Ik vond het lichtjes in het voordeel van Ajax fluiten, veel geel voor spelers van Twente waar Ajaxieden gewoon mee weg kwamen. Je zag het ook twijfelen toen hij Enoh een kaart gaf. "Ja, nu móet het eigenlijk wel," zag je hem denken.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eerlijk = eerlijk. Blom was niet slecht vandaag.
voor de verandering
Niet haten op Enoh. deed het gewoon goed.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ajax moet echt een goede laatste man aantrekken en dan Vertonghen naar het middenveld.. dan gaat jullie ploeg denk ik zoveel malen beter draaien.
Enoh/Anita.. maar weet niet of Vertonghen volgend seizoen er nog is.
Heujj, nog een successupporterquote:Op zondag 8 mei 2011 20:59 schreef 3-voud het volgende:
Lol @ Frank de Boer:"Dit is een toetje, volgende week pakken we hem wel".
Wat een verzuurde arrogante gehaktbal is het toch ook. Ik hoop dat Twente volgende week ook wint. Al is het maar om de tweede tik op de neus van die Frank.
Donderstraal toch een eind op manquote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar verder gefeliciteerd met jullie overwinningJojoortje zal ook wel lyrisch zijn.
Goeie rechtsback heeft prioriteit denk ik. Hele wedstrijd met 10 man gespeeld door vd wiel. Maar ik denk dat Vertonghen wel een goeie middenvelder zal zijn, alleen gaat die in de zomer weg dus heb je er weinig aan.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ajax moet echt een goede laatste man aantrekken en dan Vertonghen naar het middenveld.. dan gaat jullie ploeg denk ik zoveel malen beter draaien.
Enoh/Anita.. maar weet niet of Vertonghen volgend seizoen er nog is.
Vertel. Voor een 19-jarige er pas bij zit deed die het keurig.quote:
Hier ik help je even, hoef je het zelf niet te doen, gewoon ctrl+c + ctrl+vquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:04 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het na de 3-2 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Ik ben bij deze supporter af
Het werd tijd.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Vertel. Voor een 19-jarige er pas bij zit deed die het keurig.
[..]
Hier ik help je even, hoef je het zelf niet te doen, gewoon ctrl+c + ctrl+v
[..]
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar verder gefeliciteerd met jullie overwinningJojoortje zal ook wel lyrisch zijn.
Niet zo vreemd dat je hem niet snapt.quote:
Hoe heb je het opgeslagen? Firefox1.doc?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ajax met een volle arena er achter kan gewoon winnen. Sowieso, zo dramatisch als alderweireld en vd wiel vandaag verdedigden kan nooit opnieuw gebeuren, dat was echt een dieptepunt.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:08 schreef KingRoland het volgende:
Twente de beker , Ajax landskampioen. 3-1 voor ajax volgende week.
Ik feliciteer zowel jou als die Tukkers dat Twente gewonnen heeft. I.p.v een simpel dank-je meteen weer zielig gaan lopen doen, damnquote:
quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik feliciteer zowel jou als die Tukkers dat Twente gewonnen heeft. I.p.v een simpel dank-je meteen weer zielig gaan lopen doen, damnEcht niets is goed voor jullie soort.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij vind zichzelf héél erg grappigquote:Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef Smoofie het volgende:
Dat haten op Firefox. Laat gaan joh. Vooral vna jou msnk, vind ik het erg tegenvallen
Ja sorry hoor, dat soort dingen kunnen gewoon niet, en dan ook nog voor Barca zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef Smoofie het volgende:
Dat haten op Firefox. Laat gaan joh. Vooral vna jou msnk, vind ik het erg tegenvallen
Idd.. voor de beker zou je echt geen volle 100% geven(wanneer je em zo vaak wint).. maar zou wel aardig zijn. De kampioenschap is weer een ander verhaal..quote:Op zondag 8 mei 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ajax met een volle arena er achter kan gewoon winnen. Sowieso, zo dramatisch als alderweireld en vd wiel vandaag verdedigden kan nooit opnieuw gebeuren, dat was echt een dieptepunt.
En ze zullen nu wel echt willen volgende week, sowieso boeide vd wiel die hele beker niks volgens mij.
Jij vond Boilesen dramatisch, vind je het erg als ik jouw mening dan niet al te zwaar tilquote:Op zondag 8 mei 2011 21:11 schreef Smoofie het volgende:
Oh ja, jij bent de man die alle regels maakt. Was ik ff vergetenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, dat soort dingen kunnen gewoon niet, en dan ook nog voor Barca zijn
Alleen jouw mening telt natuurlijkquote:Op zondag 8 mei 2011 21:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij vond Boilesen dramatisch, vind je het erg als ik jouw mening dan niet al te zwaar til
Hij speelde ook slechtquote:Op zondag 8 mei 2011 21:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij vond Boilesen dramatisch, vind je het erg als ik jouw mening dan niet al te zwaar til
Dat kloptquote:Op zondag 8 mei 2011 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent de man die alle regels maakt. Was ik ff vergeten
Boilesen speelde niet heel sterk hoor, hij stond stijf van de spanning.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Ok, kan je nou weer optyfen?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:13 schreef Geo3kant het volgende:
Heeft ajax dit jaar niet hun zak geld bij de KVNB afgegeven? Ze fluiten steeds minder in het voordeel van ajax..![]()
ik roep altijd knjb, dus nu ook eerlijk zijn, slechte beslissing.. onterecht.
Echt, dat is zo'n gast die in de 2e wereldoorlog aan de kant van de duitser stond, net als Blom trouwensquote:Op zondag 8 mei 2011 21:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij speelde ook slecht. Gast, zijn passes waren echt dramatisch.
[..]
Eey bobo, tyf ff op ja, neanderthaler. Ga je famillie zoeken ofzo.
De KNVB is een beetje boos dat cruijff nu meer aandacht kreeg dan de KNJBquote:Op zondag 8 mei 2011 21:13 schreef Geo3kant het volgende:
Heeft ajax dit jaar niet hun zak geld bij de KVNB afgegeven? Ze fluiten steeds minder in het voordeel van ajax..![]()
ik roep altijd knjb, dus nu ook eerlijk zijn, slechte beslissing.. onterecht.
Dat zeg ik nergensquote:
Voor iemand van zijn leeftijd en ervaring speelde hij behoorlijk. Niet slecht en al helemaal niet dramatisch.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Boilesen speelde niet heel sterk hoor, hij stond stijf van de spanning.
Nee niet dramatisch, en ik gun hem ook alle tijd om te ontwikkelen want hij is goed genoeg, maar hij was niet heel sterk vandaag.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergensGa je zoon nu maar het Twents volkslied leren, beter vroeg geleerd dan laat natuurlijk.
[..]
Voor iemand van zijn leeftijd en ervaring speelde hij behoorlijk. Niet slecht en al helemaal niet dramatisch.
Alsof dat gebeurt man.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Balen wel dat Twente aan een gelijk spel genoeg heeft
Maakt de winst nog beter wanneer Ajax wint.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
Balen wel dat Twente aan een gelijk spel genoeg heeft
Waarom is firefox zo boos, heeft Barca verloren?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
te vroeg? Het doet nog zeer merk ik.
[..]
Volgens sommige hier moet ik voor Twente zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 21:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
te vroeg? Het doet nog zeer merk ik.
[..]
Je ziet aan hoe hij beweegt, dat hij een zeer goede voetballer kan worden. Lijkt me een slimme jongen, leergierig ook. Alleen denk ik niet dat Frank er goed aan doet hem tijdens de wedstrijd nog privé-training te gaan geven - hij zette hem nog net niet néér, been voor been als een pupil ("hierop stáán en hiermee trappen"), maar het scheelde niet veel. Daar wordt zo'n jongen alleen maar onzeker van.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef msnk het volgende:
Boilesen dramatisch?............... Wat heb jij gesnoven dan
En gefeliciteerd FireFox1
Dan zou hij de tweede niet hebben gepaktquote:Op zondag 8 mei 2011 21:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Trouwens, Janssen had gewoon rood moeten hebben. Eerste gele kaart toen hij Sulejmani of zo in z'n gezicht sloeg gaf blom niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |