Ik wel, de verdediging zoog echt fucking hard.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik durf er niet op te hopen, Twente heeft genoeg aan gelijkspel. Zo kan het alleen maar mee vallen.
2-0 bij Groningen verspeeld, 2-0 bij Roda en nu weer 2-0 tegen Twentequote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Ach ja, alles is mogelijk dus. Moeten ze die fucking voorsprong wel vasthouden heh
Niet normaalquote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
2-0 bij Groningen verspeeld, 2-0 bij Roda en nu weer 2-0 tegen Twente
Vorig jaar 16 doelpunten tegen met bijna dezelfde verdediging..quote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
2-0 bij Groningen verspeeld, 2-0 bij Roda en nu weer 2-0 tegen Twente
In de verlenging ging het beter, het was vooral de verdediging die het vandaag hebben verkloot.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Of Twente heeft nu zoveel vertrouwen dat het helemaal kansloos word.
Mja wat wil je ook, toen hoefde de verdediging ook niks te doen. De bal stokte bij het middenveld en ging daarna weer door naar Suarez. Fuck man, als je die speler nu nog in je gelederen had gehad.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorig jaar 16 doelpunten tegen met bijna dezelfde verdediging..
Ik heb er ook een stuk minder vertrouwen in idd.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef Rnnz het volgende:
Ik heb er eigenlijk helemaal geen vertrouwen meer in nu.
Twente was gewoon beter deze wedstrijd. Het zou echt klote zijn als we nu weer geen kampioen zouden worden zeg.
Ik nietquote:Op zondag 8 mei 2011 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er ook een stuk minder vertrouwen in idd.
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Objectief gezien vind ik die beslissing idd. discutabel. Ik zou het moment nog wel eens terug willen zien om een eerlijk oordeel te willen geven. In eerste instantie leek het volgens mij wel terecht, maar eerlijk is eerlijk ik ben niet helemaal objectief geweest.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoop dat we een normale scheids hebben zondag, Blom floot foutloos, tot aan dat van Janko
Ik ook, helemaal omdat Twente gelijk kan spelen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |