Er is niet eens een excuus voorquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat lijkt me es-sen-tieel.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sommige vragen zullen nooit beantwoord worden
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is niet eens een excuus voor
Als je schoenen van 45 niet kan betalen en wel rookt dan schieten woorden te kort voor de stupiditeit.
Je beseft je wel dat als ik stop, ik hier echt godtsgruwelijk chagrijnig ga zijn hequote:Op zondag 8 mei 2011 22:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik geloof niet in zachte motiverende woordjes in dit soort gevallen.
Die zijn er ook niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik geloof niet in zachte motiverende woordjes in dit soort gevallen.
dit is dusdanig vanzelfsprekend, dat ik niet nodig vind te zeggen dat ik het er mee eens ben.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is niet eens een excuus voor
Als je schoenen van 45 niet kan betalen en wel rookt dan schieten woorden te kort voor de stupiditeit.
merken we dat verschil?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je beseft je wel dat als ik stop, ik hier echt godtsgruwelijk chagrijnig ga zijn he
En voor welke "prijs" zou je dat soort schema's wel op willen maken?quote:
hoeveel last denk je dat we er hier van hebben?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je beseft je wel dat als ik stop, ik hier echt godtsgruwelijk chagrijnig ga zijn he
Ongetwijfeldquote:
Ik beloof je dat je als je stopt dat iedereen ontzettend trots zal zijn en je zal motiveren en het ze geen reet uitmaakt of je dat een dag of een maand bent.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Je hebt ook wel gelijk hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik beloof je dat je als je stopt dat iedereen ontzettend trots zal zijn en je zal motiveren en het ze geen reet uitmaakt of je dat een dag of een maand bent.
En leuk om er een komische noot aan te geven maar het is echt 100% niet grappig!
owja.. daar had nog zo'n clown smiley achter gemoeten hequote:
Dat idee had ik zelf ook, maar dat viel dus echt 200% mee.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:50 schreef missbehavin het volgende:
Dat was ook niet de vraag. Ik weet dat ik gelijk heb,quote:
Dit ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik beloof je dat je als je stopt dat iedereen ontzettend trots zal zijn en je zal motiveren en het ze geen reet uitmaakt of je dat een dag of een maand bent.
En leuk om er een komische noot aan te geven maar het is echt 100% niet grappig!
Ja jij...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat idee had ik zelf ook, maar dat viel dus echt 200% mee.
Ik weet het toch allemaal welquote:Op zondag 8 mei 2011 22:53 schreef L-E het volgende:
Miss, moet ik nog een verhaal uiteenzetten over het effect van roken op je huid? Rimpels, en meer van zulke verschrikkelijke dingen.
Ik ben afgevallen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
Het ergste is ms wel dat ik ook niet durf te stoppen omdat ik bang ben dik te worden
Sorry maarquote:Op zondag 8 mei 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
Het ergste is ms wel dat ik ook niet durf te stoppen omdat ik bang ben dik te worden
je krijgt er een vreselijk lelijke oude kop van bedoel je? klopt.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:53 schreef L-E het volgende:
Miss, moet ik nog een verhaal uiteenzetten over het effect van roken op je huid? Rimpels, en meer van zulke verschrikkelijke dingen.
Koop je van het bespaarde geld een paar loopschoenen en kan je wat hardlopen om het bij te houden. Of is dit nu vloeken in de kerk?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
Ja, met mijn 'verleden' is dat gewoon moeilijk, ik weet ook wel dat het nergens op slaat.quote:
Ik ben wel dikker geworden ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
Dan steek je dat geld dat je bespaart met roken in een goede psych om over die gekke waanbeelden in je hoofd te praten. Win-win!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
En het gaat niet eens om wodkaquote:Op zondag 8 mei 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
Maar huuh, what's with the intervention?
Ik las dat niemand eraan gedacht had om met moederdag iets voor jou te doenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn weekend was goed. Gisteren erg leuk, vandaag wel aardig. Moederdag he, blijft typisch.
En jij, hoe was het daar?
Er zijn grenzen hequote:Op zondag 8 mei 2011 22:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Koop je van het bespaarde geld een paar loopschoenen en kan je wat hardlopen om het bij te houden. Of is dit nu vloeken in de kerk?![]()
quote:
Ja, dat.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je krijgt er een vreselijk lelijke oude kop van bedoel je? klopt.
Ik ben door dat verleden juist de andere kant opgeslagen en ben nu veel te dik.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, met mijn 'verleden' is dat gewoon moeilijk, ik weet ook wel dat het nergens op slaat.
Je bent dus nu de het voorbeeld van tokkies waar we het over hebben op televisie?quote:
*schudt handquote:Op zondag 8 mei 2011 22:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben door dat verleden juist de andere kant opgeslagen en ben nu veel te dik.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent dus nu de het voorbeeld van tokkies waar we het over hebben op televisie?
Geen geld en wel lekker door paffen!
Ik wil je niet helemaal de grond in trappen maar wel dat je stopt!
Echt dat stoppen valt mee als je wilt. De knop moet om.
Maak er iets positiefs van. Mensen zijn ongekend trots op je als je stopt. Daar kan je weken en maanden op teren.
Valt best mee. Als je jezelf maar onder controle houdt, is er niets aan de hand.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb net onder de douche de 100m vlinderslag gedaanquote:
Geen prettige moederdag?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik las dat niemand eraan gedacht had om met moederdag iets voor jou te doenDat is wel moeilijk, lijkt me.
Gisteren was top. Vandaag hebben we het maar niet over
Ik vind het gewoon echt een moeilijk punt...quote:Op zondag 8 mei 2011 22:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben door dat verleden juist de andere kant opgeslagen en ben nu veel te dik.
Ik heb niks van de wedstrijd meegekregenquote:
Niet huilen of zielig doen.quote:
Ik wil ook een paars kleurtje.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:56 schreef nikky het volgende:
Valt best mee. Als je jezelf maar onder controle houdt, is er niets aan de hand.
En dan nog die zwangerschapskilo'squote:
Die heb ik gelukkig nietquote:
Dat werkt niet bij mij schat, ben ik te recalcitrant voor.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:57 schreef Watertornado het volgende:
Let's play a little game.
missbehavin, als jij een complete financiële maandsituatie gaat maken elke maand en daar aandachtig naar kijkt én van plan bent om te stoppen, zorg ik dat je je bruiloftschoenen op tijd hebt.
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb net onder de douche de 100m vlinderslag gedaan
Ja baas.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet huilen of zielig doen.
Je bent de dader niet het slachtoffer hier. Het is drie weken afzien voor maanden van plezier.
Iedereen wil zich motiverend opstellen maar je moet zelf die stap zetten
Komt goed. Veeeeeeel vezels eten en goed drinken.quote:
In welk universum ben jij te dik danquote:Op zondag 8 mei 2011 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig niet
Maar kijk wat voor moois je ervoor terug hebt!
Lekker wandelen met je meisje met dit mooie weer, gaat het er ook weer af![]()
Dit zou voor MissB geen probleem moeten zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:56 schreef nikky het volgende:
[..]
Valt best mee. Als je jezelf maar onder controle houdt, is er niets aan de hand.
Ik ben de baas niet. Dat is het juistquote:
In theorie niet hequote:Op zondag 8 mei 2011 22:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit zou voor MissB geen probleem moeten zijn.
Euhm, deze?quote:
Eén pot natquote:Op zondag 8 mei 2011 22:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Een intervention waar ik eens niet de leiding in heb!
Doe ik ook. Alleen mag ik niet echt wandelen en betaal ik daar (op dit moment helemaal) een prijs voorquote:Op zondag 8 mei 2011 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig niet
Maar kijk wat voor moois je ervoor terug hebt!
Lekker wandelen met je meisje met dit mooie weer, gaat het er ook weer af![]()
Hehehequote:Op zondag 8 mei 2011 23:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In theorie niet heHoewel het neurotische er een beetje af is inmiddels
die heb ik bij de laatste verhuizing bijna allemaal weggemiktquote:Op zondag 8 mei 2011 22:59 schreef xFriendx het volgende:
Reminds me, ik heb nog medailles liggen van zwemwedstrijden, zelfs met mn Macguyver kapsel ging ik nog vlot door het water.
Ik kan het me ergens wel voorstellen. En ik ben niet eens moederquote:Op zondag 8 mei 2011 22:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen prettige moederdag?
Ach, ik vind het niet leuk, en ik weet niet goed waarom niet. Het is geen levensgroot drama.
Dus binnenkort in jouw afgetrainde billen bijten?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe ik ook. Alleen mag ik niet echt wandelen en betaal ik daar (op dit moment helemaal) een prijs voor
Maar zodra t kan ga ik weer hardlopen.
Ze is het dubbel en dwars waard hoorZe is zo mooi
Pakje per dag = wel zo'n 150 euro per maand toch?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:01 schreef L-E het volgende:
Hoeveel geld bespaar je op maandbasis als je stopt met roken?
Ongelooflijk, echt waar. Ik geloof het gewoon niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij mij schat, ben ik te recalcitrant voor.
Pick me pick me pick me!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:02 schreef missbehavin het volgende:
Zullen we het nu weer over iemand anders hebben please?
Geen idee, daarvoor ben ik niet gestopt.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:01 schreef L-E het volgende:
Ik niks, ik rook alleen tijdens het sporten.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:01 schreef L-E het volgende:
Serieus, geen idee, de ex-rokers Techno en Godt weten het vast heel goed.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Pakje per dag = wel zo'n 150 euro per maand toch?
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik niks, ik rook alleen tijdens het sporten.
Veel drinken moet ik toch welquote:Op zondag 8 mei 2011 22:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Komt goed. Veeeeeeel vezels eten en goed drinken.
Heftig, intens, huilen, impact.quote:
Wel 'mooi', als je begrijpt wat ik bedoel? Goed afscheid kunnen nemen voor zover dat ooit kan?quote:
Zonder afdrukken want die kan ik thuis niet uitleggen.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dus binnenkort in jouw afgetrainde billen bijten?
Heb je foto's online staan? Was al aan het zoeken in OUD, maar kan het niet zo snel vinden.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Veel drinken moet ik toch welKeb een blaasontsteking.
Maar afvallen denk ik nog niet aan hoor. Mijn hoofd zit te vol met mijn meisje
jij wil deze intervention wel afbreken en daardoor mogelijk laten falen? egoïstequote:
Ik? 1200 euro op jaarbasis geloof ikquote:Op zondag 8 mei 2011 23:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus, geen idee, de ex-rokers Techno en Godt weten het vast heel goed.
Oefquote:Op zondag 8 mei 2011 23:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Veel drinken moet ik toch welKeb een blaasontsteking.
Maar afvallen denk ik nog niet aan hoor. Mijn hoofd zit te vol met mijn meisje
Je kent me!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jij wil deze intervention wel afbreken en daardoor mogelijk laten falen? egoïste
Ik reed vandaag terug naar Emmen en opeens zag ik bordjes Zwolle, vroeg me toen af hoe ik daar in hemelsnaam was gekomen.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euhm, deze?
Maar daar hebben we het niet over nu. Ik had er niet eens over moeten beginnen, heb genoeg ander gezeik aan m'n hoofd
Hoe is 't met jou vandaag?
Goed zoquote:Op zondag 8 mei 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin steekt stiekem een sigaretje op
Er is 1 foto geweestquote:Op zondag 8 mei 2011 23:04 schreef nikky het volgende:
[..]
Heb je foto's online staan? Was al aan het zoeken in OUD, maar kan het niet zo snel vinden.
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
* missbehavin steekt stiekem een sigaretje op
daar heb je het al!quote:
I'll be gentle.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Zonder afdrukken want die kan ik thuis niet uitleggen.
Ben je niet je hebt gewoon af en toe een flinke schop onder je kont nodigquote:Op zondag 8 mei 2011 23:05 schreef missbehavin het volgende:
Maar jullie hebben allemaal helemaal gelijk hoor, ik ben gewoon een slappeling.
Klopt!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:05 schreef missbehavin het volgende:
Balen dat Eze niet wat dichterbij woontquote:Op zondag 8 mei 2011 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik reed vandaag terug naar Emmen en opeens zag ik bordjes Zwolle, vroeg me toen af hoe ik daar in hemelsnaam was gekomen.
Autorijden op automatische piloot, janken, me eenzaam voelen, vandaag FOK! afgezocht naar foto's van hem.
Ik baal nu voor het eerst dat ik vrijgezel ben. Ik wil een arm om me heen en een schouder om op te huilen
Volgens mij heb jij gewoon een "mental partner" nodig en mis je deze. Maar ik kan niet teveel speculeren over jouw situatie.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:05 schreef missbehavin het volgende:
Het was prachtigquote:Op zondag 8 mei 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Wel 'mooi', als je begrijpt wat ik bedoel? Goed afscheid kunnen nemen voor zover dat ooit kan?
Een pakje per dag is al snel 1750 euro per jaar.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:02 schreef L-E het volgende:
Serieus, geen idee, de ex-rokers Techno en Godt weten het vast heel goed.
Och die blaasontsteking heb ik pas 5 weken hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 23:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oef
Ik kom nooit in OUD, laat je het ff weten als er weer een foto-update is?
Wel nee. Slap gelul.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon een "mental partner" nodig en mis je deze. Maar ik kan niet teveel speculeren over jouw situatie.
Ik heb hem inmiddels gevonden. Twee foto'squote:Op zondag 8 mei 2011 23:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Er is 1 foto geweestMaar zal je morgen wat pm-en.
Jeezquote:Op zondag 8 mei 2011 23:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Och die blaasontsteking heb ik pas 5 weken hoor
En ik kom ook weinig in OUD sinds de geboorte
Dat hoeft natuurlijk ook weer niet!quote:
Die is vandaag bij vriendjes geweest. Die had ook wel even wat afleiding nodig.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Balen dat Eze niet wat dichterbij woont
Sterkte
Oh ja het was iets van 2000 op jaarbasis bij mijquote:Op zondag 8 mei 2011 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Een pakje per dag is al snel 1750 euro per jaar.
Klote dat je daar nu niets meer mee kan he? Het klinkt verder wel heel mooi, dat het was zoals hij was. Dat het bij hem paste.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was prachtig![]()
In stijl zoals hij was. Geen koffie, thee en droge cake maar rode wijn, witte wijn, bier.
Muziek was ook![]()
Het heftigste voor mij was het feit dat we na de dienst hoorden dat zijn broer en schoonzusje al de hele week op zoek waren naar mij en Bart. Ze hadden internet afgezocht en alles. Gelukkig hadden ze vrijdag zijn telefoon gevonden en dus ook Bart zijn nummer.
Het betekende zoveel voor hen dat wij er ook bij waren omdat Erwin het blijkbaar vaak over ons had gehad.
Ik wist niet dat ik (wij) zoveel voor hem betekenden
Jaquote:Op zondag 8 mei 2011 23:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb hem inmiddels gevonden. Twee foto's.
Erg mooi meiske
Doe ik morgen.quote:
Ooh, willen is ongetwijfeld het grootste keerpunt. Ik kan in deze overigens niet uit ervaring spreken, behalve dan bij bijvoorbeeld nagelbijten waar ik behoorlijk verslaafd aan was en waar ik ook "cold turkey" in een keer tegen mezelf gezegd heb: nee, ik wil dit niet meer.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel nee. Slap gelul.
Je stopt die dingen zelf in je smoel.
In de basis is het heel simpel en dat is ze gewoon er niet meer in stoppen.
Je kan ze zelf opsteken dan kan je het ook zelf niet doen. Je moet het alleen willen!
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:08 schreef Yuki het volgende:
MissB, ga anders eens naar je huisarts. Laat je verwijzen naar een stoppen-met-roken programma.
Het zit niet voor niets in de verzekering. Kan je zelfs medicatie krijgen die je erbij helpt.
Als je maar stopt meid!
Over vakantie gesproken, nog een paar weekjes en dan even een midweekje naar Praag.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:08 schreef Godtje het volgende:
Oh ja het was iets van 2000 op jaarbasis bij mij![]()
Leuke vakantie!
Ja dat gaf het een waardig afscheid!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Klote dat je daar nu niets meer mee kan he? Het klinkt verder wel heel mooi, dat het was zoals hij was. Dat het bij hem paste.
Slaap lekker!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Doe ik morgen.
Nu even laatste voeding en slapen.
Weltrusten allemaal!
En zo denk je elke keer aan iets anders als het over stoppen gaat.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet denken aan een aflevering van Absolutely Fabulous, met Patsy die van top tot teen volgeplakt was met nicotinepleisters
Weet je nog dat ik blij was dat ik niet wist over welke overgang jullie het hadden?quote:
9 maanden op en negen maanden af zeggen ze hequote:
Uhuh en ik zeg ook nergens dat dat niet zo is. Moet mezelf alleen wel even zover zien te krijgen he...quote:Op zondag 8 mei 2011 23:12 schreef L-E het volgende:
Het loslaten van iets dat slecht voor je is, is lastig als je een destructieve aard hebt. Maar uiteindelijk bestaat het leven uit een aaneenschakeling van keuzes en kun je drieduizend redenen bedenken om zoiets niet voor jezelf over te hebben, maar je kan ook kiezen voor de kwaliteit van leven. Want dat is niet discutabel, je leven wordt gewoon beter als je stopt. Klaar.
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet denken aan een aflevering van Absolutely Fabulous, met Patsy die van top tot teen volgeplakt was met nicotinepleisters
Cold turkey werkt het beste. Denk ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:10 schreef missbehavin het volgende:
met Patsy die van top tot teen volgeplakt was met nicotinepleisters
En ga je daar actief mee aan de slag?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh en ik zeg ook nergens dat dat niet zo is. Moet mezelf alleen wel even zover zien te krijgen he...
Ik begin me nu af te vragen of ik weet welke overgang hij bedoeldequote:Op zondag 8 mei 2011 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik blij was dat ik niet wist over welke overgang jullie het hadden?
Ez voelde zich geroepen om mij toch even te vertellen waar het was. Ik rij dus voortaan gewoon weer via Volendam naar Ez toe
Welke andere vraag?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik begin me nu af te vragen of ik weet welke overgang hij bedoelde
Een andere vraag is nu wel beantwoord
Oh, dan weet ik het wel.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke andere vraag?
Uhm even denken hoor. Als je over de Nnogwattes rijdt. Langs afslag Kwadijk, richting purm noord. Ga je over een bruggetje heen, volg je dan met je blik het spoor zie je een huis/gebouw staan. Daar is een overgang. Daar was het gebeurd.
Ik was ook heel gelukkig geweest zonder die info.
Zou ik dan van ellende niet nog meer gaan roken?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:17 schreef Godtje het volgende:
MissB is verslaafd aan Singles en aan Roken.
Als we nou allemaal niet meer met haar praten. Niet hier en niet in het echt!
Ik heb een boekje gekregen: Rotterdamse wijshedenquote:Op zondag 8 mei 2011 23:16 schreef L-E het volgende:
Ik krijg net een tekening gemaild van Beste Vriendje, voor Moederdag. Met van die hanepoten, echt alsof het door een 3-jarige is gemaakt.
Wat heb ik toch een leuke mensen om me heen.
Oh. sorry!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik het wel.
En het was mij dus (stom genoeg) nog niet duidelijk hoe het gebeurd was. Nu wel
Dat is wel heel liefquote:Op zondag 8 mei 2011 23:16 schreef L-E het volgende:
Ik krijg net een tekening gemaild van Beste Vriendje, voor Moederdag. Met van die hanepoten, echt alsof het door een 3-jarige is gemaakt.
Wat heb ik toch een leuke mensen om me heen.
Dan gaat ze nog meer wodka drinken.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:17 schreef Godtje het volgende:
MissB is verslaafd aan Singles en aan Roken.
Als we nou allemaal niet meer met haar praten. Niet hier en niet in het echt!
Jaquote:Op zondag 8 mei 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
Ik dacht trouwens dat we het over mij gingen hebben.
Hier een tekeningquote:Op zondag 8 mei 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
Nee joh. Voor mij is het minder dichtbij dan voor jullie. Anders was ik het me misschien nog heel lang blijven afvragen.quote:
Need attention, much?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
Vertel het eens wijffie.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
Ik heb er wel net een uitgedruktquote:
Misschien daar ook maar eens mee stoppen. Ook veel geld en slecht voor de gezondheid, huid, etc...quote:
Ja maar jij bent al perfectquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien daar ook maar eens mee stoppen. Ook veel geld en slecht voor de gezondheid, huid, etc...
Uhm aan de kant van Purmerend.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee joh. Voor mij is het minder dichtbij dan voor jullie. Anders was ik het me misschien nog heel lang blijven afvragen.
Enige waar ik nu aan denk... Als je over die brug van de N244 (?) rijdt, kan je aan twee kanten een overgang zien
En één van die overgangen heb ik vrijdag nog overgestoken
Stoppen met roken is eng, stoppen met drinken is eng. Maar het zou ZOVEEL beter voor je zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]Yuki zeg eens niet van die enge dingen
Om hier nou mijn fantasieën over jou neer te zetten...quote:Op zondag 8 mei 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
Zo mooi!!quote:
Nou.. ja.. ehm.. ik eh.. wacht, ik pak even mijn dagboek, even lezen wat me dwars zit.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertel het eens wijffie.
Waar wil je het over hebben?
Je tarzan is te kleinquote:Op zondag 8 mei 2011 23:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou.. ja.. ehm.. ik eh.. wacht, ik pak even mijn dagboek, even lezen wat me dwars zit.
Okay ik wacht!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou.. ja.. ehm.. ik eh.. wacht, ik pak even mijn dagboek, even lezen wat me dwars zit.
Oké. Daar heb ik dan niet gereden vrijdag.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm aan de kant van Purmerend.
Als je van de A7 komt en richting purm noord gaat dan uhm rechts van die brug
Ook te vaak van het nachtkastje laten stuiteren?quote:
ga roken, dan komt dat vanzelf.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
Mjah.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oké. Daar heb ik dan niet gereden vrijdag.
Als scholier wel vrijwel dagelijks
Arme jongen
Nog mooierquote:
Ik kan de batterijen van de mijne niet verwisselenquote:Op zondag 8 mei 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook te vaak van het nachtkastje laten stuiteren?
Ah, dus plezier met mate?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog mooier
[..]
Ik kan de batterijen van de mijne niet verwisselen
Gemaild dat de batterij klem zit erin en ze sturen een nieuwequote:
je moet er wel wat voor over hebben natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2011 23:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ieuw, dat stinkt en is onsexy en word je lelijk van en kost heel veel geld en ieuwww!
Die interventions krijg je hier niet zomaar, dat is duidelijk.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk
Verslaafd aan shoppen? Eten? Chocolade? Koffie?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Die interventions krijg je hier niet zomaar, dat is duidelijk.
Ik las het ja, wat goed dat hij er nog bij kon zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah.
En nu ons best doen gewoon verder te gaan.
Er is een user, schanulleke, die heeft met hem samen gewerkt, die kwam erachter door het topic dat ik had gemaakt. Hij was ook op de crematie maar we vonden het allemaal ongepast om rond te vragen wie er van FOK! kwamen. Dus we gaan een keer terrasje pakken ter ere van Erwin met hem.
En dan ben ik wel klaar met depri dagen in Purmerend
Mjah. Stomme wereld ook.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik las het ja, wat goed dat hij er nog bij kon zijn.
En dan doorgaan idd. De wereld start weer met draaien na dit weekend
Nee, niets van dat al.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verslaafd aan shoppen? Eten? Chocolade? Koffie?
Saai wijfquote:
Had je maar op mijn avanches in moeten gaan, dan had ik het gezienquote:
Je avanches ja?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Had je maar op mijn avanches in moeten gaan, dan had ik het gezien
Dat was daarvoor toch al? Vanaf 21?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Wel snel dan, want de dag dat ik 30 word gaat het bergafwaarts, heb ik gehoord.
quote:
Bedolven onder Articquote:
Vermoeidheid, ik geef het de schuldquote:
Tusten lieve lilyquote:Op zondag 8 mei 2011 23:37 schreef L-E het volgende:
Ik ga naar bed, genoeg slapen is goed voor de huid. Morgen weer dansen!
Trusten lieve mensen.
Is dit het: "biecht hier je fantasie op" topic?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Is dit het: "biecht hier je fantasie op" topic?
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand die zich geroepen voelt om mij te troosten als ik mijzelf straks in slaap huil?
We kunnen er over onderhandelen, welke pumps trek je aan?quote:
Nou, doei hequote:Op zondag 8 mei 2011 23:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
We kunnen er over onderhandelen, welke pumps trek je aan?
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
We kunnen er over onderhandelen, welke pumps trek je aan?
Ik heb wel besloten dat ik gewoon niet blij en gelukkig mag zijn. Gaat alles eindelijk goed, zit ik lekker in mn vel en dan gebeurt er weer iets waardoor ik weer verander in een jankend hoopje ellendequote:
De MI'squote:Op zondag 8 mei 2011 23:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]Heb je voorkeur? Oh ik zie me al liggen, veilig beschermd tegen de regen onder jouw waterbestendige afro
Ik weet niet hoe groot de afro is, ms passen we er samen onder?quote:
quote:
Herkenbaar. Is mij afgelopen vrijdag ook overkomenquote:Op zondag 8 mei 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel besloten dat ik gewoon niet blij en gelukkig mag zijn. Gaat alles eindelijk goed, zit ik lekker in mn vel en dan gebeurt er weer iets waardoor ik weer verander in een jankend hoopje ellende
I know babe, maar het komt goed, echt.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel besloten dat ik gewoon niet blij en gelukkig mag zijn. Gaat alles eindelijk goed, zit ik lekker in mn vel en dan gebeurt er weer iets waardoor ik weer verander in een jankend hoopje ellende
Als hij begint overquote:Op zondag 8 mei 2011 23:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot de afro is, ms passen we er samen onder?
Ik denk het welquote:Op zondag 8 mei 2011 23:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot de afro is, ms passen we er samen onder?
ow, dan zit ik hier verkeerdquote:Op zondag 8 mei 2011 23:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Is dit het: "biecht hier je fantasie op" topic?
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als hij begint overis er geen ruimte voor mij
So true...quote:Op zondag 8 mei 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt welquote:Op zondag 8 mei 2011 23:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als hij begint overis er geen ruimte voor mij
quote:
Wij waren zaterdag stiekem heel blij met jouw autopechquote:
Kom maar langs danquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij waren zaterdag stiekem heel blij met jouw autopech![]()
Reden we naar Hoorn stond er op een viaduct een rood klein autootje met een ANWB wagen ervoor.
Wij in koor: kijk nou Do is er ook bij!
Sorry, maar het hielp ons
Morgenavond is ook goed, ik heb nog tissuesquote:Op zondag 8 mei 2011 23:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Laat maar zitten babe
[..]
Je wil me niet vanavond hoor
Het lag dus gewoon aan de vrijdag!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Herkenbaar. Is mij afgelopen vrijdag ook overkomen
Crispy tissues?quote:Op zondag 8 mei 2011 23:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Morgenavond is ook goed, ik heb nog tissues
Nog nietquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alles voor jullie, dat weet je toch.
Nog nietquote:
Vrijdag de 13e deze weekquote:Op zondag 8 mei 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het lag dus gewoon aan de vrijdag!
Die slaan we aankomende week wel gewoon over dan!
Bruiloft van vriendinnetjequote:Op zondag 8 mei 2011 23:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vrijdag de 13e deze week
Wel mijn vrije dag
Ik ken jequote:
Haha nee hoor. Dan vier ik dat ik weer vrijgezellig ben!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het lag dus gewoon aan de vrijdag!
Die slaan we aankomende week wel gewoon over dan!
Ben wel eens jarig op vrijdag de 13de, ben dan ook niet bijgelovigquote:Op zondag 8 mei 2011 23:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vrijdag de 13e deze week
Wel mijn vrije dag
Ik ben gewoon voorspelbaarquote:Op zondag 8 mei 2011 23:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die was wel een klein beetje voorspelbaar he
Dat was ik al ruim een half jaar aan het doen. Oh ik was zo blij dat ik single wasquote:Op zondag 8 mei 2011 23:50 schreef nikky het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Dan vier ik dat ik weer vrijgezellig ben!
Herkenbaarquote:Op zondag 8 mei 2011 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu wil ik een vent naast me op de bank om tegenaan te kruipen. Zo een die me op zo'n manier vasthoudt dat ik niet anders kan dan denken dat alles goed komt.
Same herequote:Op zondag 8 mei 2011 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben wel eens jarig op vrijdag de 13de, ben dan ook niet bijgelovig
Kan, meestal is het strontvervelendquote:
quote:
Hi chubbyquote:
Dat heb ik ook een tijd gewenst. Toen had ik het en nu is het weer weg. Nou..... ben er he-le-maal klaar mee. Met "ik weet niet meer wat ik wil "Zeikwijf dattie is.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was ik al ruim een half jaar aan het doen. Oh ik was zo blij dat ik single was![]()
Nu wil ik een vent naast me op de bank om tegenaan te kruipen. Zo een die me op zo'n manier vasthoudt dat ik niet anders kan dan denken dat alles goed komt.
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:54 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben wel eens niet jarig op vrijdag de 13e, nou...ik kan je 1 ding zeggen.
Dan ben je nog niet jarig
Ik ben dikquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben dik![]()
Was straks een oude klasgenoot in de kroeg en die vond dat ik aardig aangekomen ben.
Terwijl ik vroeger altijd heel mager was.
Om mijn verdriet te verdringen heb ik maar 2 vlamtosti's gemaakt nu
Neem die van sedan, die is ook lelijk.quote:
quote:
Ik kan heel goed tegen het alleen zijn. Maar vrijdag te horen gekregen dat een vriend zelfmoord had gepleegd en dan 2 avonden/dagen iemand naast je die je ff vastpakt als je weer begint te huilen is dan ook wel heel fijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:54 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijd gewenst. Toen had ik het en nu is het weer weg. Nou..... ben er he-le-maal klaar mee. Met "ik weet niet meer wat ik wil "Zeikwijf dattie is.
Weer niet mij bellen?quote:
Nuhuh, je zegt net zelf dat het aan je oud klasgenootje lag.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jouw schuld, door jou heb ik nu continue het idee dat ik te dik ben.
Ja ga dan eens snel trainen!!quote:Op zondag 8 mei 2011 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben dik![]()
Was straks een oude klasgenoot in de kroeg en die vond dat ik aardig aangekomen ben.
Terwijl ik vroeger altijd heel mager was.
Om mijn verdriet te verdringen heb ik maar 2 vlamtosti's gemaakt nu
Wat dat chubby dik is?quote:
Ik bel sowieso niet naar mensenquote:
quote:
Ja dat is dan de druppel he.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, je zegt net zelf dat het aan je oud klasgenootje lag.
Ik ga geen moeite doen om klant van je te worden, doe me maar een mooie aanbiedingquote:Op zondag 8 mei 2011 23:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik bel sowieso niet naar mensen
Ik werk 32 uur, waarvan 11 uur e-mail.
Welke klapmongool die roosters maakt... Mij een raadsel
Ik ben al druk aan het trainen.quote:Op zondag 8 mei 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ga dan eens snel trainen!!
Eerder kom ik niet naar de kroeg!
Sorry trouwens dat ik gisteravond zo kortaf reageerde op de WA maar ik had het even helemaal gehad
Ik zit niet op Salesquote:Op maandag 9 mei 2011 00:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ga geen moeite doen om klant van je te worden, doe me maar een mooie aanbieding
#dingendieikkanquote:
Geil!quote:Op maandag 9 mei 2011 00:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben al druk aan het trainen.
Woensdag weer uurtje kickboxen
En dat van die WA begrijp ik wel.
Koppeling naar zijn grafquote:
Die wilde de vluchtstrook beter bekijken zaterdag!quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geil!
Mjah we hadden net weer ff een moment van ok het gaat wel en spontaan ging iedereen WA's sturen van hey hoe gaat het nu![]()
Ik ga op de bank liggen en film kijken en hopelijk in slaap vallen zonder te janken
quote:Op maandag 9 mei 2011 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wilde de vluchtstrook beter bekijken zaterdag!
MissB doet ook alles om mij op te vrolijken
Oj, klote. Dat zijn dure reparaties.quote:
Ja, zo is ze wel, de schat.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Die wilde de vluchtstrook beter bekijken zaterdag!
MissB doet ook alles om mij op te vrolijken
In zijn 2 rammen en nooit meer schakelen.quote:
Ik heb het gelezen ja. Wat een verschrikkelijke nare gebeurtenis. Ik wens je sterktequote:Op zondag 8 mei 2011 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan heel goed tegen het alleen zijn. Maar vrijdag te horen gekregen dat een vriend zelfmoord had gepleegd en dan 2 avonden/dagen iemand naast je die je ff vastpakt als je weer begint te huilen is dan ook wel heel fijn.
En nu zit diegene aan de ander kant van NL dus dat gaat hem niet worden vanavond.
Weltruste.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geil!
Mjah we hadden net weer ff een moment van ok het gaat wel en spontaan ging iedereen WA's sturen van hey hoe gaat het nu![]()
Ik ga op de bank liggen en film kijken en hopelijk in slaap vallen zonder te janken
Was zo mooi. Ik zat depri te zijn op de bank. Krijg ik een berichtje:quote:Op maandag 9 mei 2011 00:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Oj, klote. Dat zijn dure reparaties.
[..]
Ja, zo is ze wel, de schat.
Thnx!quote:Op maandag 9 mei 2011 00:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen ja. Wat een verschrikkelijke nare gebeurtenis. Ik wens je sterkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |