abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5569643
Ik heb gisteren m'n nieuwe Seat Toledo Signo 110PK opgehaald.
Dus ...
pi_5600906
Gisteren mijn Seat Leon opgehaald. Blijkt dat de cruise control het helemaal niet doet. Tjonge jonge, was een debielen daaro bij Seat. Hebben ze geen kwaliteitscontrole ofzo?!
Dus, donderdag mag ie weer terug voor een dag. Hopelijk kunnen ze het zo snel fixen. Het is trouwens wel weer netjes dat ik in de tussentijd een seat ibiza meekrijg. Dat is namelijk niet gebruikelijk, omdat mijn Leon een leaseauto is. Maar ja, bij de dealer snappen ze natuurlijk ook wel dat het nergens op slaat dat een auto 'kapot' wordt afgeleverd.
pief paf poef
pi_5623954
Ik wacht nog geduldig op de leon
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
pi_5624027
Ach, het is allemaal volkswagen
pi_5624686
quote:
Op maandag 02 september 2002 16:15 schreef GTI_GSI_CRX_Sucks het volgende:
Ja, oftewel duitse degelijkheid en fijne diesel motoren
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
pi_5628357
Er staan overgens nog een paar Seat Ibiza's 1.9TDI's te koop op de site van www.z-a-c.nl

Heel bijzondere TDI-tjes... Die met een Rolkooi, brandblusser, kuipstoeltjes, een heel erg metalenen interieur en een startnr

No SPAM intended! Maar ik denk dat somige Seat liefhebers hier wel intrese in hebben

dinsdag 3 september 2002 @ 20:24:20 #57
5097 Mass
Back in town
pi_5643257
De Cordoba heeft ook weer een facelift gehad. Het nieuwe model ziet er zo uit (bron: Autoweek):

Beetje conservatief, maar wel stijlvol!

Tomorrow will come,
to cancel the future,
Tomorrow's a gun,
loaded confusion.
pi_5656266
quote:
Op dinsdag 23 juli 2002 11:17 schreef enzo het volgende:
Zijn er mensen met ervaringen met de nieuwe IBIZA en dan met name de 1.9 tdi motoren (100 pk of 130 pk)
Ik neem aan dat allebei die motoren de nieuwe motoren zijn (met pompverstuivers) en geen afgeleide zijn van die OUDE 90 en 110 pk motoren (al dat gelummel over rode i-tjes)

ik wil er namelijk eentje aanschaffen en twijfel over Signo of Sport...

ik heb inderdaad een ibiza tdi sport 130 pk (binnekort 170) met ondertussen 13.000km op de teller.

Hij rijdt echt super.
Top op vlakke weg 225 en een beetje bergaf 235 op de teller.
Gemiddeld vervruik tot nu toe 6.4.

[URL=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=34272][b]mijn fotoboek[/b][/URL]
pi_5656642
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 20:24 schreef Mass het volgende:
De Cordoba heeft ook weer een facelift gehad. Het nieuwe model ziet er zo uit (bron: Autoweek):

[afbeelding]

[afbeelding]

Beetje conservatief, maar wel stijlvol!

Heeee een ibiza met een kont

Ik rij zelf dus sinds vrijdag een donkerblauwe seat ibiza 130 pk tdi... nice... nice... and nice... behalve de speakergaten in de voordeuren... maar das een heel ander verhaal...

wwhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh!
pi_5657137
Ik heb sinds een maandje de Leon Topsport, erg leuke auto..
Many people will walk in and out of your life; Only true friends will leave footprints in your heart!
pi_5778243
K ga dinsdag een Ibiza TDi Signo halen...
Maar nu heb ik een vraagje..In deze Ibiza zit dus zo'n paneel voor airco radio boardcompu enz, nu wil graag mijn carkit voor me nokia er in hebben, kan deze gewoon via de speakers van de radio (Standaard Seat Radio/cassette met cd wisselaar) lopen. Ook zo dat de radio zachter gaat als er wordt gebeld??
pi_5782267
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 00:17 schreef Rekkie het volgende:
K ga dinsdag een Ibiza TDi Signo halen...
Maar nu heb ik een vraagje..In deze Ibiza zit dus zo'n paneel voor airco radio boardcompu enz, nu wil graag mijn carkit voor me nokia er in hebben, kan deze gewoon via de speakers van de radio (Standaard Seat Radio/cassette met cd wisselaar) lopen. Ook zo dat de radio zachter gaat als er wordt gebeld??
geen flauw idee... het eerste wat ik gedaan heb was mijn eigen radio erin zetten... gewoon even aan je dealer vragen, die kan het je zo zeggen

krijg je de 100 of 130 pk tdi trouwens??

wwhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh!
pi_5804561
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 11:22 schreef lak2k het volgende:

[..]

geen flauw idee... het eerste wat ik gedaan heb was mijn eigen radio erin zetten... gewoon even aan je dealer vragen, die kan het je zo zeggen

krijg je de 100 of 130 pk tdi trouwens??

Nee een 90pk van 2000, tja ik zou best zo'n nieuwe willen hoor, maar mijn banksaldo helaas niet.

Ik kan hier dus geen universele radio inzetten omdat hier zo'n paneel inzit met daarin ook de climat control en radio (casette) enz...
vandaar dat er dus sowieso een cd-wisselaar in moet komen want k was niet van plan om me cd's allemaal te gaan kopieëren naar casette.

pi_5850238
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 21:00 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nee een 90pk van 2000, tja ik zou best zo'n nieuwe willen hoor, maar mijn banksaldo helaas niet.

Ik kan hier dus geen universele radio inzetten omdat hier zo'n paneel inzit met daarin ook de climat control en radio (casette) enz...
vandaar dat er dus sowieso een cd-wisselaar in moet komen want k was niet van plan om me cd's allemaal te gaan kopieëren naar casette.

Iemand een idee??
"Speed costs mony, how fast do you want to go?"
  dinsdag 17 september 2002 @ 21:32:54 #65
28381 Anonieme_Lafaard
Onbekend maakt bemind
pi_5850338
quote:
Op maandag 2 september 2002 16:15 schreef GTI_GSI_CRX_Sucks het volgende:
Nou nou, dat valt reuze mee. Ik rij zelf Audi, mijn broer en vader Volkswagen en een vriend Skoda. Maar ik kan je vertellen dat er toch wel wat kwaliteitsverschil tussen zit. Ook bij de dealer word je heel anders behandeld, maar goed dat is natuurlijk ook te wijten aan de positionering van de auto.

Maar het is niet allemaal volkswagen, zeker niet !

pi_5850508
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 21:32 schreef Anonieme_Lafaard het volgende:

[..]

Nou nou, dat valt reuze mee. Ik rij zelf Audi, mijn broer en vader Volkswagen en een vriend Skoda. Maar ik kan je vertellen dat er toch wel wat kwaliteitsverschil tussen zit. Ook bij de dealer word je heel anders behandeld, maar goed dat is natuurlijk ook te wijten aan de positionering van de auto.

Maar het is niet allemaal volkswagen, zeker niet !

De behandeling van de klant door de betreffende dealer heeft helemaal niets te maken met het merk... Ik spreek uit ervaring want bij de locale volkswagen/audi dealer zien ze je niet staan als je er uit ziet als een student! Terwijl ik bij de Seat dealer heel netjes en aardig word geholpen. Dit is ook zo bij de Skoda dealer.

Ook is het bij deze laaste twee dealers makkelijker om een proef-ritje te maken in een auto terwijl de Volkswagen/Audi dealer dat hier niet of niet makkelijk doet.

Hier blijkt dus wel dat het niets met het merk heeft te maken. Want ga ik nu naar een VW dealer ca 30 km verderop, dan word ik wel netjes behandeld! Het hangt allemaal af van de mentaliteit en de arrogantie van de mensen die bij een garage werken...

Het is dus absoluut niet zo dat VW/Audi betere verkopers heeft omdat het merk al dan niet "beter" is!

De uitspraak dat de behandeling afhankelijk is van de positionering van de auto is volkomen onzin. Dit zou namelijk beteken dat je bij Mercedes zeg maar als één van de besten zou worden behandeld... nou ik kan je zeggen dat ik bij de locale Daihatsu-dealer beter word behandeld!

"Speed costs mony, how fast do you want to go?"
pi_5880361
Hier een linkje van mijn erg leuke Leon Topsport:

http://isis.nyx.tripod.com/Irma/14.JPG

Wel even copy and paste gebruiken in je browser, klikken werkt helaas niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Irmootje op 19-09-2002 17:03]

Many people will walk in and out of your life; Only true friends will leave footprints in your heart!
pi_5880547
quote:
Op donderdag 19 september 2002 16:58 schreef Irmootje het volgende:
...erg leuke Leon Topsport:

pi_5895680
Erg leuke auto's ja.

Dit is mijn 1.8 20VT

De bumper is niet origineel Seat, maar is een Abbes Bumper

hmmm.....dus hier hangen die ex dds-ers uit ( was getekend...M&M-etje / FastDevil)
pi_5896998
Is inderdaad ook erg mooi, leuk kleurtje ook..

Hoeveel pk?? en verdere bijzonderheden??

pi_5897065
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 16:57 schreef Irmootje het volgende:
Is inderdaad ook erg mooi, leuk kleurtje ook..

Hoeveel pk?? en verdere bijzonderheden??

als je de mijne bedoeld, iets meer dan 180 pk (K&N filter er op, maar eigenlijk meer voor het geluid) en verder alleen de standaard audio vervangen voor 130W speakers en leuke radio. Top volgens boord computer gemeten 246 km per uur (was 255 op de teller) en dit was in duitsland (maar er even bij zeggen voor de moraal ridders onder ons)
hmmm.....dus hier hangen die ex dds-ers uit ( was getekend...M&M-etje / FastDevil)
pi_5897442
Ultim'ora was ff creatief met de pc en bouwde de Leon om tot 3-deurs...

beetje netjes of wat?

[Dit bericht is gewijzigd door Ultimora op 20-09-2002 17:30]

2825cc Single Turbo Beast
pi_5898607
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 17:25 schreef Ultimora het volgende:
[afbeelding]

beetje netjes of wat?

hmmmm.......had liever dat je in het echt crea was en mijn leon onderhanden nam, ziet er gaaf uit !!!
pi_5898755
quote:
Op vrijdag 20 september 2002 17:25 schreef Ultimora het volgende:
[afbeelding]

beetje netjes of wat?

Nice, dat zou em zeker niet slecht staan!
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_9435400
Dit word denk ik mijn volgende auto

En dan in de 1.9 TDi Sport uitvoering met 130 PK

Ik heb er net ff een proefritje mee gemaakt.... nou ik loop nu nog met me mond open

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')