Donderstraal op. Hoe kun je nou pressie spelen met die opa achterin?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef franklop het volgende:
werd uberslecht verdedigd, net als de afgelopen weken... dat moet volgende week beter..
Misschien toch handig om Ooijer in te brengen?
Ach, we zijn al 29x kampioen geworden denk ik maar zoquote:Op zondag 8 mei 2011 20:47 schreef KingRoland het volgende:
Ach.. we hebben de beker al 18 x gewonnen denk ik maar zo..
Ik hoop dat we die kampioenschap volgende week pakken. Ik denk wel dat de spelers gemotiveerd hierdoor raken en hun fouten beseffen en meer tips krijgen.
Zonder Vermeer was Ajax nog slechter af geweest. Ebecilio en vd Wiel waren weer eens een drama vandaagquote:Op zondag 8 mei 2011 20:47 schreef Saekerhett het volgende:
Net die 3-2 weer gezien, ook echt superslecht van Vermeer, hij loopt gewoon van de bal weg en Janko kopt die bal in een leeg doel
oh ach ja my bad hahahaquote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ach, we zijn al 29x kampioen geworden denk ik maar zo
Ja maar ik ging er toen niet vanuit dat PSV zo zou instorten... vergeef je het mequote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik was 4 maanden alleen, toen kwam jij er ook ineens bij ..
Eens.. Ebicillio schiet nooit goed, nooit een bal in de hoek, hij scoort doordat die aangeraakt werd. Erg slecht vandaag..quote:Op zondag 8 mei 2011 20:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zonder Vermeer was Ajax nog slechter af geweest. Ebecilio en vd Wiel waren weer eens een drama vandaag
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja maar ik ging er toen niet vanuit dat PSV zo zou instorten... vergeef je het me?
Vertonghen deed het vandaag ook (weer) fantastischquote:Op zondag 8 mei 2011 20:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vermeer is uitstekend held vind ik het.![]()
De Jong een stuk beter op 10 toen Cvita in de spits kwam.
Sportman.. een leugenaar bedoel jequote:Op zondag 8 mei 2011 20:51 schreef GGMM het volgende:
Mooi interview met De Boer, je ziet dat hij een echte sportman is.
Slecht verdedigd én geluk gehad. 2-6 was geen rare uitslag geweest of 4-6 als je die van Sulejmani en Ebecilio meetelt. Vermeer heeft er zeker twee voorkomen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:46 schreef franklop het volgende:
werd uberslecht verdedigd, net als de afgelopen weken... dat moet volgende week beter..
Misschien toch handig om Ooijer in te brengen?
De verlenging ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Sportman.. een leugenaar bedoel je.. ajax de wedstrijd gedomineerd? Die vent is blind.
Beste van vandaag.. wat een geweldige spelerquote:Op zondag 8 mei 2011 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vertonghen deed het vandaag ook (weer) fantastisch
Klopt. Sowieso vond ik ook Cvitanich niet slecht spelen, op die schwalbe na.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vermeer is uitstekend held vind ik het.![]()
De Jong een stuk beter op 10 toen Cvita in de spits kwam.
1e helft niet gezien?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Sportman.. een leugenaar bedoel je.. ajax de wedstrijd gedomineerd? Die vent is blind.
Hij had het over de verlenging.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De Boer: 'VOORBEREIDEN OP DE ECHTE FINALE''DIT WAS MAAR EEN TOETJE'
Stonden meer spelers daar, als hij bleef staan was het halve doel geheel open.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:47 schreef Saekerhett het volgende:
Net die 3-2 weer gezien, ook echt superslecht van Vermeer, hij loopt gewoon van de bal weg en Janko kopt die bal in een leeg doel
1e helft was volledig voor Ajax. Net als de eerste verlenging.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Objectief: Ajax was de eerste 30 minuten beter. Daarna ging het gelijk op. Tweede helft was helemaal voor Twente, en hadden ze zeker 3 moeten maken. Verleging was weer helemaal voor Ajax, met weinig kansen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja.. ajax 2x bij de goal geweest, 1 mooie, 1 lucky goal.. de rest fc twente..
Vermeer heeft met zijn gung-ho style meer goals voorkomen dan hij (mede)veroorzaakt heeft. Onder de streep een dikke plus.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:47 schreef Saekerhett het volgende:
Hoezo "weer"?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als Twente weer domineert volgende week is de Arena traditiegetrouw doodstil
Mwa, vond Ajax wel wat overwicht hebben de 1ste helft, maar heel veel beter waren we niet. Twente was de 2de helft beter dan wij in de 1ste helft.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1e helft was volledig voor Ajax. Net als de eerste verlenging.
Denk dat het sfeertje wordt als Juventus vorig jaar en Dinamo aan begin dit seizoen. Het zal nooit stilvallenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als Twente weer domineert volgende week is de Arena traditiegetrouw doodstil
Truequote:Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, vond Ajax wel wat overwicht hebben de 1ste helft, maar heel veel beter waren we niet. Twente was de 2de helft beter dan wij in de 1ste helft.
Toen Twente 5 minuten voor tijd begon te drukken had het twee open kansen waarvan 1 goalquote:Op zondag 8 mei 2011 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1e helft was volledig voor Ajax. Net als de eerste verlenging.
Janko sloeg naar achteren.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef KingRoland het volgende:
Weet iemand wat De Boer bedoelde met dat Janko iets deed voordat hij de goal maakte? een overtreding?
Elleboog, Ellebooog, Ellebooooooog!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef KingRoland het volgende:
Weet iemand wat De Boer bedoelde met dat Janko iets deed voordat hij de goal maakte? een overtreding?
Dat is een probleem wat Ajax wel vaker last van heeft. Wisselvalligheid.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Toen Twente 5 minuten voor tijd begon te drukken had het twee open kansen waarvan 1 goal
Precies. Als Twente hetzelfde niveau haalt volgende week zullen ze niet verliezen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Twente was de beste, kon voortdurend voetballen terwijl Ajax rond de eigen 16 al steeds onder druk kwam
Ik zeg: De talenten, Eriksen, Boilesen en Lorenzo waren dramatisch, dit komt door de druk. Thuis zal het toch anders zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:55 schreef Morendo het volgende:
Eriksen vond ik vandaag zeer matig. Misschien De Jong maar op 10 volgende week en Cvita in de spits.
Hij greep naar zijn bovenbeen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Precies. Als Twente hetzelfde niveau haalt volgende week zullen ze niet verliezen.
Is Sulejmani trouwens erg geblesseerd? Ik denk dat het komt door die beuk onder in zijn rug, halverwege de 1e helft tegen Douglas. Dat ga je dan na een uur flink voelen en in de verlenging kon hij bijna niet meer lopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |