Ik moet het nog eens zien, ik had het idee dat dit meer was dat hij er vanuit ging dat vertonghen er stond en dat hij dan op zijn rug ging hangen, maar vertonghen liep weg.. waardoor hij dus viel met zijn elleboog op zijn hoofd.quote:
kan ook kramp zijnquote:
Eerlijk = eerlijk. Blom was niet slecht vandaag.quote:
Hij zag er alles behalve fit uit. En dat was niet alleen vermoeidheid. Hopen dat ie weer helemaal de oude is na een weekje rust.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Is Sulejmani trouwens erg geblesseerd? Ik denk dat het komt door die beuk onder in zijn rug, halverwege de 1e helft tegen Douglas. Dat ga je dan na een uur flink voelen en in de verlenging kon hij bijna niet meer lopen...
Cvita speelde alleen maar goed omdat Twente er doorheen zatquote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef Morendo het volgende:
Eriksen vond ik vandaag zeer matig. Misschien De Jong maar op 10 volgende week en Cvita in de spits.
Hij had ook geel kunnen krijgen voor natrappen, zó slecht was die schwalbe: hij moest alle moeite doen om met zijn teen nog bij het been van Douglas te komen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Sowieso vond ik ook Cvitanich niet slecht spelen, op die schwalbe na.
Dat. Laat hem maar lekker op de bank blijven tot dat er een 'echte' spits bij/in moet.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Cvita speelde alleen maar goed omdat Twente er doorheen zat. Elke keer dat we met hem begonnen was ie vrijwel onzichtbaar
Zal nooit de verlosser worden inderdaad.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Cvita speelde alleen maar goed omdat Twente er doorheen zat. Elke keer dat we met hem begonnen was ie vrijwel onzichtbaar
Dat zeiden we voor de wedstrijd al toch? Waarom is het nu opeens arrogant?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:59 schreef 3-voud het volgende:
Lol @ Frank de Boer:"Dit is een toetje, volgende week pakken we hem wel".
Wat een verzuurde arrogante gehaktbal is het toch ook. Ik hoop dat Twente volgende week ook wint. Al is het maar om de tweede tik op de neus van die Frank.
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:59 schreef 3-voud het volgende:
Wat een verzuurde arrogante gehaktbal is het toch ook. Ik hoop dat Twente volgende week ook wint. Al is het maar om de tweede tik op de neus van die Frank.
Ajax MOET de titel halen, snap dat.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:59 schreef 3-voud het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 8 mei 2011 20:59 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Uiteraard, heb zelfs naar de tv geschreeuwd
Frank nietquote:Op zondag 8 mei 2011 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeiden we voor de wedstrijd al toch? Waarom is het nu opeens arrogant?
Oh , Hij had moeten zeggen dat we de kampioenschap niet zullen pakken... zou wel raar zijn als hij dat had gezegdquote:Op zondag 8 mei 2011 20:59 schreef 3-voud het volgende:
Laten we daarop hopen. Ik heb de moed nog niet laten varen in ieder geval!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]AJAX KAMPIOEN, TWENTE WORDT WEGGESPEELD
Neanderthalerquote:Op zondag 8 mei 2011 20:59 schreef 3-voud het volgende:
Ik vind Frank juist wel sympatiek, in tegenstelling tot zijn voorganger, die non-stop op mijn zenuwen werkte met zijn quasi-nonchalante gebrom. Frank zegt dingen als "Demi zat erdoorheen te komen". Dat is toch juist prachtig?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:59 schreef 3-voud het volgende:
Idd, meteen het veld opkomenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef Morendo het volgende:
Wanneer we volgende week niet winnen dan hoop ik dat een van de spelers in ieder geval Munsterman doormidden schopt. Vervelende man.
Klopt. Belachelijk hoe we het uit handen geven, weer.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Wel weer typisch Ajax om van 0-2 naar 3-2 te gaan
Klopt gewoon hoor, Boilesen was echt dramatisch vandaag...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef msnk het volgende:
Boilesen dramatisch?............... Wat heb jij gesnoven dan
En gefeliciteerd FireFox1
Yupquote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt gewoon hoor, Boilesen was echt dramatisch vandaag...
Heb 4 maanden geleden gezegd:quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Laten we daarop hopen. Ik heb de moed nog niet laten varen in ieder geval!
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vond het nog wel meevallen. Beter dan Gregory.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Thx sukkelquote:Op zondag 8 mei 2011 21:02 schreef msnk het volgende:
Boilesen dramatisch?............... Wat heb jij gesnoven dan
En gefeliciteerd FireFox1
Oh ja, jij bent inderdaad die successupporter 1e klas, sympathiek dat je het nog even toe geeftquote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Weet je eens hoe je zelf bent, als je weer eens bij een Barcelona topic zit te auwehoeren.![]()
Helemaal niets in Amsterdam!
Hartstikke goed van je man.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb 4 maanden geleden gezegd:
1. Ajax
2. Twente
3. PSV
Ook heb ik gezegd dat de beker erg lastig gaat worden.
Gaat dus volgens mijn voorspelling.
Jojoortje heeft gewoon meegezongen en meegesprongen met de FCT supp. weet het wel zekerquote:Op zondag 8 mei 2011 21:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar verder gefeliciteerd met jullie overwinningJojoortje zal ook wel lyrisch zijn.
Alderweireld? Dat viel niet eens op omdat Vd Wiel zo dramatischhh wasquote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef Geo3kant het volgende:
Oeh jongens wat een tik.. slecht verdedigd zeg van Alderwereld...
OOOOOoohhhh! Daarom trilde de Kuip dus..quote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jojoortje heeft gewoon meegezongen en meegesprongen met de FCT supp. weet het wel zeker
Echt he, die gozert zit pas net bij het 1e elftal.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef King_of_cubes het volgende:
Boilesen was denk ik gewoon zenuwachtig, ik reken het hem niet aan dat hij niet goed speelde vandaag.
Ajax moet echt een goede laatste man aantrekken en dan Vertonghen naar het middenveld.. dan gaat jullie ploeg denk ik zoveel malen beter draaien.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Alderweireld? Dat viel niet eens op omdat Vd Wiel zo dramatischhh was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |