Vind ik ook wel logisch hoor. Dat had je zus ofzo best kunnen doen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
Ik ga maar gewoon toegeven dat ik het niet zo heel leuk vind dat van alle mensen om me heen er niemand aan heeft gedacht om Peuter een tekening te laten maken of zoiets voor vandaag. Ik wilde best een Moederdag.
kan ik me voorstellenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
Ik ga maar gewoon toegeven dat ik het niet zo heel leuk vind dat van alle mensen om me heen er niemand aan heeft gedacht om Peuter een tekening te laten maken of zoiets voor vandaag. Ik wilde best een Moederdag.
schop missb nog ff om d'r quote aan te passen.quote:
Ik heb ge-edit hoorquote:
Klinkt logisch.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
schop missb nog ff om d'r quote aan te passen.
dan wat harder schoppenquote:
grote meidquote:
quote:
Laat zien laat zien laat zien!quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
Godver, nu heb ik de perfecte schoenen gevonden voor de bruiloft vrijdag, maar uiteraard geen geld.
Au naturel is in, ga blootvoets.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
Godver, nu heb ik de perfecte schoenen gevonden voor de bruiloft vrijdag, maar uiteraard geen geld.
Jank niet, je hebt zat schoenen en wel andere prio..quote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef missbehavin het volgende:
quote:
bij au natural dacht ik aan iets meer dan alleen de voeten zonder omhulselquote:
Joh, kap eens met je gezeur.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jank niet, je hebt zat schoenen en wel andere prio..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |