abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96526764
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:32 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nou wat is het probleem dan! ;)
Niks, was een voorbeeld van hoe snel je op uiterlijk afgerekend kan worden :Y
  zondag 8 mei 2011 @ 22:33:10 #92
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96526773
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:32 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nou wat is het probleem dan! ;)
Ja op het moment zelf deed het pijn daarna al snel niet meer.

Maar het meisje van mijn dromen is op TV :P Ik ga weer tschuss!
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_96526871
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:33 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Niks, was een voorbeeld van hoe snel je op uiterlijk afgerekend kan worden :Y
Dat weet ik, maar bedoelde het meer in zijn algemeen dat het dus de afwijzing best meeviel.
Dat je snel op uiterlijk afgerekend kan worden is sowieso algemeen bekend.
pi_96526900
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja op het moment zelf deed het pijn daarna al snel niet meer.

Maar het meisje van mijn dromen is op TV :P Ik ga weer tschuss!
Die Geraldine? Ik google haar net, en na je verhalen van gisteren verwachtte ik echt een of andere stunning beauty waar m'n mond van openviel, eigenlijk :D
Dat viel dus hartstikke mee :P - wel aardig meisje hoor, maar zo geweldig vind ik 'r ook weer niet, eigenlijk.

Ga je nou echt actief proberen contact te zoeken met haar of heb ik dat verkeerd begrepen?
pi_96528783
Ach Happygirl, ze is gewoon mooi, net zoals al die andere presentatrices (in mijn ogen). Allemaal blond, blauwe ogen enzovoort. :P
  zondag 8 mei 2011 @ 23:08:00 #96
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96529043
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:34 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Die Geraldine? Ik google haar net, en na je verhalen van gisteren verwachtte ik echt een of andere stunning beauty waar m'n mond van openviel, eigenlijk :D
Dat viel dus hartstikke mee :P - wel aardig meisje hoor, maar zo geweldig vind ik 'r ook weer niet, eigenlijk.

Ga je nou echt actief proberen contact te zoeken met haar of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ze is niet mooi, ze is geil :)
pi_96529277
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:08 schreef Micson het volgende:

[..]

Ze is niet mooi, ze is geil :)
Ik vind juist andersom, maar wie is dat op je UI?
  zondag 8 mei 2011 @ 23:17:55 #98
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96529520
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:12 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik vind juist andersom, maar wie is dat op je UI?
Selena Gomez, betekent verder niet veel. Kenmerkt een beetje mijn slechte muzieksmaak (af en toe) en mijn voorliefde voor schattige chicks.

Beetje jammer dat ze met Bieber is.
pi_96529598
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:17 schreef Micson het volgende:

[..]

Selena Gomez, betekent verder niet veel. Kenmerkt een beetje mijn slechte muzieksmaak (af en toe) en mijn voorliefde voor schattige chicks.
Herkenbaar.
pi_96529797
Oké, zij is wel mooi ja. :) Inderdaad, Justin Bieber, mijn 14 jarige zusje is helemaal fan van hem, laatst naar zijn concert, zijn bioscoop film, allerlei dingen van hem kopen. Zonde van het geld. :r
  zondag 8 mei 2011 @ 23:35:00 #101
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96530256
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als ze dat al niet gedaan hebben om iets anders. Datingsites zijn gewoon een veekeuring
Je uiterlijk/uitstraling bepaalt toch je eerste indruk bij iemand, als die negatief is ga je het moeilijk krijgen.

Zowel op een datingsite als in de echte wereld. ;)

[ Bericht 34% gewijzigd door Micson op 08-05-2011 23:50:00 ]
  zondag 8 mei 2011 @ 23:50:44 #102
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96530918
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:34 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ja dat is het hem nu 90% van de mensen vind haar niks maar ik zie er dan wel iets speciaals in.

Ik ga niet haar opzoeken ofzo dat vind ik een beetje sneu eerlijk gezegd, maar het zou kunnen dat ik haar bij BNN tegenkom omdat ze daar een mediaopleiding hebben die ik heel graag wil doen. En je mag daar dan ook rondlopen op de redactie enz als je wordt aangenomen dus dan zit het er wel in dat ik haar daar tegenkom. Maar ik ga nu niet allemaal lopen uitpluizen waar ze te zien is en waar ik haar misschien kan tegenkomen. Maar ik geloof wel dat ik talent voor op de TV op de radio dus ik denk wel dat ik haar weer tegenkom.
C'est la vie
  maandag 9 mei 2011 @ 00:00:56 #103
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96531317
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:50 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja dat is het hem nu 90% van de mensen vind haar niks maar ik zie er dan wel iets speciaals in.

Ik ga niet haar opzoeken ofzo dat vind ik een beetje sneu eerlijk gezegd, maar het zou kunnen dat ik haar bij BNN tegenkom omdat ze daar een mediaopleiding hebben die ik heel graag wil doen. En je mag daar dan ook rondlopen op de redactie enz als je wordt aangenomen dus dan zit het er wel in dat ik haar daar tegenkom. Maar ik ga nu niet allemaal lopen uitpluizen waar ze te zien is en waar ik haar misschien kan tegenkomen. Maar ik geloof wel dat ik talent voor op de TV op de radio dus ik denk wel dat ik haar weer tegenkom.
90% vindt haar niks :') ?

Dat zijn zeker allemaal zo'n mensen :') :

90% zou haar gewoon keihard doen
  maandag 9 mei 2011 @ 00:03:26 #104
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_96531414
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:00 schreef Micson het volgende:

[..]

90% vindt haar niks :') ?

Dat zijn zeker allemaal zo'n mensen :') :

[ afbeelding ]

90% zou haar gewoon keihard doen
90% vind haar een gewoon meisje niks bijzonders aan, alleen voor mij is ze heel knap, heel leuk enz.
C'est la vie
pi_96531526
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:03 schreef heloef het volgende:

[..]

90% vind haar een gewoon meisje niks bijzonders aan, alleen voor mij is ze heel knap, heel leuk enz.
Jij ziet haar als relatiemateriaal; 90% van de mannen niet. 90% van de mannen ziet haar wel als geil "ik zou haar doen"-materiaal.
pi_96531816
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:35 schreef Micson het volgende:

[..]

Je uiterlijk/uitstraling bepaalt toch je eerste indruk bij iemand, als die negatief is ga je het moeilijk krijgen.

Zowel op een datingsite als in de echte wereld. ;)
jij snapt het tenminste. Ik ben me er heel erg van bewust dat ik op dit moment onaantrekkelijk ben. Maar ik kan dan ook nog behoorlijk wat dingen veranderen.

Ik ben nu in elk geval erg bruin, een neger zou jaloers kunnen worden. Ik krijg nu het sneeuw witte gezicht verdwenen is meteen wat meer uitdrukking. Al ben ik totaal niet tevreden over hoe mijn hoofd eruit ziet is het wel een aanzienlijke verbetering.

Dan nog mijn bouw, met mijn 1.81m en 66 kilo is het tijd om dit probleem flink aan te pakken. Ik ben de afgelopen 6 dagen elke dag naar de sportschool gegaan en ik drink van die weight shakes. Ik merk al een langzame verandering. Ik heb geluk dat ik ondanks mijn lage gewicht toch een langzame verbranding heb zodat ik als ik nu gewoon een normaal eetpatroon aanhoud vanzelf snel aankom.
Ook verwacht ik dat mijn houding verbeterd omdat ik dan wat meer zelfvertrouwen krijg en ik loop dan vanzelf minder krom omdat de lengte/gewicht verhouding dan beter in balans is.

Ik verwacht dat dit natuurlijk geen chick gaat opleveren aan het einde van het traject maar ik voel me waarschijnlijk niet meer zo lelijk en maybe durf ik dan wat stappen te maken.

Zo hoop ik wat meer in het openbaar te kunnen treden met mijn enige vriendin (die echt heel veel om mij geeft) zonder voor mezelf te schamen. Bovendien wil ik niet dat ze mijn onzekerheid opmerkt omdat ik dan direct word afgeschreven. Als ik 1 ding heb geleerd is het dat vrouwen meedogenloos zijn en om het minste geringste afknappen. Het is veel beter om je gevoel niet te tonen, dit kan later pas maar niet te vaak of te emotioneel.
  maandag 9 mei 2011 @ 00:16:43 #107
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96531899
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 23:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Oké, zij is wel mooi ja. :) Inderdaad, Justin Bieber, mijn 14 jarige zusje is helemaal fan van hem, laatst naar zijn concert, zijn bioscoop film, allerlei dingen van hem kopen. Zonde van het geld. :r
hahaha ik moet weer lachen

ik vind jou en MLiG wel het grappigst- al bedoelen jullie het niet zo
pi_96532023
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:14 schreef richard_prf het volgende:

[..]

jij snapt het tenminste. Ik ben me er heel erg van bewust dat ik op dit moment onaantrekkelijk ben. Maar ik kan dan ook nog behoorlijk wat dingen veranderen.

Ik ben nu in elk geval erg bruin, een neger zou jaloers kunnen worden. Ik krijg nu het sneeuw witte gezicht verdwenen is meteen wat meer uitdrukking. Al ben ik totaal niet tevreden over hoe mijn hoofd eruit ziet is het wel een aanzienlijke verbetering.

Dan nog mijn bouw, met mijn 1.81m en 66 kilo is het tijd om dit probleem flink aan te pakken. Ik ben de afgelopen 6 dagen elke dag naar de sportschool gegaan en ik drink van die weight shakes. Ik merk al een langzame verandering. Ik heb geluk dat ik ondanks mijn lage gewicht toch een langzame verbranding heb zodat ik als ik nu gewoon een normaal eetpatroon aanhoud vanzelf snel aankom.
Ook verwacht ik dat mijn houding verbeterd omdat ik dan wat meer zelfvertrouwen krijg en ik loop dan vanzelf minder krom omdat de lengte/gewicht verhouding dan beter in balans is.

Ik verwacht dat dit natuurlijk geen chick gaat opleveren aan het einde van het traject maar ik voel me waarschijnlijk niet meer zo lelijk en maybe durf ik dan wat stappen te maken.

Zo hoop ik wat meer in het openbaar te kunnen treden met mijn enige vriendin (die echt heel veel om mij geeft) zonder voor mezelf te schamen. Bovendien wil ik niet dat ze mijn onzekerheid opmerkt omdat ik dan direct word afgeschreven. Als ik 1 ding heb geleerd is het dat vrouwen meedogenloos zijn en om het minste geringste afknappen. Het is veel beter om je gevoel niet te tonen, dit kan later pas maar niet te vaak of te emotioneel.
Heb je al plannen gemaakt om iets te doen met die vriendin?
En krijg je nu al een beetje het gevoel dat je je zelfverzekerder voelt en dat dat resulteert in een betere lichaamshouding?
pi_96532248
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:19 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Heb je al plannen gemaakt om iets te doen met die vriendin?
En krijg je nu al een beetje het gevoel dat je je zelfverzekerder voelt en dat dat resulteert in een betere lichaamshouding?
Ligt eraan, ze heeft sinds kort een vriend. En ik zit alleen in haar friendszone want ze verteld me soms dat ze ongesteld is enzo dus ik weet genoeg. Maar ze wilt nog wel graag met me blijven omgaan, het is dat ze me onaantrekkelijk vind, lelijk heeft ze niet gezegd anders was het zeker weten wat geworden, ik heb het gevoel dat ze twijfelt dat ze me toch een kans wou geven ofzo. Haar nieuwe vriendje is enkel zo'n mooiboy dat haar enkel voor de sex gebruikt. Met haar emotionele problemen is ze geen interessant relatie materiaal voor de gemiddelde man. Omdat ze zelf ook niet meer zoveel vrienden heeft en zich vaak eenzaam voelt kan deze gast dus gemakkelijk gebruik van haar maken en als hij een beetje ervaring heeft kan hij haar makkelijk playen/manipuleren. Onze band is veel dieper dan dat ze heeft met haar vriend op dit moment. Ze stuurt me nog elke dag minstens 2 smsjes.
Ze wilt heel graag met me blijven omgaan zei ze en ik vind het best ookal kan ze soms nogal hard zijn met haar woorden over mijn uiterlijk.
Ik voel me wel wat zelfverzekerder ja, maar meer in de zin van "niemand kan me wat maken" ik voel me wat sterker zeg maar.
Bovendien ben ik heel zelfstandig, altijd al geweest dus dit is een goede combinatie.
Maar als ik de keus had zou ik maar wat graag met haar wat willen beginnen. Beide moeten van ver komen, hebben veel meegemaakt en willen dolgraag een nieuw leven opbouwen.
Het lijkt bijna perfect als ze me wel zag zitten. Ik kan sowieso met gemak een goedbetaalde baan krijgen met mijn opleiding/werkervaring en zij heeft ook VWO afgerond en begint weer met een nieuwe studie in september dus ook kwa financieel zou het een prima voorwaartse stap zijn geweest. Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen. Haar emotionele problemen zijn best groot maar daarnaast is ze niet hopeloos of kansloos.
Het is heel jammer allemaal.

[ Bericht 3% gewijzigd door richard_prf op 09-05-2011 00:34:10 ]
pi_96532307
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:16 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

hahaha ik moet weer lachen

ik vind jou en MLiG wel het grappigst- al bedoelen jullie het niet zo
Ik weet niet wat er zo grappig aan is eerlijk gezegd én ook niet of ik dit moet zien als een compliment of juist als een belediging.
  maandag 9 mei 2011 @ 00:32:25 #111
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96532496
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:27 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik weet niet wat er zo grappig aan is eerlijk gezegd én ook niet of ik dit moet zien als een compliment of juist als een belediging.
de ergernissen
en dan het ietwat botte, harde, oordelende
met die kotssmiley

ja echt grappig.. volgens mij zou je die kotssmiley wel vaker willen gebruiken.
pi_96532649
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ligt eraan, ze heeft sinds kort een vriend. En ik zit alleen in haar friendszone want ze verteld me soms dat ze ongesteld is enzo dus ik weet genoeg. Maar ze wilt nog wel graag met me blijven omgaan, het is dat ze me onaantrekkelijk vind, lelijk heeft ze niet gezegd anders was het zeker weten wat geworden, ik heb het gevoel dat ze twijfelt dat ze me toch een kans wou geven ofzo. Haar nieuwe vriendje is enkel zo'n mooiboy dat haar enkel voor de sex gebruikt. Met haar emotionele problemen is ze geen interessant relatie materiaal voor de gemiddelde man. Omdat ze zelf ook niet meer zoveel vrienden heeft en zich vaak eenzaam voelt kan deze gast dus gemakkelijk gebruik van haar maken en als hij een beetje ervaring heeft kan hij haar makkelijk playen/manipuleren. Onze band is veel dieper dan dat ze heeft met haar vriend op dit moment. Ze stuurt me nog elke dag minstens 2 smsjes.
Ze wilt heel graag met me blijven omgaan zei ze en ik vind het best ookal kan ze soms nogal hard zijn met haar woorden over mijn uiterlijk.
Ik voel me wel wat zelfverzekerder ja, maar meer in de zin van "niemand kan me wat maken" ik voel me wat sterker zeg maar.
Bovendien ben ik heel zelfstandig, altijd al geweest dus dit is een goede combinatie.
Maar als ik de keus had zou ik maar wat graag met haar wat willen beginnen. Beide moeten van ver komen, hebben veel meegemaakt en willen dolgraag een nieuw leven opbouwen.
Het lijkt bijna perfect als ze me wel zag zitten. Ik kan sowieso met gemak een goedbetaalde baan krijgen met mijn opleiding/werkervaring en zij heeft ook VWO afgerond en begint weer met een nieuwe studie in september dus ook kwa financieel zou het een prima stap zijn geweest. Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen. Haar emotionele problemen zijn best groot maar daarnaast is niet hopeloos of kansloos.
Het is heel jammer allemaal.
Okay, klinkt alsof je inderdaad een iets beter zelfbeeld begint te krijgen, of in elk geval meer zelfvertrouwen ^O^
Dat meisje... Nou, je weet wel wat ik van haar vind :N
Maar wat is je volgende stap in het werken aan jezelf?
Je wou eerst aan je uiterlijk werken - nou, daar ben je mee bezig - wat ga je nu verder doen om met vrouwen in contact te komen?
Ga je zelf aan het werk of ga je gewoon alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat ze op jou afkomen?

Beetje veel vragen, ik weet het :D
pi_96533007
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:38 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Okay, klinkt alsof je inderdaad een iets beter zelfbeeld begint te krijgen, of in elk geval meer zelfvertrouwen ^O^
Dat meisje... Nou, je weet wel wat ik van haar vind :N
Maar wat is je volgende stap in het werken aan jezelf?
Je wou eerst aan je uiterlijk werken - nou, daar ben je mee bezig - wat ga je nu verder doen om met vrouwen in contact te komen?

Ga je zelf aan het werk of ga je gewoon alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat ze op jou afkomen?

Beetje veel vragen, ik weet het :D
Ja ik weet wat Aardbei en jij van haar vinden en jullie hebben gelijk dat weet ik zelf ook wel. Maar ik ben niet bereid om haar op te geven aangezien zij mijn enige vrouwelijke contact is en bovendien praat ze zo lief tegen me zonder dat er wederdienst bewezen hoeft te worden. En dat is nieuw voor mij dat iemand zomaar aardig tegen me doet.
Bovendien voelt het heel erg goed dat ik gewoon kan zeggen "ik geef om je " en zo en dat ze zegt "ik hou van je, ik denk aan je, je bent het waard, je bent hartstikke lief " enzo ik slaap daar ook een stuk beter door. EN als ik niet kan slapen kan ik haar altijd bellen en dan valt een van ons gewoon letterlijk in slaap na een uurtje. En omgekeerd hetzelfde, ze belt mij meer dan dat ik haar bel. Haar telefoonrekeningen zijn ook erg hoog de laatste tijd, een teken dat ze het er dus wel voor over heeft. Eigenlijk pas ik bij geen enkele vrouw , maar wij sluiten echt goed aan op elkaar en dit is dus echt een uitzondering dat vindt zij ook heeft ze diverse keren aangegeven.

Maar om je vraag te beantwoorden wat mijn plan is om met dames in contact te komen. Ik hoop als ik blijf omgaan met haar dat ik misschien via haar meer meiden kan ontmoeten, haar vriendinnen bijvoorbeeld maar alleen als ik hier klaar voor ben. Ik wil er dus eerst redelijk goed uitzien kwa lichaam,mijn doel is als het ware om de "nerdlook" te verliezen. Kijk als zij een goed woordje voor me kan doen dan ben ik feitelijk al binnen denk ik zelf.

Op mij afkomen dat gaat sowieso nooit gebeuren, ik ben realistisch gezien niet mooi genoeg om dat voor elkaar te krijgen (al is het wel 1 keer gelukt dat er zomaar een meisje naar me toe kwam tijdens het uitgaan, 1 keer in 150 keer ofzo en ze zag er ook heel erg leuk uit)
  maandag 9 mei 2011 @ 01:06:18 #114
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96533276
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:14 schreef richard_prf het volgende:

Richard, goed dat je er weer bent :) .

Je bent dus zo mager als brandhout. Dat betekent dat je jezelf behoorlijk hebt verwaarloost. Zorg dat je goed eet, sport en slaapt. Nog nieuws over je therapie / therapeut?
The view from nowhere.
pi_96533302
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 00:52 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja ik weet wat Aardbei en jij van haar vinden en jullie hebben gelijk dat weet ik zelf ook wel. Maar ik ben niet bereid om haar op te geven aangezien zij mijn enige vrouwelijke contact is en bovendien praat ze zo lief tegen me zonder dat er wederdienst bewezen hoeft te worden. En dat is nieuw voor mij dat iemand zomaar aardig tegen me doet.
Bovendien voelt het heel erg goed dat ik gewoon kan zeggen "ik geef om je " en zo en dat ze zegt "ik hou van je, ik denk aan je, je bent het waard, je bent hartstikke lief " enzo ik slaap daar ook een stuk beter door. EN als ik niet kan slapen kan ik haar altijd bellen en dan valt een van ons gewoon letterlijk in slaap na een uurtje. En omgekeerd hetzelfde, ze belt mij meer dan dat ik haar bel. Haar telefoonrekeningen zijn ook erg hoog de laatste tijd, een teken dat ze het er dus wel voor over heeft. Eigenlijk pas ik bij geen enkele vrouw , maar wij sluiten echt goed aan op elkaar en dit is dus echt een uitzondering dat vindt zij ook heeft ze diverse keren aangegeven.

Maar om je vraag te beantwoorden wat mijn plan is om met dames in contact te komen. Ik hoop als ik blijf omgaan met haar dat ik misschien via haar meer meiden kan ontmoeten, haar vriendinnen bijvoorbeeld maar alleen als ik hier klaar voor ben. Ik wil er dus eerst redelijk goed uitzien kwa lichaam,mijn doel is als het ware om de "nerdlook" te verliezen. Kijk als zij een goed woordje voor me kan doen dan ben ik feitelijk al binnen denk ik zelf.

Op mij afkomen dat gaat sowieso nooit gebeuren, ik ben realistisch gezien niet mooi genoeg om dat voor elkaar te krijgen (al is het wel 1 keer gelukt dat er zomaar een meisje naar me toe kwam tijdens het uitgaan, 1 keer in 150 keer ofzo en ze zag er ook heel erg leuk uit)
Okay, nou goed om te lezen dat je in elk geval vooruit kijkt en jezelf doelen stelt :Y
Succes ermee, ik hoop echt dat je een leuk meisje vindt - dat jou ook leuk vindt hè ^O^
pi_96533422
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 01:07 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Okay, nou goed om te lezen dat je in elk geval vooruit kijkt en jezelf doelen stelt :Y
Succes ermee, ik hoop echt dat je een leuk meisje vindt - dat jou ook leuk vindt hè ^O^
Dat is niet echt mijn doel, mijn doel is om er niet meer als een nerd uit te zien zodat ik niet meer direct wordt afgeschreven en eruit zie als iemand waarvan je gemakkelijk gebruik van kan maken.Dat ik me zeg maar meer in een neutralere positie bevind als ik nieuwe mensen ontmoet.

Met mijn witte huid en magere postuur en slechte houding wek ik de indruk van kansloosleid. Zo'n iemand waarmee je liever niet in contact komt
pi_96533430
het zal
pi_96533453
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 01:17 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat is niet echt mijn doel, mijn doel is om er niet meer als een nerd uit te zien zodat ik niet meer direct wordt afgeschreven en eruit zie als iemand waarvan je gemakkelijk gebruik van kan maken.Dat ik me zeg maar meer in een neutralere positie bevind als ik nieuwe mensen ontmoet.

Met mijn witte huid en magere postuur en slechte houding wek ik de indruk van kansloosleid. Zo'n iemand waarmee je liever niet in contact komt

Dat is een aanname, hè. Niet iedereen zit zo in elkaar - en de mensen die zo wel denken zijn toch sowieso de moeite niet waard om mee om te gaan imo
pi_96533457
richard

ik kwam 5 mei een dubbelganger van je tegen, echt, hij keek me ook nog schuchter/onzeker aan.

echt.

dacht dat jij et was
pi_96533556
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 01:06 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Richard, goed dat je er weer bent :) .

Je bent dus zo mager als brandhout. Dat betekent dat je jezelf behoorlijk hebt verwaarloost. Zorg dat je goed eet, sport en slaapt. Nog nieuws over je therapie / therapeut?
Ja ik ben altijd al mager geweest, maar ik heb nu de leeftijd bereikt dat ik zelf merk dat ik ondanks dat ik niet zoveel eet toch langzaam aankom en dat ik vergeleken met vroeger niet meer met een platte buik opstond wegens extreem snelle verbranding. Ik kan nu dus gemakkelijk aankomen als ik zou willen en dat gaat nu dus ook gebeuren.
Sowieso veel meer eten (vooral koolhydraten) en spiermassa + meer vet gaan er voor zorgen dat ik in no time de 70kg passeer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')