Al heeft hij dat nog niet laten zien.quote:
Sean daarentegenquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 13:29 schreef HalloLobbes het volgende:
Of toch onze grote showman Virgil. Als ik zijn website mag geloven dan kan RTL altijd hem een opdracht geven om een mooie choreo te geven.
Chaggiequote:Op maandag 9 mei 2011 13:29 schreef HalloLobbes het volgende:
Die Shaker, whahahaaa, wat een afgang. Shake your bum off the stage Mister!!! Bij de audities al lopen te bléren dat ie de beste is en koste wat het kost wil winnen. Zijn dansers als een stel honden afmatten enkel om te laten zien dat hij de beste choreograaf is. Gaat meer om zijn ego. Nou, naast HipHop heeft hij niet veel dansskills en valt hij genadeloos door de mand. Iemand schreef dat hij met 25 jaar te jong zou zijn. Well, in de USA heb je choreografen die nog jonger zijn dan hem maar al erg veelzijdig zijn. Ik ben benieuwd of Shaker het zou redden in dansmekka LA zoals Timor en Vincent Vianen dat wel doen. Zijn HipHop is niet bijzonders, in Amerika zou het mediocre oftewel gemiddeld zijn. Wou dat zij Vincent Vianen als de HipHop choreograaf zouden aanstellen. Zijn stukken zijn altijd eye-candy. Maar ik denk dat dat niet meer zal gebeuren aangezien hij behoorlijk aan de weg timmert in LA. Maar welk veelzijdige HipHop Choreograaf van niveau heb je naast Shaker dan? Roberto Da Costa, Ish, Roy Julen...? Of toch onze grote showman Virgil. Als ik zijn website mag geloven dan kan RTL altijd hem een opdracht geven om een mooie choreo te geven.
"Omdat er inmiddels 35 dansers geblesseerd zijn keert Virgil terug in het programma".quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 07:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Omdat er inmiddels 35 dansers geblesseerd zijn keert Virgil terug in het programma".
Nee, er waren 5 choreografen.quote:
1 is afgevallen dus 4 choreo's en ik denk 3 afleveringen ... ?quote:
ja en in totaal 4 liveshows, dus nu nog 3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |