abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96530131
Waarschijnlijk is dit topic nummer duizend en één maar ik wil toch maar mijn eigen topic maken :P

Het probleem, zoals de TT uiteraard al zegt, is een vrijwel complete onmogelijkheid om "romantisch contact" te initiëren. En ik mijzelf er eigenlijk helemaal niet in snap waarom ik zo'n vrees heb hiervoor.
Ik ben van mijzelf sowieso een beetje verlegen, maar daar heb ik mij de laatste jaren grotendeels van weten te bevrijden ik ga heel regelmatig naar feestjes, dingen met vrienden, of organiseer zelf dingen waar we met groepjes mensen bij elkaar komen en dan heb ik echt helemaal geen probleem om met iedereen onwijs vrolijk te lopen kletsen en rond te lopen stuiteren. Zodra het echter richting contact leggen met vreemden gaat wordt het wat moeilijker maar ook dit lukt meestal wel.

Om de een of andere reden ben ik behoorlijk onzeker over mezelf, terwijl mijn vrienden allemaal zeggen dat ik er goed uitzie en gewoon relaxt en sociaal ben, dus zorgen zou ik mij niet moeten maken. Ik weet zelfs eigenlijk dat ik er toch minstens redelijk goed uitzie want als ik door de stad loop heb ik toch al gauw meer dan twintig flirts en zelfs meisjes die hoi roepen of laatst liep ik op HS de roltrap af om een pakje shag te halen en kwam er een meisje de andere roltrap op waar onze ogen in elkaar vasthaakten en onze hoofden elkaar volgden.
Maar hier komt dus mijn probleem, op dit moment schiet ik op de een of andere manier compleet in de stress, en ga ik zelfs zo ver dat ik haar ontwijk op het station (terwijl mijn verstand gewoon zegt dat ik er voor moet gaan) waarna ik mijzelf uiteraard thuis flink tegen de kop loop te meppen. Mijzelf zover krijgen contact te leggen lukt gewoon echt niet, en als het dan toevallig wel lukt (via via, toeval of dat zij mij aanspreekt) en ik een leuk gesprek heb en er toch wel duidelijke signalen zijn klap ik helemaal dicht, wordt ik angstig ga ik keihard twijfelen of ga ik heel erg geforceerd wachten op een "moment" of "duidelijk signaal". En daardoor weet ik het uiteraard te verneuken (of eigenlijk niet te verneuken dus :P )

Klinkt het bekend ? En hoe gaan jullie hiermee om (behalve "gewoon doen", of in ieder geval een truc om maar gewoon te doen :P )
Weg met de monarchie! http://hetis2013.nl
pi_96530275
Waarom ontwijk je haar?
Believe that anything you can imagine, you can make real.
  zondag 8 mei 2011 @ 23:36:05 #3
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_96530303
quote:
een pakje shag te halen
:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_96530485
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:35 schreef kwaliteit. het volgende:
Waarom ontwijk je haar?
dat weet ik dus eigenlijk niet :/ Een flink gedeelte is angst, gebrek aan zelfvertrouwen enzo. Maar ook dat ik niet "weet" hoe ik het moet aanpakken (ik ben dus niet iemand die zo op iemand afstapt van Heeej wat lach je leuk)

quote:
8s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:36 schreef genakt het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha nee :P Ik rook echte zware mannen shag :')
  zondag 8 mei 2011 @ 23:41:35 #5
256666 leeell
I know you're lonely
pi_96530550
quote:
8s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:36 schreef genakt het volgende:

[..]

SPOILER
niets mis met javaanse jongens 3/4 en van nelle
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_96532081
Shazaam, mag ik je doorverwijzen naar dit topic? Genoeg lotgenoten en ervaren tipgevers daar ^O^
pi_96532517
Zorg dat je het naar je zin hebt in de buurt van een vrouw en geef dr wat aandacht dan gebeurd de rest vanzelf.. soms dan
pi_96532568
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:33 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Zorg dat je het naar je zin hebt in de buurt van een vrouw en geef dr wat aandacht dan gebeurd de rest vanzelf.. soms dan
nah altijd(tenzij stom meisje), maar of ze dan echt voor je kiest als partner is weer stapje verder.
Rustig aan.
pi_96536997
Beeld je 10 keer per dag in dat iedere vrouw, hoe mooi ook, ook iedere dag moet poepen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 9 mei 2011 @ 10:10:15 #10
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_96537121
Begin met oplossen door niet langer te spreken over "het initiëren van romantisch contact". Dat is namelijk zo a-romantisch dat het je op die manier inderdaad nooit zal lukken.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_96538037
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:32 schreef shazaam het volgende:
...waar onze ogen in elkaar vasthaakten en onze hoofden elkaar volgden.
Lijkt wel een scene uit een horrorfilm.
pi_96538186
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:10 schreef AgLarrr het volgende:
Begin met oplossen door niet langer te spreken over "het initiëren van romantisch contact". Dat is namelijk zo a-romantisch dat het je op die manier inderdaad nooit zal lukken.
hahahaha, I know :P Zo zie ik het ook weer niet hoor :P Maar het is wel een wat completere beschrijving van het probleem dan "durf niet op meisjes af te stappen"

Sowieso ben ik al blij dat ik kleine vorderingen maak :P Heb nu wel door dat er best wat meisjes zijn die met mij flirten of naar mij kijken, 1-2 jaar geleden had ik mezelf echt voor gek verklaard als ik dat zou zeggen. De laatste paar maanden zelfs een paar keer een telefoonnummer weten te vragen als ik dan toch met een meid stond te kletsen. Maar om een meid dan op de bek te pakken durf ik weer niet, ook al merk ik dat ze best wel wat signalen uitstuurt.
Ben om de een of andere manier veels te onzeker over het lezen van signalen en het snappen van de intenties van meisjes (willen ze gewoon aandacht, een leuk gesprek en vriendschap ? vinden ze het gewoon relax nu ? Of ziet ze mij wel zitten ? )

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:44 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Lijkt wel een scene uit een horrorfilm.
ROFL :P
pi_96538260
haha een pakje shag.. stop daar maar mee kuch
  maandag 9 mei 2011 @ 11:16:27 #14
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_96538932
Waar ben je eigenlijk bang voor als je dichtslaat op het moment dat het net goed gaat? Dat jij een move maakt en zij je keihard uit begint te lachen? Vreemden die naar je beginnen te wijzen?

Kom op, het ergste dat je kan gebeuren is dat ze je afwimpelt. Dat doet even pijn, maar lang niet zoveel als jij jezelf inbeeldt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')