idd ja. altijd van die kampers die ervoor staanquote:Op zondag 8 mei 2011 23:46 schreef ß het volgende:
Wat ik helemaal erg vind zijn die draaiorgels. Tegenwoordig hebben die dingen allemaal een motortje die dat ding aandrijft. En die eigenaar staat er maar voor geld te vragen, verder doet hij niets.
Dat vond ik te vanzelfsprekend om te vermelden.quote:en het klinkt ook nog eens verschrikkelijk kut.
Dat zijn ook diegene die ik nooit geld zou gevenquote:Op zondag 8 mei 2011 23:46 schreef ß het volgende:
Wat ik helemaal erg vind zijn die draaiorgels. Tegenwoordig hebben die dingen allemaal een motortje die dat ding aandrijft. En die eigenaar staat er maar voor geld te vragen, verder doet hij niets.
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:53 schreef WtFk het volgende:
Draaiorgels zijn gewoon echt oer-Hollands!
Een haast uitgestorven "ambacht", kun je niet onder het soort straatmuzikanten als de TS bedoeld scharen.
De gemiddelde accordeonist die terwijl de kinderen met de straatkrant leuren even een riedeltje bedelt om vervolgens na een "geslaagde dag" met de gehele Roemeense familie weer in de 2e hands Mercedes te stappen krijgt geen cent.
Zeker niet als je nagaat dat die gasten vaak gewoon enkele duizenden euro's bij elkaar harken als ze met hun caravan op toernee door NL zijn.
Als je skills een beetje interessant zouden zijn, dan was het wellicht een goed idee.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:45 schreef Bill_E het volgende:
Ik begrijp het concept niet. Ik zit toch ook niet langs de weg met mijn bureau met een bakje geld erbij om mijn skils te tonen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |