Alhoewel, volgens mij had die smiley van oorsprong iets te maken met baby's enzo en komt hij van OUD.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het lijkt me dan ook duidelijk dat Supahsoup niet serieus was.
Juist daar geniet ik van kijken, kijken niks doen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:32 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee, anders.
Je hoeft er niet op in te gaan, maar ook geen enorme issue van te maken.
Wat zij duidelijk proberen te maken is dat je af en toe het lef moet hebben om op een meisje af te stappen i.p.v. alleen maar tegen je vrienden te zeggen dat je een lekker wijf ziet staan o.i.d.
Tja, dat is ook wel leuk natuurlijk. Je kan immers niet alle vrouwen proberen in te palmen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Juist daar geniet ik van kijken, kijken niks doen.
Die behoefte heb ik meestal ook niet ik ben alleen maar ik ben 17 en denk ik soms bij mezelf wat moet je nou eigenlijk met een vriendin joh. Al heb je soms wel de behoefte aan een relatie.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, dat is ook wel leuk natuurlijk. Je kan immers niet alle vrouwen proberen in te palmen.
Tsja beter dan een discotheek.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef DeHovenier het volgende:
Ik vraag me af of kroegen uberhaupt zo leuk zijn. Veel te druk en lawaaierig.
Lang niet allemaal nee.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef DeHovenier het volgende:
Het type mensen in de discotheek doet mij walgen vandaar dat ik er nooit kom en zal komen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:02 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar durf ik niet eens meer te komen.veel te oud voor joh
Welke omgeving?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Het type mensen in de discotheek doet mij walgen vandaar dat ik er nooit kom en zal komen.
Als ik er al ben is het voor concert of een meetquote:Op maandag 9 mei 2011 22:01 schreef DeHovenier het volgende:
Nou je moet je even voorstellen ik woon in Hoofddorp de grootste discotheek van de stad staat op 20 minuten van mijn huis. Op een kwartier van mijn huis staat de ROC Schiphol als je dan elke ochtend daar alleen maar mooiboys met vuilniszakjasjes ziet lopen en meisjes dommer dan een aardappel die de hele dag geil lopen te pingen met ene Ricardo of Jordy. Dan weet je dat die types daar in die discotheek is te vinden op zaterdagavond en ik vertik het dus om daar tussen te lopen.quote:
Bwegh.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou je moet je even voorstellen ik woon in Hoofddorp de grootste discotheek van de stad staat op 20 minuten van mijn huis. Op een kwartier van mijn huis staat de ROC Schiphol als je dan elke ochtend daar alleen maar mooiboys met vuilniszakjasjes ziet lopen en meisjes dommer dan een aardappel die de hele dag geil lopen te pingen met ene Ricardo of Jordy. Dan weet je dat die types daar in die discotheek is te vinden op zaterdagavond en ik vertik het dus om daar tussen te lopen.
Eigenlijk zijn serieuze mensen dus gewoon niet interessant?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:07 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je komt over als een serieuze jongeman. Serieus op de verkeerde manier, namelijk niet durven. De groot deel van de wereld huppelt vrolijk rond en kletst maar wat aan; niet omdat ze meer weten, kunnen of interessanter zijn. Maar omdat ze al hebben ontdekt dat het leuk is om met elkaar wat aan te rommelen. Vergeet al je zorgen, ontspan..... Doe dat alles met een grote knipoog, dan kun je nooit in moeiljikheden raken. Er blijkt er oneindig hoeveelheid gespreksstof te bestaan, als je eenmaal hebt geleerd goed te door leuteren.
Wat deed je toen?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn serieuze mensen dus gewoon niet interessant?
Ik kom ook nooit mee met dat grote deel van de wereld. De laatste keer dat ik al mijn zorgen vergat en kon ontspannen was bijna een jaar geleden, begin juni.
Waar komt dat ineens vandaan dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Dus.
Bij deze wil ik aan alle mensen die ik hier (misschien) onbewust pijn heb gedaan/geirriteerd of wat dan ook, sorry zeggen. Mijn doel was wel irriteren, af en toe, niet pijn doen maar mijn excuses. Gebeurt niet weer, ik ga mijn kut opmerkingen voor me houden.
??quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Dus.
Bij deze wil ik aan alle mensen die ik hier (misschien) onbewust pijn heb gedaan/geirriteerd of wat dan ook, sorry zeggen. Mijn doel was wel irriteren, af en toe, niet pijn doen maar mijn excuses. Gebeurt niet weer, ik ga mijn kut opmerkingen voor me houden.
Misschien zag ie in dat je geen grappen moet maken over mensen die serieuze problemen hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar komt dat ineens vandaan dan?
Nou ik ben benieuwd, mijn beeld van jou kan in principe alleen nog beter worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Dus.
Ik geloof niet in zomaar. Wat was de aanleiding?quote:
Gun je haar de aandacht niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:46 schreef Supersoep het volgende:
Je probeert in Straw's broekje te komen! Ik zie het al!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |