Ahja ik woon er 500m vandaan dus fietsen met wat pils bij je is prima te doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:19 schreef The_Dean het volgende:
Als mijn bier op het zwembad zou liggen... teveel moeite.
Sowieso, zwembad
Oh nu snap ik m jaquote:
Check de sitequote:Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef P8 het volgende:
Hallo mensen,
Ik ben vrij recent begonnen met oefenen en ik vroeg me af of jullie nog nummers kunnen aanraden die erg makkelijk te leren zijn. Beet info over mijn (gebrek aan) skills:
Ik kan de Cash-versie van Hurt inmiddels een beetje spelen, evenals Ode for Joy![]()
Barets leggen lukt me nog voor geen meter.
Ik speel op een klassieke gitaar.
Alvast bedankt voor de tips
Het beste wat je kunt doen is nummers te oefenen die jijzelf ook graag wilt spelen. Om te weten hoe je de nummers speelt is Youtube je beste vriendquote:Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef P8 het volgende:
Hallo mensen,
Ik ben vrij recent begonnen met oefenen en ik vroeg me af of jullie nog nummers kunnen aanraden die erg makkelijk te leren zijn. Beet info over mijn (gebrek aan) skills:
Ik kan de Cash-versie van Hurt inmiddels een beetje spelen, evenals Ode for Joy![]()
Barets leggen lukt me nog voor geen meter.
Ik speel op een klassieke gitaar.
Alvast bedankt voor de tips
Goeie berichtenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:00 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
...en weer een nummer een hit geschreven deze avond, gaat hard met de band tegenwoordig..!
Ik jat hem even voor op FBquote:Op maandag 9 mei 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
So, Justin Bieber walks into a bar and stumbles upon James Hetfield. Justin looks at Hetfield, and says: "God sent me to bring music back into the world."
James looks at him, smiles, and says: "I didn't send anybody."
nog geen goede opname gemaakt, misschien volgende week!quote:Op maandag 9 mei 2011 23:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Goeie berichten
Zijn er al demos/opnames te beluisteren?
Metallicaquote:
Ben benieuwd man! Was wat van die vuige speedrock 'n roll achtige dingen toch?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:05 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
nog geen goede opname gemaakt, misschien volgende week!
De bouwput van m'n broers te bouwen schuur ligt nog open, betonvloer gaat er morgen in en wanden ook snel. Misschien maar hem overtuigen om er een zwembad van te maken?quote:Op maandag 9 mei 2011 20:17 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hier in het openluchtzwembad mag je gewoon drank meenemen van thuis. Althans, de vorige keer kon dat zonder problemen...
Ik zag die zelfde grap op YT staan, maar dan met Bruce Dickinson ipv Hetfieldquote:Op maandag 9 mei 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
So, Justin Bieber walks into a bar and stumbles upon James Hetfield. Justin looks at Hetfield, and says: "God sent me to bring music back into the world."
James looks at him, smiles, and says: "I didn't send anybody."
nee, die band is niet meer. Nu nieuwe band, beetje motorpsycho-achtige garage grunge indie rock. Nieuw genre hehequote:Op maandag 9 mei 2011 23:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben benieuwd man! Was wat van die vuige speedrock 'n roll achtige dingen toch?
Hoorde hem vanochtend op de radio met voetballers... zelf even verbouwd... zo waren er dus blijkbaar meerquote:Op maandag 9 mei 2011 23:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zag die zelfde grap op YT staan, maar dan met Bruce Dickinson ipv Hetfield.
Klinkt goed, ben benieuwdquote:Op maandag 9 mei 2011 23:32 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
nee, die band is niet meer. Nu nieuwe band, beetje motorpsycho-achtige garage grunge indie rock. Nieuw genre hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |