Dit dus!quote:
Goed geradenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef Misan het volgende:
[..]
Trek je zwarte kousen nog ff wat verder op
Nou, wat een kutvriend ben je dan zeg.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef Tanin het volgende:
Kunt 2 dingen doen:
- Naar hem toestappen en hem vertellen het op te biechten, omdat jij het anders doet.
Optie 2 getuigt totaal niet van enige vorm van vriendschap. Misschien gewoon met die vriend praten, lijkt me beter.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:43 schreef Tanin het volgende:
Kunt 2 dingen doen:
- Negeren en net doen of er niets gebeurd is, zijn zijn zaken immers.
- Naar hem toestappen en hem vertellen het op te biechten, omdat jij het anders doet.
Ik zou voor optie 2 gaan, zeker als zijn vriendin ook een vriendin is van jou, maar ik veroordeel niemand die optie 1 kiest.
Wat een kutvriend is hij als hij zijn vriendin bedriegt.quote:
Ook als TS het zou doen om te stoken? Kom mij nou niet aanzetten met ethische motieven, want ik geloof daar nooit zo in.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef Tanin het volgende:
[..]
Wat een kutvriend is hij als hij zijn vriendin bedriegt.
Dat dus, ondanks dat mijn vriendin een lekkere beurt weggeeft, ga ik soms toch naar de hoeren. Ze weet ervan en vindt het prima (zolang ik maar zelf betaal). Soms gaat ze zelfs mee voor een triotje. Lekker laten gaan, wat kan het jou boeien.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:52 schreef Isis20 het volgende:
Misschien hebben ze wel een open relatie of vindt die vriendin het goed
Ik zou het doen om ethische motieven, niet iets anders, ik kan er enkel vanuit gaan dat iemand anders ook goede bedoelingen heeft.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:57 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ook als TS het zou doen om te stoken? Kom mij nou niet aanzetten met ethische motieven, want ik geloof daar nooit zo in.
Leest alsof het de schaamte voor je eigen gedrag is die je boos maakt op je vriend.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:21 schreef mystery101 het volgende:
.... Ik ben al vrij lang single en hoewel ik er liever niet kom bezoek ik weleens 'n prostituee, zo ook die nacht.
....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |