Dat dacht ik ook al een beetje. Maar die meid is echt zó onvoorspelbaarquote:Op maandag 9 mei 2011 02:08 schreef Biogarde het volgende:
Smeer je bammetjes maar, want je gaat een trip maken de friendszone in. Heel veel geluk!
Kan zijn dat dat nu gebeurt want ik stond wat meer te praten met iemand anders van het teamquote:Op maandag 9 mei 2011 02:09 schreef kingtoppie het volgende:
blijkbaar durft ze het zelf allemaal niet... (wilt niet veroverd worden)
dus je zult er voor moeten zorgen dat zij achter jou aan gaat....
good luck
Been there, done that. Niet teveel energie in steken, want het gaat uitlopen op één grote frustratie en tijdverspilling.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:10 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al een beetje. Maar die meid is echt zó onvoorspelbaar
Ik heb meer in het vizierquote:Op maandag 9 mei 2011 02:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Been there, done that. Niet teveel energie in steken, want het gaat uitlopen op één grote frustratie en tijdverspilling.
En aan het einde van de rit sta je nog steeds met lege handen en vraag je jezelf af waar je het voor deed.
laat het visje maar lekker dobberen... kleine hints geven maar niet teveel aandacht.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:14 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij wil ze gewoon aandacht. Zodra iemand anders jouw aandacht krijgt, en ze zelf niks krijgt, wil ze die weer terug Als ze je aan het lijntje blijft houden voor niks, move on move on
Misschien vind ik het wel leuk om haar die aandacht te geven.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:14 schreef Maisnon het volgende:
Volgens mij wil ze gewoon aandacht. Zodra iemand anders jouw aandacht krijgt, en ze zelf niks krijgt, wil ze die weer terug Als ze je aan het lijntje blijft houden voor niks, move on move on
Ik heb altijd al de letter Q willen poepen in het toilet op kantoor. Moet ik de stap zetten?quote:Op maandag 9 mei 2011 02:13 schreef Biogarde het volgende:
Been there, done that. Niet teveel energie in steken, want het gaat uitlopen op één grote frustratie en tijdverspilling.
En aan het einde van de rit sta je nog steeds met lege handen en vraag je jezelf af waar je het voor deed.
quote:Op maandag 9 mei 2011 02:13 schreef Biogarde het volgende:
i take it back for a minute just to tease her, then i give it back a little bit deeper!quote:Op maandag 9 mei 2011 02:17 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Misschien vind ik het wel leuk om haar die aandacht te geven.
Dan vergeet je de aanraking bij het teruggeven van het wisselgeld nogquote:Op maandag 9 mei 2011 02:16 schreef Inverted_World het volgende:
Lame. Dit doet me denken aan de topics waarin mensen een glimlach krijgen van een kassameisje en een gehele verliefdheid creëren_!
Off topic ?quote:Op maandag 9 mei 2011 02:18 schreef Maisnon het volgende:
Hey, dat is een mooie reactie op een boel van levensvraagstukken Bio, kijk maar:
Het lijkt me opwindend om naakt ingesmeerd met jam in een achtbaan te zitten, wie heeft er ervaring?
[..]
Ik heb altijd al de letter Q willen poepen in het toilet op kantoor. Moet ik de stap zetten?
[..]
Denk je?quote:Op maandag 9 mei 2011 02:17 schreef draude het volgende:
gewoon veel bellen, mailen en vragen waar ze is en haar daar volgen, werkt het beste
Tsja, er valt gewoon niet zo veel van te zeggen. Ik zou er iig maar niet al te veel van verwachten.quote:
Ik ben niet voor haar 'gevallen' dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:34 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Tsja, er valt gewoon niet zo veel van te zeggen. Ik zou er iig maar niet al te veel van verwachten.
Goedzo.quote:Op maandag 9 mei 2011 02:36 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet voor haar 'gevallen' dus dat komt wel goed.
Probeer beetje koel en afstandelijk te blijven. Kijk of het werkt?quote:Op maandag 9 mei 2011 02:58 schreef HappyGirl91 het volgende:
En toen je ophield miste ze dat dus zocht ze weer toenadering.
Ik zal kijken of het werktquote:Op maandag 9 mei 2011 04:04 schreef FOKsii het volgende:
[..]
Probeer beetje koel en afstandelijk te blijven. Kijk of het werkt?
quote:Op maandag 9 mei 2011 02:58 schreef HappyGirl91 het volgende:
TS, ze vond je maar zo-zo, maar hield er wel van aandacht te krijgen en dan tegen haar vriendinnen te praten over die jongen die zo verliefd op haar was terwijl zij hem niet zo leuk vond.. Heel stoerEn toen je ophield miste ze dat dus zocht ze weer toenadering.
Een mogelijkheid
Het leek er wel een beetje op maar ik zie nu eerst wel even wat ik ga doen, eerst even goed nadenken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |