SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Herkenbaarquote:Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef Raggingbull het volgende:
@hoogheid
Zekers maar dat zijn de dagen dat ik in de avond altijd moet werken.
@Axel nee sowieso zit ik nooit echt achter de vrouwen aan. Heb van versieren in rl geen kaas gegeten dan twijfel ik op dat moment teveel aan mezelf. En doe ik altijd de juiste dingen maar op het verkeerde moment.
Het scheelt natuurlijk dat je niet hoeft te versieren op het moment dat je een vriendin hebt... allang samen trouwens?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef Raggingbull het volgende:
@Axel nee sowieso zit ik nooit echt achter de vrouwen aan. Heb van versieren in rl geen kaas gegeten dan twijfel ik op dat moment teveel aan mezelf. En doe ik altijd de juiste dingen maar op het verkeerde moment.
naja... bijna 4 maandjes alweer. En tja... ik heb eigenlijks nog nooit een meisje versierd simpelweg het lukt mij niet echt. Ik moet eerst iets meer aan mijn timing werken die gewoon bagger is eigenlijks. Doe er mijn best voor gaat al beter dan eerst marja... Wie niet waagt die niet wint:Dquote:Op zondag 8 mei 2011 21:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het scheelt natuurlijk dat je niet hoeft te versieren op het moment dat je een vriendin hebt... allang samen trouwens?
Hoe heb je je vriendin weten te veroveren dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
naja... bijna 4 maandjes alweer. En tja... ik heb eigenlijks nog nooit een meisje versierd simpelweg het lukt mij niet echt. Ik moet eerst iets meer aan mijn timing werken die gewoon bagger is eigenlijks. Doe er mijn best voor gaat al beter dan eerst marja... Wie niet waagt die niet wint:D
En toch heb je nu al 4 maanden een relatiequote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
naja... bijna 4 maandjes alweer. En tja... ik heb eigenlijks nog nooit een meisje versierd simpelweg het lukt mij niet echt. Ik moet eerst iets meer aan mijn timing werken die gewoon bagger is eigenlijks. Doe er mijn best voor gaat al beter dan eerst marja... Wie niet waagt die niet wint:D
Heb haar via een vriend leren kennen. Hebben veel gesprekken via de computer gevoerd(msn etc.). Uiteindelijk eens afgesproken. Ik probeer mijn meisjes altijd via internet eerst eens een beetje te leren kennen etc. omdat ik weet in real life is het niet mijn sterkste punt. Als ik via internet een soort van click voel ga ik kijken of ik die in real life ook voel. Hierdoor ken je elkaar al wat beter en gaan dingen voor mij nou eenmaal iets makkelijker. Zodoende.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoe heb je je vriendin weten te veroveren dan?
Naja prima toch; het heeft voor jou zijn vruchten afgeworpen. Op welke manier je het ook doet, uiteindelijk heb je haar toch met succes versierd; hoe dan ook iets om trots op te zijn. Wanneer je iemand lang alleen via internet spreekt, is het altijd een drempel om daadwerkelijk ook iets in het echt af te gaan spreken. En dan sta je daar toch maar gewoon.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:12 schreef Raggingbull het volgende:
Heb haar via een vriend leren kennen. Hebben veel gesprekken via de computer gevoerd(msn etc.). Uiteindelijk eens afgesproken. Ik probeer mijn meisjes altijd via internet eerst eens een beetje te leren kennen etc. omdat ik weet in real life is het niet mijn sterkste punt. Als ik via internet een soort van click voel ga ik kijken of ik die in real life ook voel. Hierdoor ken je elkaar al wat beter en gaan dingen voor mij nou eenmaal iets makkelijker. Zodoende.
Tja.. wie niet waagt wint ook niks. Soms moet je wat risico nemen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Naja prima toch; het heeft voor jou zijn vruchten afgeworpen. Op welke manier je het ook doet, uiteindelijk heb je haar toch met succes versierd; hoe dan ook iets om trots op te zijn. Wanneer je iemand lang alleen via internet spreekt, is het altijd een drempel om daadwerkelijk ook iets in het echt af te gaan spreken. En dan sta je daar toch maar gewoon.
Via internet iemand leren kennen is inderdaad een goeie manier. Ik zit al een paar dagen te chatten met iemand via Paiq. Ik heb er wel een goed gevoel over. Dus ik hoop dat als we binnenkort gaan meeten dat het IRL ook zo isquote:Op zondag 8 mei 2011 21:12 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Heb haar via een vriend leren kennen. Hebben veel gesprekken via de computer gevoerd(msn etc.). Uiteindelijk eens afgesproken. Ik probeer mijn meisjes altijd via internet eerst eens een beetje te leren kennen etc. omdat ik weet in real life is het niet mijn sterkste punt. Als ik via internet een soort van click voel ga ik kijken of ik die in real life ook voel. Hierdoor ken je elkaar al wat beter en gaan dingen voor mij nou eenmaal iets makkelijker. Zodoende.
Probeer attent te zijn. Doet het vaak wel goed denk ik de eerste keer meetenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Via internet iemand leren kennen is inderdaad een goeie manier. Ik zit al een paar dagen te chatten met iemand via Paiq. Ik heb er wel een goed gevoel over. Dus ik hoop dat als we binnenkort gaan meeten dat het IRL ook zo is
Inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2011 21:29 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Probeer attent te zijn. Doet het vaak wel goed denk ik de eerste keer meetenen je kent haar al wat beter waar je gebruik van kan maken.
Yup ga alleen mij niet om de timing van complimentjes etc. vragen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaadgewoon een complimentje maken over iets, etc
Hahaquote:Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Yup ga alleen mij niet om de timing van complimentjes etc. vragen.
Haha, zolang je de complimenten maar maakt als je ze wil maken... als ze oprecht zijn. Misschien is de timing daar wel ondergeschikt aan...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahamij ook niet
![]()
Trouwens hoop ik dat zij mij ook leuk vind en niet alleen aardig. Want dat kan wel eens een groot fiasco worden
Makkelijke manier om daar tijdens de date achter te komen; leg wat hints neer naar een eventuele 2e date. Als ze er op ingaat, dan heeft ze interesse. Als ze zich daar wat afzijdig van houdt, dan niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahamij ook niet
![]()
Trouwens hoop ik dat zij mij ook leuk vind en niet alleen aardig. Want dat kan wel eens een groot fiasco worden
Dat denk ik ook jaquote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, zolang je de complimenten maar maakt als je ze wil maken... als ze oprecht zijn. Misschien is de timing daar wel ondergeschikt aan...
Dat is wel een goed ideequote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Makkelijke manier om daar tijdens de date achter te komen; leg wat hints neer naar een eventuele 2e date. Als ze er op ingaat, dan heeft ze interesse. Als ze zich daar wat afzijdig van houdt, dan niet.
Ze heeft in ieder geval interesse, anders ga je op een dating site niet zo lang met iemand blijven praten. Die interesse moet je wel zo houden, natuurlijk. Dat kan veranderen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee![]()
Ik heb nog steeds geen idee trouwens wat haar interesse in mij is.
[flauwegrapmodus aan] Ook wel wat meer dan tijd?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:58 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Nee druk met school. Veel werken. Erg druk zijn met thuis(broertjes etc.) en enige tijd in mijn vriendin steken natuurlijk.
Haha jaquote:Op zondag 8 mei 2011 21:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[flauwegrapmodus aan] Ook wel wat meer dan tijd?[/flauwe grap modus uit]
![]()
Probeer dan eens een afspraak te maken dan kom je er misschien wel achter.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee![]()
Ik heb nog steeds geen idee trouwens wat haar interesse in mij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |