Gewoon de gids niet geloven.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:27 schreef Cee het volgende:
Zeg, even een vraagje. Volgens mijn gids duurt dit programma tot nu. Wanneer krijgen we de uitslag?
Je ne sais pasquote:Op zondag 8 mei 2011 22:27 schreef Cee het volgende:
Zeg, even een vraagje. Volgens mijn gids duurt dit programma tot nu. Wanneer krijgen we de uitslag?
Dit zit ik ook net te bedenkenquote:Op zondag 8 mei 2011 22:27 schreef Cee het volgende:
Misschien ging hij daardoor (onder andere) wel door zijn rug?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:32 schreef megamandy het volgende:
Valt mij trouwens echt tegen hoe slecht Alessandro lift.
Stefano
Omdat Roemjana de broek aan heeft in dat duoquote:
Die Jan Kooijman Look a like weet het wel in ieder geval. Lieke is er voor de uh, ja wat eigenlijk. Open deuren?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:34 schreef Cee het volgende:
Lieke, hou je bakkes en vertel me wanneer ik kan gaan slapen.
reclame, dan de twee slechte worden bekendgemaakt, dan nog een "dance for your life" voor beide teams. Dan mag Dan kiezen.quote:
Geweldig om te zien haha.En dat terwijl tijdens het dansen juist hij moet leiden.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat Roemjana de broek aan heeft in dat duo
Ja, ik hoop op Shaker, maar denk Laurent. Al ben je in Nederland vaak snel uitgekeken als je heel hard roept dat je de beste bent en dat is toch wel een Shakeractie. Hopelijk geldt die regel nu ookquote:Op zondag 8 mei 2011 22:36 schreef Keroppi het volgende:
Ik vrees voor Laurent.
Wel jammer, ik vind zijn franse stille h altijd zo grappig. "Ik 'oop dat we geen 'iphop krijgen want dat vind ik 'eel erg"
Shaker heeft alleen de hiphop routine gemaakt, met de tweede dans van het team had hij niets te maken.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik hoop op Shaker, maar denk Laurent. Al ben je in Nederland vaak snel uitgekeken als je heel hard roept dat je de beste bent en dat is toch wel een Shakeractie. Hopelijk geldt die regel nu ook
Dat weten we, maar hij vindt zichzelf een hele pief. In nederland is dat meestalquote:Op zondag 8 mei 2011 22:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Shaker heeft alleen de hiphop routine gemaakt, met de tweede dans van het team had hij niets te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |