomme op dezelfde dag jarig is als ik! Ze moet niet denken dat ik in Berlijn een glas champi op haar zal drinken!
pi_96535582
Goedemorgen!
pi_96535588
Ben weer ff iets doen, tot later :W :W
pi_96535595
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:50 schreef mieppie77 het volgende:

[..]

Ja al veel langer volgens mij, maar het is alleen maar ergernis......
Er moet in zo'n RLS altijd iemand zijn die voor ergernis zorgt.
Een huis vol met alleen maar Laura's en Gerarden zou volgens mij erg vervelen.
Maar begrijp me niet verkeerd, Ik wil ook niet dat Jo wint hoor.
Ik ben voor Karim.
Sympthieke gast. Relaxed, authentiek en lekker positief.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_96535598
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:54 schreef Niki.P het volgende:
Goedemorgen!
Goedemorgen! Spui lekker al je gal, dan is de rest van de dag zonnig! Ben overigens met goede been uit bed gestapt.
  maandag 9 mei 2011 @ 08:56:00 #33
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96535603
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:45 schreef MartineLongchamp het volgende:

[..]

Je hebt er zin in :)

Bewoners schijnen een onrustige nacht te hebben gehad, begrijp ik uit de cossen. Hopelijk uit hun nervositeit zich in een beetje actie vandaag.

Bonjour streamers :W
Ze zullen er wel heel erg moe van zijn. Dus zullen ze het rustig aan doen vandaag. Beetje slapen, beetje lezen, beetje liggen.
En dan vanavond vroeg naar bed. :Y
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96535621
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:53 schreef MargrietV het volgende:
Nou ik ben echt pissig lol, dat MaJo potverdomme op dezelfde dag jarig is als ik! Ze moet niet denken dat ik in Berlijn
een glas champi op haar zal drinken!
Ha ha, ook hetzelfde karakter??
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_96535628
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:57 schreef Injetta het volgende:

[..]

Ha ha, ook hetzelfde karakter??
Ja duh moet wel he? Zelfde dag jarig, zelfde sterrenbeeld. ;) :P
pi_96535629
Heb nog wat op mijn lever.... Laat ik het maar meteen zeggen; onmiddellijk ontslag voor Hummie en Alfons en groot Fiod onderzoek naar MAJO haar vele BV praktijken.
pi_96535654
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:57 schreef Injetta het volgende:

[..]

Ha ha, ook hetzelfde karakter??
Nee echt niet, heb nog nooit iemand opgelicht, pootje gelicht, etc.
pi_96535657
Luitjes veel plezier met het zooitje daar.
Ik moet aan het werk.
Doei.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  maandag 9 mei 2011 @ 08:59:51 #39
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96535662
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:58 schreef MargrietV het volgende:
Heb nog wat op mijn lever.... Laat ik het maar meteen zeggen; onmiddellijk ontslag voor Hummie en Alfons en groot Fiod onderzoek naar MAJO haar vele BV praktijken.
En verplichte bijscholing Nederlandse taal, voor de schrijvers van de stukjes op de site van SST.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96535664
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:59 schreef Injetta het volgende:
Luitjes veel plezier met het zooitje daar.
Ik moet aan het werk.
Doei.
werkse
pi_96535672
quote:
3s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:59 schreef mazaru het volgende:

[..]

En verplichte bijscholing Nederlandse taal, voor de schrijvers van de stukjes op de site van SST.
mee eens!
pi_96535699
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:58 schreef MargrietV het volgende:
Heb nog wat op mijn lever.... Laat ik het maar meteen zeggen; onmiddellijk ontslag voor Hummie en Alfons en groot Fiod onderzoek naar MAJO haar vele BV praktijken.
goeiemorgen allen,nou kan je vertellen dat dat voor mamajo dan niet de 1e keer is,die kliniek heeft eerst ergens anders gezeten en woon in dezelfde gemeente,en ze zijn al een keer binnengevallen daar en volgens mij is die tent toen over de kop gegaan en is ze ergens anders opnieuw begonnen met een nieuw bv-tje
pi_96535713
quote:
12s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:58 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Ja duh moet wel he? Zelfde dag jarig, zelfde sterrenbeeld. ;) :P
echt niet!
pi_96535740
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:02 schreef cairnwizzy het volgende:

[..]

goeiemorgen allen,nou kan je vertellen dat dat voor mamajo dan niet de 1e keer is,die kliniek heeft eerst ergens anders gezeten en woon in dezelfde gemeente,en ze zijn al een keer binnengevallen daar en volgens mij is die tent toen over de kop gegaan en is ze ergens anders opnieuw begonnen met een nieuw bv-tje
ze moet een crematorium op gaan zetten voor illegale sterfhuisconstructies, ruimt zo lekker op.
pi_96535741
Zal er vandaag al iemand wegmoeten? :7
pi_96535780
Goede morgen.
Heb het filmpje gekeken van Jo, dus de relatie was al over voor ze het huis inkwam.
Ben benieuwd of mamajo de abortus nog in de strijd gaat gooien als Jo in de finale komt.
Ben benieuwd hoe Jo daar op gaat reageren als ze hoort dat mamajo dat op twitter heeft gegooid je maakt mij niet wijs dat je daar niet kwaad om wordt.
pi_96535783
quote:
2s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:04 schreef iBenny het volgende:
Zal er vandaag al iemand wegmoeten? :7
ik kijk in mijn glazen bol..... en denk ja!
pi_96535791
quote:
2s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:04 schreef iBenny het volgende:
Zal er vandaag al iemand wegmoeten? :7
Mmm, zou kunnen, maar wie dan? Karim??
pi_96535801
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:08 schreef Niki.P het volgende:

[..]

Mmm, zou kunnen, maar wie dan? Karim??
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
pi_96535802
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:07 schreef shomila het volgende:
Goede morgen.
Heb het filmpje gekeken van Jo, dus de relatie was al over voor ze het huis inkwam.
Ben benieuwd of mamajo de abortus nog in de strijd gaat gooien als Jo in de finale komt.
Ben benieuwd hoe Jo daar op gaat reageren als ze hoort dat mamajo dat op twitter heeft gegooid je maakt mij niet wijs dat je daar niet kwaad om wordt.
Als mijn moeder dat zou flikken, was het dag Ma, tot nooit meer, je was een slechte moeder en ik zeg je een goede kan je nooit meer worden,
pi_96535805
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:08 schreef Niki.P het volgende:

[..]

Mmm, zou kunnen, maar wie dan? Karim??
Nee niet Karim, doe maar Flip.
pi_96535806
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:09 schreef cairnwizzy het volgende:

[..]

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Flipke?
pi_96535814
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:09 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Flipke?
ja jo gaat toch niet lukken helaas dus doe dan maar flip
pi_96535832
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:08 schreef Niki.P het volgende:

[..]

Mmm, zou kunnen, maar wie dan? Karim??
Van mij mag het :P

(Je bent weer terug! Hoe was het?
Wacht.. ik ga wel naar de SC :') )
pi_96535851
Denk dat ze vandaag een (fictieve) tussenstand gaan doorgeven in de daily, zodat er weer flink gebeld kan worden. Morgen gaat er dan een uit en kan het stemmen opnieuw beginnen.
Karim mag en kan er niet uit. :( Want die gaat de minuut zendtijd winnen op woensdag. *O*
pi_96535858
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:10 schreef cairnwizzy het volgende:

[..]

ja jo gaat toch niet lukken helaas dus doe dan maar flip
dan kan Joanna zich weer eens lekker schuldig gaan voelen, het is mijn schuld.... ik ga liever in jouw plaats, ikke ikke ikke vind dat de Stem me weer naait, en heb gister nog zijn ramen gelapt, of zijn brilleglazen, moest er zelfs de KvdW voor in.. Weet die Geitebreier van de Stem dan niet... Voor Wat Hoort Wat!! Mijn moeder sponsort deze tent... voor wat hoort wat!
pi_96535866
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:13 schreef MartineLongchamp het volgende:
Denk dat ze vandaag een (fictieve) tussenstand gaan doorgeven in de daily, zodat er weer flink gebeld kan worden. Morgen gaat er dan een uit en kan het stemmen opnieuw beginnen.
Karim mag en kan er niet uit. :( Want die gaat de minuut zendtijd winnen op woensdag. *O*
Shanon kan er ook niet uit vanwege Segootje
pi_96535868
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:07 schreef shomila het volgende:
Goede morgen.
Heb het filmpje gekeken van Jo, dus de relatie was al over voor ze het huis inkwam.
Ben benieuwd of mamajo de abortus nog in de strijd gaat gooien als Jo in de finale komt.
Ben benieuwd hoe Jo daar op gaat reageren als ze hoort dat mamajo dat op twitter heeft gegooid je maakt mij niet wijs dat je daar niet kwaad om wordt.
Mmm, maar Jo is er volgens mij zo van overtuigt dat alles wat MamaJo doet goed is..
pi_96535882
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:14 schreef Niki.P het volgende:

[..]

Mmm, maar Jo is er volgens mij zo van overtuigt dat alles wat MamaJo doet goed is..
je weet het.... oogkleppen... kan dodelijk zijn.
pi_96535915
over karim en qmusic gesproken,hij heeft een procent verloren verdorie.
pi_96535927
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:16 schreef cairnwizzy het volgende:
over karim en qmusic gesproken,hij heeft een procent verloren verdorie.
Waar kan je de tussenstand zien?
  maandag 9 mei 2011 @ 09:17:32 #62
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96535931
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:07 schreef shomila het volgende:
Goede morgen.
Heb het filmpje gekeken van Jo, dus de relatie was al over voor ze het huis inkwam.
Kun je na gaan wat voor toneel ze speelde met die brief waarin ze zogenaamd gedumpt was en alle drama er omheen. En dat die brief kwam geeft aan dat er een script is, hoe moet SST net5 nou weten dat er iemand gedumpt is. En mamajo maar zeggen dat dennis zich heeft laten pijpen door breezersletjes....... Alles was al een voorop gezet plan. Dat er nu nóg mensen zijn die Jo de winst gunnen snap ik dus echt niet........
Ik haat gluiperds........
pi_96535953
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:17 schreef shomila het volgende:

[..]

Waar kan je de tussenstand zien?
secretstory.nl staat een link
pi_96535957
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:17 schreef knagsje het volgende:

[..]

Kun je na gaan wat voor toneel ze speelde met die brief waarin ze zogenaamd gedumpt was en alle drama er omheen. En dat die brief kwam geeft aan dat er een script is, hoe moet SST net5 nou weten dat er iemand gedumpt is. En mamajo maar zeggen dat dennis zich heeft laten pijpen door breezersletjes....... Alles was al een voorop gezet plan. Dat er nu nóg mensen zijn die Jo de winst gunnen snap ik dus echt niet........
En die hele act met honderd hartjes knippen om haar liefde af te sluiten. Wat een komedie :r
  maandag 9 mei 2011 @ 09:20:00 #65
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96535969
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:19 schreef MartineLongchamp het volgende:

[..]

En die hele act met honderd hartjes knippen om haar liefde af te sluiten. Wat een komedie :r
die hele dennis bestaat niet eens :r
Ik haat gluiperds........
pi_96535973
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:19 schreef MartineLongchamp het volgende:

[..]

En die hele act met honderd hartjes knippen om haar liefde af te sluiten. Wat een komedie :r
te belachelijk voor woorden toch!
pi_96535981
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:17 schreef shomila het volgende:

[..]

Waar kan je de tussenstand zien?
Joanna
12%
Karim
58%
Philip
20%
Sharon
13%
pi_96535984
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:20 schreef knagsje het volgende:

[..]

die hele dennis bestaat niet eens :r
misschien is het Flipje wel... en doet hij daarom zo....
pi_96535988
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:19 schreef MartineLongchamp het volgende:

[..]

En die hele act met honderd hartjes knippen om haar liefde af te sluiten. Wat een komedie :r
op vrijdagmorgen al vertellen dat ze een brief krijgt en die op maandag,nominatiedag laten komen.duurt lang he die post naar portugal.ze hebben nog geen e-mail daar
  maandag 9 mei 2011 @ 09:21:34 #70
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96536008
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:20 schreef MargrietV het volgende:

[..]

te belachelijk voor woorden toch!
al de klanten die opgelicht zijn bij hun wepshop/tietenfabriek moeten anti gaan stemmen dan is Jo meteen naar huis.(als het eerlijk zou gaan dan he)
Ik haat gluiperds........
pi_96536017
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:19 schreef cairnwizzy het volgende:

[..]

secretstory.nl staat een link
thnx ff op Karim gestemd
pi_96536027
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:22 schreef shomila het volgende:

[..]

thnx ff op Karim gestemd
*O*
pi_96536029
Morning c_/
  maandag 9 mei 2011 @ 09:22:54 #74
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96536036
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:20 schreef MargrietV het volgende:

[..]

misschien is het Flipje wel... en doet hij daarom zo....
dat zou best eens kunnen ja, een normale vent had haar allang een draai om de oren gegeven...
Ik haat gluiperds........
pi_96536038
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:22 schreef shomila het volgende:

[..]

thnx ff op Karim gestemd
je bent een schat ;)
pi_96536042
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:07 schreef shomila het volgende:
Goede morgen.
Heb het filmpje gekeken van Jo, dus de relatie was al over voor ze het huis inkwam.
Ben benieuwd of mamajo de abortus nog in de strijd gaat gooien als Jo in de finale komt.
Ben benieuwd hoe Jo daar op gaat reageren als ze hoort dat mamajo dat op twitter heeft gegooid je maakt mij niet wijs dat je daar niet kwaad om wordt.
welk filmpje bedoel je?
pi_96536055
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:17 schreef knagsje het volgende:

[..]

Kun je na gaan wat voor toneel ze speelde met die brief waarin ze zogenaamd gedumpt was en alle drama er omheen. En dat die brief kwam geeft aan dat er een script is, hoe moet SST net5 nou weten dat er iemand gedumpt is. En mamajo maar zeggen dat dennis zich heeft laten pijpen door breezersletjes....... Alles was al een voorop gezet plan. Dat er nu nóg mensen zijn die Jo de winst gunnen snap ik dus echt niet........
En dat verhaal dat ze gedwongen is om een abortus te plegen klopt ook niet dan.
Dat was in december en toen ging ze bij haar moeder wonen en was van Dennis af hoe kan hij haar dwingen dan als ze van hem af is.
pi_96536080
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:23 schreef danilel het volgende:

[..]

welk filmpje bedoel je?
In filmhoekje
  maandag 9 mei 2011 @ 09:25:28 #79
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96536098
ik bega echt snel een moord, zit klaar met de vliegenmepper, ben dat gezoem zat!
  maandag 9 mei 2011 @ 09:25:49 #81
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_96536102
Goede morgen

Hondje flip hoeft niet te winnen hondje Segredo wel!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_96536126
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:25 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen

Hondje flip hoeft niet te winnen hondje Segredo wel!
Ja!! Segootje mag winnen!Met Karim en Shanon. Laat die baggerschuiten Joanna en Flip maar stront ruimen.
  maandag 9 mei 2011 @ 09:27:26 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96536135
Waarom kijken jullie nog, als jullie toch al 100% zeker weten hoe de kaarten zijn geschud? Daarvoor worden alle aannames immers als feiten gepresenteerd.

En als Joanna toch niet wint, is er dan een kink in die vooropgezette kabel gekomen of gaan jullie complottheorietjes dan toch als nachtkaarsen uit?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 9 mei 2011 @ 09:27:41 #84
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96536138
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:23 schreef shomila het volgende:

[..]

En dat verhaal dat ze gedwongen is om een abortus te plegen klopt ook niet dan.
Dat was in december en toen ging ze bij haar moeder wonen en was van Dennis af hoe kan hij haar dwingen dan als ze van hem af is.
In Nederland is het onmogelijk om iemand te dwingen een abortus te laten plegen.Dat hele verhaal rammelt aan alle kanten.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 9 mei 2011 @ 09:28:34 #85
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96536151
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:27 schreef Copycat het volgende:
Waarom kijken jullie nog, als jullie toch al 100% zeker weten hoe de kaarten zijn geschud? Daarvoor worden alle aannames immers als feiten gepresenteerd.

En als Joanna toch niet wint, is er dan een kink in die vooropgezette kabel gekomen of gaan jullie complottheorietjes dan toch als nachtkaarsen uit?
Als het goed is, dan is er bij de finale wel een notaris aanwezig.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 9 mei 2011 @ 09:28:49 #86
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_96536155
Ze slapen nog ik ben al in het ziekenhuis geweest
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 9 mei 2011 @ 09:29:21 #87
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96536162
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:28 schreef Poezewoes het volgende:
Ze slapen nog ik ben al in het ziekenhuis geweest
Liggen ze nog in bed????
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 9 mei 2011 @ 09:29:30 #88
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96536166
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:28 schreef Poezewoes het volgende:
Ze slapen nog ik ben al in het ziekenhuis geweest
jij ben ook geen bn-er he _O-
Ik haat gluiperds........
pi_96536173
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:27 schreef Copycat het volgende:
Waarom kijken jullie nog, als jullie toch al 100% zeker weten hoe de kaarten zijn geschud? Daarvoor worden alle aannames immers als feiten gepresenteerd.

En als Joanna toch niet wint, is er dan een kink in die vooropgezette kabel gekomen of gaan jullie complottheorietjes dan toch als nachtkaarsen uit?
ik heb geen last van kinken in de kabels, gewoon goed op haspels en genoeg ducktape.... en ik heb nog nooit een live uitzending gevolgd. Vind het een totaal waardeloos programma, en je hebt genoeg tijd om er andere dingen naast te doen lol.
pi_96536179
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:27 schreef Copycat het volgende:
Waarom kijken jullie nog, als jullie toch al 100% zeker weten hoe de kaarten zijn geschud? Daarvoor worden alle aannames immers als feiten gepresenteerd.

En als Joanna toch niet wint, is er dan een kink in die vooropgezette kabel gekomen of gaan jullie complottheorietjes dan toch als nachtkaarsen uit?
Ik heb geen idee hoe de kaarten geschud zijn en ben ondanks het baggerniveau van het programma toch benieuwd hoe het afloopt. Het is wat mij betreft allemaal speculatie, maar dat vind ik juist wel leuk een beetje speculeren hier.
  maandag 9 mei 2011 @ 09:30:19 #91
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_96536183
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:29 schreef knagsje het volgende:

[..]

jij ben ook geen bn-er he _O-
Das waar alleen maar bekend bij familie vrienden en buren lol
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  maandag 9 mei 2011 @ 09:30:36 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96536189
quote:
3s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:28 schreef mazaru het volgende:

Als het goed is, dan is er bij de finale wel een notaris aanwezig.
Die is ook omgekocht met drie T-shirts. Of familie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_96536192
Luiken open, opstaan 9,30!!!
  maandag 9 mei 2011 @ 09:30:56 #94
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96536195
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:27 schreef Copycat het volgende:
Waarom kijken jullie nog, als jullie toch al 100% zeker weten hoe de kaarten zijn geschud? Daarvoor worden alle aannames immers als feiten gepresenteerd.

En als Joanna toch niet wint, is er dan een kink in die vooropgezette kabel gekomen of gaan jullie complottheorietjes dan toch als nachtkaarsen uit?
waarom kijken mensen films..........zijn ook allemaal nep toch?
Ik haat gluiperds........
  maandag 9 mei 2011 @ 09:31:08 #95
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_96536199
Misschien pakt de stem MaJo wel terug in de finale met al haar bemoeizucht1
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_96536202
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:27 schreef Copycat het volgende:
Waarom kijken jullie nog, als jullie toch al 100% zeker weten hoe de kaarten zijn geschud? Daarvoor worden alle aannames immers als feiten gepresenteerd.

En als Joanna toch niet wint, is er dan een kink in die vooropgezette kabel gekomen of gaan jullie complottheorietjes dan toch als nachtkaarsen uit?
Ik weet niet of Jo wint.
De verhaaltjes die hun de wereld in helpen hoeft net5 natuurlijk niks van te weten, die lachen zich natuurlijk wel rot hoe smeuiger hoe beter.
  maandag 9 mei 2011 @ 09:31:37 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96536209
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:30 schreef knagsje het volgende:

waarom kijken mensen films..........zijn ook allemaal nep toch?
Goeie vergelijking! Heus!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 9 mei 2011 @ 09:32:16 #98
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96536226
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Goeie vergelijking! Heus!
gaat zeker boven jouw intelligente pet?
Ik haat gluiperds........
pi_96536246
goede morgen met z'n allen
pi_96536247
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:31 schreef Poezewoes het volgende:
Misschien pakt de stem MaJo wel terug in de finale met al haar bemoeizucht1
met veel Majo, zure bommen, ketchup, gerookte zalm en veel hardgekookte eieren en gooien maar! oh en niet te vergeten, die geweldige franse mosterd.....Veel tandenstokers erbij en ze wordt een levend dartbord.
  maandag 9 mei 2011 @ 09:33:43 #101
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96536252
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:33 schreef superkokje het volgende:
goede morgen met z'n allen
:W
Ik haat gluiperds........
pi_96536269
goede morgen Kokkie... Bewoners moeten opstaan.
pi_96536271
en er is weer leven ;)
  maandag 9 mei 2011 @ 09:34:39 #104
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_96536274
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:33 schreef superkokje het volgende:
goede morgen met z'n allen
Hallo Kokje
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_96536293
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:34 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Hallo Kokje
:W
  maandag 9 mei 2011 @ 09:35:26 #106
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_96536294
Atentie atentie de lichten zijn aan
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_96536297
  maandag 9 mei 2011 @ 09:36:00 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96536309
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:32 schreef knagsje het volgende:

gaat zeker boven jouw intelligente pet?
Dat zal het zijn.
Of was het zo dat films films zijn en een totaal ander concept behelzen dan RLSs? Ik twijfel nog even.

Maar jullie complottheorietjes zijn wel uiterst vermakelijk om te lezen. Dus keep up the paranoid work c_/ .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_96536315
pi_96536323
jeetje ben mijn nieuwe batterijen weer vergeten! Stopt ff nieuwe in mijn zendertje, verstaan jullie me nu goed. Stem mag het wat vriendelijker op de maandagmorgen!
  maandag 9 mei 2011 @ 09:37:19 #111
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_96536327
Goeiemorgen!

Dochter is op schoolreis en komt pas tegen 6 uur terug... dat wordt een heule lange dag waarin ik hopenlijk wat afleiding kan vinden in Portugal :D
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 9 mei 2011 @ 09:37:56 #112
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96536336
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat zal het zijn.
Of was het zo dat films films zijn en een totaal ander concept behelzen dan RLSs? Ik twijfel nog even.

Maar jullie complottheorietjes zijn wel uiterst vermakelijk om te lezen. Dus keep up the paranoid work c_/ .
lekker blijven twijfelen dan tot ik zeg dat het genoeg is :W
Ik haat gluiperds........
pi_96536347
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:37 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen!

Dochter is op schoolreis en komt pas tegen 6 uur terug... dat wordt een heule lange dag waarin ik hopenlijk wat afleiding kan vinden in Portugal :D
als e van luierende mensen houd, gaat dat vast wel lukken :P
  maandag 9 mei 2011 @ 09:38:33 #114
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96536353
Jemig zeg, er wordt er één wakker! :')

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96536357
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:36 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat zal het zijn.
Of was het zo dat films films zijn en een totaal ander concept behelzen dan RLSs? Ik twijfel nog even.

Maar jullie complottheorietjes zijn wel uiterst vermakelijk om te lezen. Dus keep up the paranoid work c_/ .
Ach je moet wat doen op je vrije dag.
En zo maken we medefokkers ook weer blij.
pi_96536358
  maandag 9 mei 2011 @ 09:39:12 #117
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_96536371
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:36 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
De meeste caps van mij de laatste week zijn van Segredo
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_96536375
quote:
3s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:38 schreef mazaru het volgende:
Jemig zeg, er wordt er één wakker! :')

[ afbeelding ]
ja ik mis zijn lammetje nog hahaha.
pi_96536383
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:39 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

De meeste caps van mij de laatste week zijn van Segredo
ja maar die maakt al weken de Show!
  maandag 9 mei 2011 @ 09:40:07 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_96536388
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:38 schreef shomila het volgende:

Ach je moet wat doen op je vrije dag.
En zo maken we medefokkers ook weer blij.
En daar ben ik je dankbaar voor.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_96536402
Goedenmorgen fok
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
pi_96536409
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:39 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

De meeste caps van mij de laatste week zijn van Segredo
is ook een gewillig slachtoffer :P
pi_96536412
goedemorgen Jac
pi_96536416
  maandag 9 mei 2011 @ 09:41:36 #125
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96536428
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:41 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
:r o|O
Ik haat gluiperds........
pi_96536431
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:41 schreef MargrietV het volgende:
goedemorgen Jac
Hey Margriet
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
  maandag 9 mei 2011 @ 09:41:45 #127
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_96536432
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_96536434
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:41 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
zijn haren staan al overeind.
  maandag 9 mei 2011 @ 09:41:54 #129
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96536438
Waar is die botoxlip nou weer kwaad over? Heeft Flip het weer niet gedaan vannacht?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96536441
Ik hoop dat iedereen gister een leuke dag heb gehad
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
pi_96536449
Morgen Jacq
pi_96536462
quote:
99s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:38 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
zo te zien op deze afbeelding heeft Sharon de duct-tape al klaar liggen voor Jo!
pi_96536474
quote:
3s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:41 schreef mazaru het volgende:
Waar is die botoxlip nou weer kwaad over? Heeft Flip het weer niet gedaan vannacht?
ze wordt geconfronteerd, dat ze vannacht in haar slaap heeft gekakeld.
  maandag 9 mei 2011 @ 09:44:20 #134
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96536491
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:43 schreef MargrietV het volgende:

[..]

ze wordt geconfronteerd, dat ze vannacht in haar slaap heeft gekakeld.
dat doet ze anders nooit :N
Ik haat gluiperds........
pi_96536496
quote:
3s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:41 schreef mazaru het volgende:
Waar is die botoxlip nou weer kwaad over? Heeft Flip het weer niet gedaan vannacht?
Ik denk dat ze boos is op zichzelf dat ze in slaap is gevallen en goed geslapen heeft
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  maandag 9 mei 2011 @ 09:44:47 #136
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_96536500
De twee hondjes in het huis
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_96536504
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:41 schreef jacqhassel het volgende:
Ik hoop dat iedereen gister een leuke dag heb gehad
Prima dag, kreeg van Madeliefje haar botje cadeau! Was ik zeer verguld mee!
pi_96536517
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:44 schreef schizolientje het volgende:

[..]

Ik denk dat ze boos is op zichzelf dat ze in slaap is gevallen en goed geslapen heeft
haar slaappillen waren op....
pi_96536522
Ik denk dat ze zelf ook blij zijn als het is afgelopen. Die vervelen zich toch de pest.
pi_96536529
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:44 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Prima dag, kreeg van Madeliefje haar botje cadeau! Was ik zeer verguld mee!
^O^
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
  maandag 9 mei 2011 @ 09:46:13 #141
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96536535
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:45 schreef shomila het volgende:
Ik denk dat ze zelf ook blij zijn als het is afgelopen. Die vervelen zich toch de pest.
gebrek aan creativiteit denk ik
Ik haat gluiperds........
pi_96536545
en Sharon regelt weer het ontbijt!
  maandag 9 mei 2011 @ 09:47:15 #143
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96536566
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:46 schreef MargrietV het volgende:
en Sharon regelt weer het ontbijt!
met haar 20 jaar........luie verwende zwammen daar....
Ik haat gluiperds........
pi_96536582
Ajax verloor dat is echt een drama hoor voor mij :X :'( :'( :'(

heksie we lost :'( :'(
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
  maandag 9 mei 2011 @ 09:48:02 #145
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_96536585
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:25 schreef knagsje het volgende:

[..]

Kolere wat een dramakut! Ik mag hopen dat ze gelijk krijgt en er idd als eerste uit gaat...
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_96536597
en Joanna gaat weer piemels bezichtigen,
pi_96536640
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:47 schreef jacqhassel het volgende:
Ajax verloor dat is echt een drama hoor voor mij :X :'( :'( :'(

heksie we lost :'( :'(
Heej kop op. Volgende week weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen _O- _O-
  maandag 9 mei 2011 @ 09:50:37 #148
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_96536641
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:48 schreef MargrietV het volgende:
en Joanna gaat weer piemels bezichtigen,
Ze weet nu hoe die er uit ziet van Flipje ................nu nog voelen *O*
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_96536653
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:48 schreef MargrietV het volgende:
en Joanna gaat weer piemels bezichtigen,
De piemel van wie??
  maandag 9 mei 2011 @ 09:51:57 #150
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_96536670
quote:
12s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:51 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

De piemel van wie??
Van de twee boys kan ze vergelijken.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_96536671
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:07 schreef shomila het volgende:
Goede morgen.
Heb het filmpje gekeken van Jo, dus de relatie was al over voor ze het huis inkwam.
Ben benieuwd of mamajo de abortus nog in de strijd gaat gooien als Jo in de finale komt.
Ben benieuwd hoe Jo daar op gaat reageren als ze hoort dat mamajo dat op twitter heeft gegooid je maakt mij niet wijs dat je daar niet kwaad om wordt.
Nee, hoor haar relatie was weer aan. Ze waren 6 weken uitelkaar.. Dat is dus die tijd geweest met die abortus, hij wilde het niet en zij wel.. Daarom uit elkaar.. Ze hadden t weer goed in januari. En daarna ging ze dit huis is.. En toen is ze opnieuw gedumpt.

Ja ik denk dat ze wel kwaad wordt dat het zo in het openbaar is gegooid..
pi_96536673
quote:
12s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:51 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

De piemel van wie??
wie denk je? Flip en Karim staan lekker in blote kont te douchen
  maandag 9 mei 2011 @ 09:53:08 #153
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96536696
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:51 schreef ItsDidi het volgende:

[..]

Nee, hoor haar relatie was weer aan. Ze waren 6 weken uitelkaar.. Dat is dus die tijd geweest met die abortus, hij wilde het niet en zij wel.. Daarom uit elkaar.. Ze hadden t weer goed in januari. En daarna ging ze dit huis is.. En toen is ze opnieuw gedumpt.

Ja ik denk dat ze wel kwaad wordt dat het zo in het openbaar is gegooid..
Dus ze liegt in het filmpje???
Ik haat gluiperds........
  maandag 9 mei 2011 @ 09:54:34 #154
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96536732
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:43 schreef MargrietV het volgende:

[..]

ze wordt geconfronteerd, dat ze vannacht in haar slaap heeft gekakeld.
Nou, daar kan nooit veel zinnigs uitgekomen zijn :N
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 9 mei 2011 @ 09:54:45 #155
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_96536738


Segredo moet ook verplicht kroelen
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_96536771
Jo maakt zich klaar om ook deze dag te verzieken voor de rest. Als die drie over zouden blijven in het huis zouden ze er tenminste nog iets van maken en daar zullen ze met Jo geen kans voor krijgen, die weet hoe ze de aandacht moet vangen met haar negativiteit en ze is natuurlijk de enige die stress heeft :r
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_96536801
quote:
3s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:54 schreef mazaru het volgende:

[..]

Nou, daar kan nooit veel zinnigs uitgekomen zijn :N
schijnt te hebben gepraat over een of andere trui....
  maandag 9 mei 2011 @ 09:57:46 #158
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96536805
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:56 schreef schizolientje het volgende:
Jo maakt zich klaar om ook deze dag te verzieken voor de rest. Als die drie over zouden blijven in het huis zouden ze er tenminste nog iets van maken en daar zullen ze met Jo geen kans voor krijgen, die weet hoe ze de aandacht moet vangen met haar negativiteit en ze is natuurlijk de enige die stress heeft :r
Die blijft nu expres bij die anderen weglopen, zodat ze de camera op haar alleen heeft. En als ze al bij die anderen gaat staan, dan zal ze iets doen waardoor de aandacht volledig naar haar gaat.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96536810
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:51 schreef ItsDidi het volgende:

[..]

Nee, hoor haar relatie was weer aan. Ze waren 6 weken uitelkaar.. Dat is dus die tijd geweest met die abortus, hij wilde het niet en zij wel.. Daarom uit elkaar.. Ze hadden t weer goed in januari. En daarna ging ze dit huis is.. En toen is ze opnieuw gedumpt.

Ja ik denk dat ze wel kwaad wordt dat het zo in het openbaar is gegooid..
ze zegt ander zelfs letterlijk in het filmpje
"dat ik eh een relatie had afgesloten toen ik hier binnenkwam".........
  maandag 9 mei 2011 @ 09:58:08 #160
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96536812
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:57 schreef MargrietV het volgende:

[..]

schijnt te hebben gepraat over een of andere trui....
Weer reclame voor die stinkwinkel :(
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96536847
Jo is in gesprek met Oma....
pi_96536865
quote:
3s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:58 schreef mazaru het volgende:

[..]

Weer reclame voor die stinkwinkel :(
Wel grappig in dat tarotkaart filmpje zegt flip op een gegeven moment "er zit een scheur in je vest"
Meteen trekt ze dat klere ding uit...... _O-
  maandag 9 mei 2011 @ 10:01:04 #163
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96536878
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:59 schreef MargrietV het volgende:
Jo is in gesprek met Oma....
Het is een aandachtshoer.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 9 mei 2011 @ 10:01:23 #164
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96536883
quote:
3s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:01 schreef mazaru het volgende:

[..]

Het is een aandachtshoer.
echt?????????
Ik haat gluiperds........
  maandag 9 mei 2011 @ 10:02:16 #165
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96536902
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:00 schreef danilel het volgende:

[..]

Wel grappig in dat tarotkaart filmpje zegt flip op een gegeven moment "er zit een scheur in je vest"
Meteen trekt ze dat klere ding uit...... _O-
Al die kleding van haar krimpt, scheurt en verkleurd. Ze kan nog zo hard gillen dat het aan het wassen ligt, maar het is echt alleen maar bij haar kleding. Dat zegt toch wel genoeg over de kwaliteit :Y
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96536903
quote:
3s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:01 schreef mazaru het volgende:

[..]

Het is een aandachtshoer.
Wie? Jo? Ben jij ff mal zeg... hoe komt je daar nou bij! :D
pi_96536905
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:58 schreef danilel het volgende:

[..]

ze zegt ander zelfs letterlijk in het filmpje
"dat ik eh een relatie had afgesloten toen ik hier binnenkwam".........
Welk filmpje is dat?
Hmm vind maar vreemd.
pi_96536926
quote:
3s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:01 schreef mazaru het volgende:

[..]

Het is een aandachtshoer.
Oma ik wil geen 4e worden en kan nog wel 4 dagen wachten op de odeklonje en het assie in mijn tassie. Oma laat me geen 4 worden, ik wil in de live-show.
pi_96536931
quote:
3s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:01 schreef mazaru het volgende:

[..]

Het is een aandachtshoer.
Nou ja in vergelijking met MaJo valt het volgens mij best mee :P
pi_96536935
quote:
3s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:02 schreef mazaru het volgende:

[..]

Al die kleding van haar krimpt, scheurt en verkleurd. Ze kan nog zo hard gillen dat het aan het wassen ligt, maar het is echt alleen maar bij haar kleding. Dat zegt toch wel genoeg over de kwaliteit :Y
Het moet natuurlijk op een speciale manier gewassen worden. Het is niet zomaar kleding he? Het is wel super-kwaliteit. Vereiste super behandeling. Dat hullie dat bij de wasserette niet snappen, kan Jo ook niks aan doen toch?
  maandag 9 mei 2011 @ 10:04:09 #171
67185 Vinamp
Oja joh
pi_96536943
Er zit een zombie in de tuin
pi_96536959
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:04 schreef Vinamp het volgende:
Er zit een zombie in de tuin
Joanna transformeert in Oma
pi_96536961
quote:
3s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:02 schreef mazaru het volgende:

[..]

Al die kleding van haar krimpt, scheurt en verkleurd. Ze kan nog zo hard gillen dat het aan het wassen ligt, maar het is echt alleen maar bij haar kleding. Dat zegt toch wel genoeg over de kwaliteit :Y
TOFS

Tering (of Tyfus) Onafgewerkte Fabriek (of Fakking) Spullen (of Shit)
  maandag 9 mei 2011 @ 10:05:07 #174
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_96536979


De leukste en de vervelenste bewoner

[ Bericht 0% gewijzigd door Poezewoes op 09-05-2011 10:10:13 ]
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_96537011
Goede morgen allemaal, ben weer terug van een weekje Praag, dus kan weer mee kijken, maar om nu de halve morgen tegen dat smoelwerk van Joon aan te kijken word je meteen niet blij van
pi_96537016
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:03 schreef Niki.P het volgende:

[..]

Nou ja in vergelijking met MaJo valt het volgens mij best mee :P
We weten iig van wie ze het heeft :D
pi_96537047
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:06 schreef rita1959 het volgende:
Goede morgen allemaal, ben weer terug van een weekje Praag, dus kan weer mee kijken, maar om nu de halve morgen tegen dat smoelwerk van Joon aan te kijken word je meteen niet blij van
goede morgen, spuw je gal maar lekker, kan nog een paar dagen.
Flip krabt nog maar eens achter zijn oren en denkt Segootje is gezelliger dan die Muts Joanna.
pi_96537048
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:02 schreef ItsDidi het volgende:

[..]

Welk filmpje is dat?
Hmm vind maar vreemd.

Ze zegt dat op 4.05 min.
  maandag 9 mei 2011 @ 10:09:27 #179
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96537095
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96537102
Lol, Flip kijkt in koelkast. Sharon zegt: zoek je wat. Flip nee. Shanon: het is lekker he in koelkast kijken zonder dat je wat nodig hebt. Lol!
pi_96537119
quote:
3s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:09 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Transformatie Joanna!
  maandag 9 mei 2011 @ 10:11:03 #182
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96537139
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:10 schreef MargrietV het volgende:

[..]

Transformatie Joanna!
Ik word melig van die beelden :')
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96537140
Lekker onbeschoft: Sharon heeft al 20 minuten de ontbijttafel klaar.
pi_96537179
En ze wordt beloond met een serenade van Kariem en de jongens staan weer bij haar en zij denkt alleen maar"Shit, daar gaat mijn momentje, ik ben de enige met stress, vergeet dat niet"
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_96537188
quote:
3s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:11 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik word melig van die beelden :')
ben ik mee opgestaan! Het goede been eerst en toen Madelief, die me blij aan keek! Mijn dag kan niet zuur worden, heb alles er al uitgegooid!
  maandag 9 mei 2011 @ 10:14:38 #186
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_96537216
en jo heeft ineens geen honger....bedankt hoor sharon voor het maken van het ontbijt...
Ik haat gluiperds........
pi_96537222
Ik verwacht dat Sharo vandaag explodeert, je ziet haar balen va Jo. En als ze iet explodeert vid ik dat heeeeeeeeeeeeeel knap
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_96537224
quote:
Ja ze zegt.. Dat ik een relatie had afgesloten voordat ik hier binnen kwam..
Maar dat is wat de kaarten zeggen volgens haar.. Wie zegt dat het zo is??
Je hebt niet gezien wat daar gezegd is.. Dusja die kaarten klopen niet helemaal..
Vind jammer omdat ze dit zo zei, er wordt gedacht dat het al over was..
pi_96537232
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:14 schreef knagsje het volgende:
en jo heeft ineens geen honger....bedankt hoor sharon voor het maken van het ontbijt...
daarom gaat ze aan comfort voer, pak chocoladevlokken leegvreten
pi_96537246
Jo zegt dat ze geen hoger heeft en hapt vervolgens brood weg omdat niemand daarop reageert
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_96537324
gaan ze het ijskast overschot aan de Portugese voedselbank geven of krijgen ze allemaal een tasje mee naar huis?
pi_96537332
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:18 schreef MargrietV het volgende:
gaan ze het ijskast overschot aan de Portugese voedselbank geven of krijgen ze allemaal een tasje mee naar huis?
Gewoon verdelen onder de medewerkers :P
  maandag 9 mei 2011 @ 10:19:36 #193
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96537355
En ze neemt nog maar een boterham omdat ze geen trek heeft
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96537360
Jo vindt Flip lief omdat hij een eitje voor haar pelt!!!!
  maandag 9 mei 2011 @ 10:20:24 #195
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_96537374
Flip schenkt er aandacht aan, en gelijk laat ze haar boterham liggen.
Ik heb er wel weer genoeg van. Ik ga naar de Bas voor boodschappen :)
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_96537390
Ze is ook zo anders in b.v. de weekfilmpjes, dan zet ze haar Calimero stemmetje op en spert ze de ogen, en nu is het down down down, leuke laatse indruk. Als er al mensen warne die haar een beetje leuk vonden verpest ze het nu zelf
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_96537418
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:21 schreef schizolientje het volgende:
Ze is ook zo anders in b.v. de weekfilmpjes, dan zet ze haar Calimero stemmetje op en spert ze de ogen, en nu is het down down down, leuke laatse indruk. Als er al mensen warne die haar een beetje leuk vonden verpest ze het nu zelf
helemaal mee eens.Ze weigert dan het eitje van Flip....
pi_96537425
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:14 schreef ItsDidi het volgende:

[..]

Ja ze zegt.. Dat ik een relatie had afgesloten voordat ik hier binnen kwam..
Maar dat is wat de kaarten zeggen volgens haar.. Wie zegt dat het zo is??
Je hebt niet gezien wat daar gezegd is.. Dusja die kaarten klopen niet helemaal..
Vind jammer omdat ze dit zo zei, er wordt gedacht dat het al over was..
als het niet zo zou zijn dan zou ze dat er wel bij hebben gezegd..
ik denk dat het echt zo is (dat die relatie al uit was en dat ze dat ook wist) maar dat ze zich onbewust heeft versproken
pi_96537438
quote:
3s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:20 schreef mazaru het volgende:
Flip schenkt er aandacht aan, en gelijk laat ze haar boterham liggen.
Ik heb er wel weer genoeg van. Ik ga naar de Bas voor boodschappen :)
pas op met Bas he!
pi_96537472
Jo heeft geen honger

pi_96537479
Joanna gaat niet naar huis, ze wil eerst fles champi krijgen.
pi_96537495


en heeft tering-tyfus fakking 200% veel last van pukkels........
pi_96537511
ik tel er zo 14
pi_96537528
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:25 schreef suzi1 het volgende:
ik tel er zo 14
ik tel maar een grote :+
pi_96537552
Volgens mij zitten |Sharon en Karim tot 100 te tellen
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_96537591
ja maar wat is indd het nut om champagne te spuiten tegen een exit deur.....
gelukkig wist jo daar zelf het antw ook niet op.
pi_96537596
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:27 schreef schizolientje het volgende:
Volgens mij zitten |Sharon en Karim tot 100 te tellen
volgens mij ook!
pi_96537608
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:28 schreef suzi1 het volgende:
ja maar wat is indd het nut om champagne te spuiten tegen een exit deur.....
gelukkig wist jo daar zelf het antw ook niet op.
het huis dopen.... en dat omdat je weggaat?
pi_96537634
ik zie daar het nut niet van in. en vind het verspilling
en iets doop je als het er net is. of opengaat. niet bij weggaan
pi_96537637
Segootje heeft een slipper-fetish!
pi_96537665
is er nog meer gebeurt dat sharon haar zo 'negeert'?
pi_96537681
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:31 schreef suzi1 het volgende:
is er nog meer gebeurt dat sharon haar zo 'negeert'?
Sharon irriteert zich ontzettend aan haar :D
pi_96537700
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:31 schreef suzi1 het volgende:
is er nog meer gebeurt dat sharon haar zo 'negeert'?
Niet dat ik weet maar je kunt gewoon zien dat ze haar neusgaten uit komt en terecht vind ik
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  maandag 9 mei 2011 @ 10:33:11 #214
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_96537701
Dan moet Sharon lekker naar huis gaan :W
pi_96537725
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:33 schreef Darklight het volgende:
Dan moet Sharon lekker naar huis gaan :W
heb liever dat ze nog een flinke bonje krijgen
beetje tv maken mag ook wel he
pi_96537746
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:33 schreef Darklight het volgende:
Dan moet Sharon lekker naar huis gaan :W
nee Joanna mag vliegen! Vuile sfeerverziekster.
pi_96537754
Ik zou nu al gezegd hebben van hou je kop er nu over of pak een stuk touw
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_96537755
Morgen!!!!

Is Jo nu nog steeds aan het zeuren over hoe het gaat verlopen.
  maandag 9 mei 2011 @ 10:34:58 #219
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_96537760
ja, ruzie is ook nog wel leuk de laatste dagen
pi_96537782
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:34 schreef Chanel5 het volgende:
Morgen!!!!

Is Jo nu nog steeds aan het zeuren over hoe het gaat verlopen.
zeker weten, Is het lijdend voorwerp en niemand meewerkend...
pi_96537788
Kreun steun, ze begint zich wel een beetje in te likken weer bij Sharon, ze weet het wel hoor
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_96537841
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:35 schreef MargrietV het volgende:

[..]

zeker weten, Is het lijdend voorwerp en niemand meewerkend...
Ik zou de neiging krijgen om uit te halen.
Zelfs Karim zegt er iets over, wel op een grappige manier maar zo komt de boodschap niet over.
pi_96537866
Wel leuk dat Sharon en Karim een theaterstukje opvoeren over Jo, die waardeert het natuurlijk niet
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_96537870
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:37 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Ik zou de neiging krijgen om uit te halen.
Zelfs Karim zegt er iets over, wel op een grappige manier maar zo komt de boodschap niet over.
Ik denk dat ik haar alleen een paar keer zou hebben geslagen als ik in dat huis had gezeten. Heb veel zelfbeheersing maar Jo kan zuigen joh!
pi_96537900
quote:
12s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:38 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Ik denk dat ik haar alleen een paar keer zou hebben geslagen als ik in dat huis had gezeten. Heb veel zelfbeheersing maar Jo kan zuigen joh!
Zo'n huis met dat soort mensen zou ook niks voor mij zijn.
pi_96537914
Nu staat ze zonder zender te ouwehoeren tegen Sharon
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_96537923
pi_96537929
Jo is op haar pikkie getrapt volgens Shar. Dat ze maar lekker onder haar dekbed gaat liggen mokken en kop houden hè.
pi_96537942
Oooooooooooh, nu maken ze allemaal grapjes over Jo, dat wordt oorlog
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2011 @ 10:40:58 #230
135305 beequeen
Lost.
pi_96537944
Karim noemt haar een dwingeland en dramaqueen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_96537954
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:40 schreef Chanel5 het volgende:
Jo is op haar pikkie getrapt volgens Shar. Dat ze maar lekker onder haar dekbed gaat liggen mikken en kop houden hè.
Heeft Jo ook al een pikkie dan? Handig!! Maar Jo heeft heel erg lange tenen.
pi_96537965
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:22 schreef danilel het volgende:

[..]

als het niet zo zou zijn dan zou ze dat er wel bij hebben gezegd..
ik denk dat het echt zo is (dat die relatie al uit was en dat ze dat ook wist) maar dat ze zich onbewust heeft versproken
Jaa klopt wat je zegt maar, uhm zei ze alles van eat daar binnen is.. En ja als het waar is had ze t filp ook wel verteld hoor.. Met dat fluisteren van haar..
pi_96537968
En majo maar zeggen dat die bitch elke dag weer meer zichzelf wordt,lieve hemel,dan was ze nog erger als nu dus

Tofs: transformation of final shit
Goede morgen fokkers,knaggie en margriet
pi_96538009
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:41 schreef trollie67 het volgende:
En majo maar zeggen dat die bitch elke dag weer meer zichzelf wordt,lieve hemel,dan was ze nog erger als nu dus

Tofs: transformation of final shit
Goede morgen fokkers,knaggie en margriet
morgen Trollie.
pi_96538035
Shanon gaat haar weer boven op de kast krijgen hahaha!
pi_96538046
Goeiemorgen allemaal,

Helaas heb ik dit forum te laat ontdekt en gezien de activiteiten in het huis is het ook een beetje laat om me nog aan te melden... Maar ik wil toch ergens m'n gal spuwen en omdat ik niemand ken die ook kijkt (gek hè :P ), dan maar hier.

Goed, nu ff ontopic:
Aaaaaaargh, ik worniegoooeee van die Joanna! :r Ik hoop echt dat de stem de bewoners vandaag vertelt wat de bedoeling is met de finale enzo, want ik krijg echt een punthoofd van dat gespeculaas van met name Joanna. Elke keer maar weer zeuren bij iedereen: 'wat zal er gaan gebeuren?' Terwijl zij net zoveel weten als zij.

En ik snap ook niet waarom ze het nodig vindt om 'niet vierde te worden, want ik wil dat Boeddaatje (of wie dan ook) trots op me is'. :r Ik zou trotser op iemand zijn die met de schouders recht en zonder gezeur 4e wordt, dan op iemand die met dit gezeur, gezemel, gejank, gecommandeer (eigenlijk haar hele doen en laten) bij de laatste 3 komt.

Zó, dat moest ik ff kwijt. :)
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2011 @ 10:45:00 #237
135305 beequeen
Lost.
pi_96538059
Ze gaat gewoon door onder de douche. Handig, zo versta ik niks. :(
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_96538070
Ik ben zo blij dat Sharon zich niet laat mee trekken in dat negatieve, Karim heeft er iets meer moeite mee en Flip is helemaal zichzelf niet meer in de buurt van Jo
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2011 @ 10:46:19 #239
135305 beequeen
Lost.
pi_96538095
Dat lucht op hè Kniertje. En welkom.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_96538107
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:44 schreef Kniertje22 het volgende:
Goeiemorgen allemaal,

Helaas heb ik dit forum te laat ontdekt en gezien de activiteiten in het huis is het ook een beetje laat om me nog aan te melden... Maar ik wil toch ergens m'n gal spuwen en omdat ik niemand ken die ook kijkt (gek hè :P ), dan maar hier.

Goed, nu ff ontopic:
Aaaaaaargh, ik worniegoooeee van die Joanna! :r Ik hoop echt dat de stem de bewoners vandaag vertelt wat de bedoeling is met de finale enzo, want ik krijg echt een punthoofd van dat gespeculaas van met name Joanna. Elke keer maar weer zeuren bij iedereen: 'wat zal er gaan gebeuren?' Terwijl zij net zoveel weten als zij.

En ik snap ook niet waarom ze het nodig vindt om 'niet vierde te worden, want ik wil dat Boeddaatje (of wie dan ook) trots op me is'. :r Ik zou trotser op iemand zijn die met de schouders recht en zonder gezeur 4e wordt, dan op iemand die met dit gezeur, gezemel, gejank, gecommandeer (eigenlijk haar hele doen en laten) bij de laatste 3 komt.

Zó, dat moest ik ff kwijt. :)
:D !

Welkom
pi_96538137
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:46 schreef beequeen het volgende:
Dat lucht op hè Kniertje. En welkom.
Ja, inderdaad :Y
En thnx!
pi_96538179
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:44 schreef Kniertje22 het volgende:
Goeiemorgen allemaal,

Helaas heb ik dit forum te laat ontdekt en gezien de activiteiten in het huis is het ook een beetje laat om me nog aan te melden... Maar ik wil toch ergens m'n gal spuwen en omdat ik niemand ken die ook kijkt (gek hè :P ), dan maar hier.

Goed, nu ff ontopic:
Aaaaaaargh, ik worniegoooeee van die Joanna! :r Ik hoop echt dat de stem de bewoners vandaag vertelt wat de bedoeling is met de finale enzo, want ik krijg echt een punthoofd van dat gespeculaas van met name Joanna. Elke keer maar weer zeuren bij iedereen: 'wat zal er gaan gebeuren?' Terwijl zij net zoveel weten als zij.

En ik snap ook niet waarom ze het nodig vindt om 'niet vierde te worden, want ik wil dat Boeddaatje (of wie dan ook) trots op me is'. :r Ik zou trotser op iemand zijn die met de schouders recht en zonder gezeur 4e wordt, dan op iemand die met dit gezeur, gezemel, gejank, gecommandeer (eigenlijk haar hele doen en laten) bij de laatste 3 komt.

Zó, dat moest ik ff kwijt. :)
helemaal mee eens!
pi_96538182
goeiesmorgens met zn allen :W
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96538189
:)
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:44 schreef Kniertje22 het volgende:
Goeiemorgen allemaal,

Helaas heb ik dit forum te laat ontdekt en gezien de activiteiten in het huis is het ook een beetje laat om me nog aan te melden... Maar ik wil toch ergens m'n gal spuwen en omdat ik niemand ken die ook kijkt (gek hè :P ), dan maar hier.

Goed, nu ff ontopic:
Aaaaaaargh, ik worniegoooeee van die Joanna! :r Ik hoop echt dat de stem de bewoners vandaag vertelt wat de bedoeling is met de finale enzo, want ik krijg echt een punthoofd van dat gespeculaas van met name Joanna. Elke keer maar weer zeuren bij iedereen: 'wat zal er gaan gebeuren?' Terwijl zij net zoveel weten als zij.

En ik snap ook niet waarom ze het nodig vindt om 'niet vierde te worden, want ik wil dat Boeddaatje (of wie dan ook) trots op me is'. :r Ik zou trotser op iemand zijn die met de schouders recht en zonder gezeur 4e wordt, dan op iemand die met dit gezeur, gezemel, gejank, gecommandeer (eigenlijk haar hele doen en laten) bij de laatste 3 komt.

Zó, dat moest ik ff kwijt. :)
goeiemorgen en welkom kniertje,we hebben wel een ontgroening hier.stem even bij qmusic op karim en je mag zoveel gal spuwen als je wil :)
pi_96538256
De Stem moet Flip de volgende opdracht geven; ff lekker geniepig zijn.
Flip er staat een fles champagne klaar, je missie is die kapot te slaan op het hoofd van Joanna, want we hebben vernomen, dat ze nog niet gedoopt is. Oma vindt dit niet leuk.
pi_96538262
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:44 schreef Kniertje22 het volgende:
Goeiemorgen allemaal,

Helaas heb ik dit forum te laat ontdekt en gezien de activiteiten in het huis is het ook een beetje laat om me nog aan te melden... Maar ik wil toch ergens m'n gal spuwen en omdat ik niemand ken die ook kijkt (gek hè :P ), dan maar hier.

Goed, nu ff ontopic:
Aaaaaaargh, ik worniegoooeee van die Joanna! :r Ik hoop echt dat de stem de bewoners vandaag vertelt wat de bedoeling is met de finale enzo, want ik krijg echt een punthoofd van dat gespeculaas van met name Joanna. Elke keer maar weer zeuren bij iedereen: 'wat zal er gaan gebeuren?' Terwijl zij net zoveel weten als zij.

En ik snap ook niet waarom ze het nodig vindt om 'niet vierde te worden, want ik wil dat Boeddaatje (of wie dan ook) trots op me is'. :r Ik zou trotser op iemand zijn die met de schouders recht en zonder gezeur 4e wordt, dan op iemand die met dit gezeur, gezemel, gejank, gecommandeer (eigenlijk haar hele doen en laten) bij de laatste 3 komt.

Zó, dat moest ik ff kwijt. :)
Dat dus!!!!
pi_96538298
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:49 schreef cairnwizzy het volgende:
:)

[..]

goeiemorgen en welkom kniertje,we hebben wel een ontgroening hier.stem even bij qmusic op karim en je mag zoveel gal spuwen als je wil :)
Hahaha, done! ^O^
pi_96538382
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:54 schreef Kniertje22 het volgende:

[..]

Hahaha, done! ^O^
^O^ welkom
pi_96538391
Kijk, en nu zou het de tijd zijn om te dollen en te relaxen en gek te doen om nog evt stemmetjes te winnen
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_96538452
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:57 schreef schizolientje het volgende:
Kijk, en nu zou het de tijd zijn om te dollen en te relaxen en gek te doen om nog evt stemmetjes te winnen
hallo heb net iemand laten stemmen bij qmusic voor ontgroening die er niet is,moet het nou nog gekker worden?
pi_96538461
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:52 schreef MargrietV het volgende:
De Stem moet Flip de volgende opdracht geven; ff lekker geniepig zijn.
Flip er staat een fles champagne klaar, je missie is die kapot te slaan op het hoofd van Joanna, want we hebben vernomen, dat ze nog niet gedoopt is. Oma vindt dit niet leuk.
:') :D
pi_96538476
pi_96538490
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:59 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
je hebt um uit zn proporties getrokken ! haha
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
pi_96538492
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:59 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
lol
pi_96538523
quote:
12s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:00 schreef Stability het volgende:

[..]

je hebt um uit zn proporties getrokken ! haha
Haha ik heb een veel betere maar die is 12 MB geworden alleen die kan ik nergens uploaden veel te groot
  maandag 9 mei 2011 @ 11:01:31 #256
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_96538527
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:59 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt een beetje op B'Lana uit star trek qua voorhoofd :D
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_96538529
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:54 schreef Kniertje22 het volgende:

[..]

Hahaha, done! ^O^
welkom ben het helemaal met je eens over jo
pi_96538540
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:01 schreef Flashbox het volgende:

[..]

Haha ik heb een veel betere maar die is 12 MB geworden alleen die kan ik nergens uploaden veel te groot
dan moet je de afbeelding eerst kleiner maken, daarna een gif er van maken
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  maandag 9 mei 2011 @ 11:02:47 #259
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_96538551
Wat staat Jo nou te klootviolen bij dat kastje? :?
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_96538556
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  maandag 9 mei 2011 @ 11:03:08 #261
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_96538563
Volgens mij staat ze stiekum te sms-en naar mamsie! :o
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_96538579
quote:
12s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:02 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij is goed gelukt! :D
pi_96538581
quote:
12s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:02 schreef Stability het volgende:

[..]

dan moet je de afbeelding eerst kleiner maken, daarna een gif er van maken
Heb ik ook al gedaan, maar het progje wat ik gebruik crop heel het plaatje hij blijft zo en krijg niet heel het beeld er op.
pi_96538591
quote:
2s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:04 schreef iBenny het volgende:

[..]

Hij is goed gelukt! :D
haha ja kvind hem zelf ook leuk geworden :)
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  maandag 9 mei 2011 @ 11:04:33 #265
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_96538597
Ze weet ook precies waar ze staan moet zodat geen camera haar kan vangen.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_96538604
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:04 schreef Flashbox het volgende:

[..]

Heb ik ook al gedaan, maar het progje wat ik gebruik crop heel het plaatje hij blijft zo en krijg niet heel het beeld er op.
kga het zo wel ff proberen, ff kijken of het lukt.
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
  maandag 9 mei 2011 @ 11:05:51 #267
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_96538622
Je zender om kut.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2011 @ 11:07:49 #268
135305 beequeen
Lost.
pi_96538676
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze weet ook precies waar ze staan moet zodat geen camera haar kan vangen.
Of ze zit in de KvdW of ze staat voor de spiegel. :')
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 9 mei 2011 @ 11:08:43 #269
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_96538696
Oh, ze is ongesteld.....................
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2011 @ 11:08:49 #270
135305 beequeen
Lost.
pi_96538699
Oh, ze belt nog maar eens aan bij de KvdW.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_96538728
Ik weet niet hoe vaak Jo menstrueert, maar het is natuurlijk weer HET excuus voor haar gedrag ( denkt ze zelf)
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  maandag 9 mei 2011 @ 11:10:05 #272
254393 K_L
kayleight
pi_96538740
Zou ook naar de kvdw gaan als ik dat nodig had hoor :+
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2011 @ 11:10:15 #273
135305 beequeen
Lost.
pi_96538745
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, ze is ongesteld.....................
Die heeft 365 dagen per jaar last van PMS.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 9 mei 2011 @ 11:10:26 #274
254393 K_L
kayleight
pi_96538752
Je kan het moeilijk langs je benen laten lopen he? _O-
  maandag 9 mei 2011 @ 11:10:50 #275
335993 PoezeligDing
Pozeldiwong
pi_96538762
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef beequeen het volgende:

[..]

Die heeft 365 dagen per jaar last van PMS.
:Y
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  maandag 9 mei 2011 @ 11:11:31 #276
254393 K_L
kayleight
pi_96538784
Hebben ze vandaag spreekverbod ofzow?
pi_96538794
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:10 schreef beequeen het volgende:

[..]

Die heeft 365 dagen per jaar last van PMS.
karim's broek ook
pi_96538795
Jo is ongesteld, en wil kleine tampons,,,, tjonge tjonge, heb het nog nooit nodig gevonden anderen mijn ongesteldheden te melden!
  maandag 9 mei 2011 @ 11:12:19 #279
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_96538807
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:11 schreef K_L het volgende:
Hebben ze vandaag spreekverbod ofzow?
Ik was mijn speakertjes al aan het checken :D
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 9 mei 2011 @ 11:13:06 #280
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_96538832
Ah de kurkjes voor Jo liggen klaar...
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_96538838
Joanna snuit je neus, dat ophalen is vies!
Joanna krijgt haar tamponnetjes, maatje klein
  maandag 9 mei 2011 @ 11:13:22 #282
254393 K_L
kayleight
pi_96538841
Denk dat ze allemaal een beetje schijterig zijn om wat te zeggen wat verkeerd kan vallen bij de stemmers en ze daardoor de finale niet zullen halen 8)7
pi_96538848
Hahaha alweer ongesteld.
pi_96538864
Ja die eieren van Jo maken driedubbele salto's hè
pi_96538871
Nog even genieten en gelijk heeft hij!
  maandag 9 mei 2011 @ 11:14:47 #286
254393 K_L
kayleight
pi_96538884
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:11 schreef MargrietV het volgende:
Jo is ongesteld, en wil kleine tampons,,,, tjonge tjonge, heb het nog nooit nodig gevonden anderen mijn ongesteldheden te melden!
Ik ook niet, maar ik kan ze dan ook gewoon bij Appie kopen wanneer het me uitkomt :)
pi_96538891
Sharon: 'Aaah, dat verklaart ook een hoop'

Nou, ik zie het verschil niet tussen Jo-met en Jo-zonder pms.
  maandag 9 mei 2011 @ 11:15:18 #288
254393 K_L
kayleight
pi_96538893
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:12 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik was mijn speakertjes al aan het checken :D
Ik ook ;)
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2011 @ 11:15:20 #289
135305 beequeen
Lost.
pi_96538894
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:14 schreef Chanel5 het volgende:
Ja die eieren van Jo maken driedubbele salto's hè
Vorige week voelde zij ook haar eisprong, dat gaat hard zo. :+
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_96538901
Die Flipje houdt Jo's cyclus wel goed bij he? Kan menig man een puntje aan zuigen :Y
pi_96538907
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:15 schreef Kniertje22 het volgende:
Sharon: 'Aaah, dat verklaart ook een hoop'

Nou, ik zie het verschil niet tussen Jo-met en Jo-zonder pms.
ik ook niet!
  maandag 9 mei 2011 @ 11:16:53 #292
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_96538942
Kolere, ze staat zo te horen het glazuur van haar kiezen te schrapen...
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_96538948
Na het inbrengen van tampon, altijd verplicht tandenpoetsen!
  maandag 9 mei 2011 @ 11:17:02 #294
254393 K_L
kayleight
pi_96538951
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:15 schreef beequeen het volgende:

[..]

Vorige week voelde zij ook haar eisprong, dat gaat hard zo. :+
Maar dan klopt dat toch? Een week van te voren?
pi_96538952
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:15 schreef Kniertje22 het volgende:
Sharon: 'Aaah, dat verklaart ook een hoop'

Nou, ik zie het verschil niet tussen Jo-met en Jo-zonder pms.
Jas, dat is wat ik bedoel, ik denk dat Sharon dit weer als een excuus ziet voor het gedrag van Jo maar dat Jo dat alleen maar gebruikt als excuus en dat iedereen het maar moet snappen dat zij het het zwaartse heeft van de hele wereld
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  maandag 9 mei 2011 @ 11:17:15 #296
254393 K_L
kayleight
pi_96538959
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:16 schreef MargrietV het volgende:
Na het inbrengen van tampon, altijd verplicht tandenpoetsen!
_O-
pi_96538981
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:17 schreef K_L het volgende:

[..]

Maar dan klopt dat toch? Een week van te voren?
nee volgens mij 10 dagen,,,,, dus klopt het niet.
  maandag 9 mei 2011 @ 11:18:26 #298
254393 K_L
kayleight
pi_96538998
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:17 schreef MargrietV het volgende:

[..]

nee volgens mij 10 dagen,,,,, dus klopt het niet.
plus minus he?
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2011 @ 11:18:32 #299
135305 beequeen
Lost.
pi_96539001
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:17 schreef K_L het volgende:

Maar dan klopt dat toch? Een week van te voren?
Tsja, alleen bleek dat ze een uur later ongesteld was. :+
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_96539012
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:17 schreef K_L het volgende:

[..]

_O-
sorry ik ben erg melig hahaha,
pi_96539022
Ik dacht dat ik het geluid van 3 niet aan had staan dus dacht laat ik het eens aan zetten kan vast niet saaier zijn dan de tandenpoets geluiden van Jo, staat ie al aan...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')