Diego zei: we moeten we oppassen dat het niet te jazzy wordt en wel modern blijftquote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb de opmerking gemist... Wat zei hij precies?
Ze zei toch "je probeert het naar een hoger niveau te tillen"? Dat verschilt nogal, of je het hebt over de choreo of over Laurent zelf.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
en toen zei Kimberley (en om deze opmerking gaat het dus): 'Ik denk niet dat hij het slecht bedoeld.. maar gewoon je probeert naar een hoger niveau te tillen'
Die 2e opmerking had ik dus gemist.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Diego zei: we moeten we oppassen dat het niet te jazzy wordt en wel modern blijft
*Laurent vond het niet zo leuk*
en toen zei Kimberley (en om deze opmerking gaat het dus): 'Ik denk niet dat hij het slecht bedoeld.. maar gewoon je probeert naar een hoger niveau te tillen'
En dat viel dus (imo terecht) niet goed bij Laurent.
Kan ook wel, maar ik vind het beiden gevaarlijke opmerkingen.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Ze zei toch "je probeert het naar een hoger niveau te tillen"? Dat verschilt nogal, of je het hebt over de choreo of over Laurent zelf.
Wat zei je? Ik hoor je niet zo goed.quote:
Kun je het nog een keer herhalen?quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik nou de enige die dat ook een gevaarlijke opmerking vind om te maken tegen iemand die jou nog veel kan leren?
Alles behalve dat. Dat je het niet leuk vindt is iets anders.quote:
Kan ie niet denk ik.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:13 schreef Ewelina het volgende:
Shaker komt opnieuw niet uit zijn woorden. Jong, praat toch gewoon Nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |