Ik vond de 2de aflevering minder...quote:Op zondag 8 mei 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk nu pas The Voice terug... die Christina heeft ook een dikke reet gekregen
Ja graagquote:Op zondag 8 mei 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond de 2de aflevering minder...
Moet ik vrijdag whatsappen wie er uit is bij XFA?
Ik vond hem vergeleken met Da Vinci Code tegenvallen, maar best goed te pruimen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:09 schreef Kally het volgende:
Oh Angels and Demons, dat boek vond ik beter dan de Da Vinci Code, maar heb de film nog niet gezien.
Ik vind het vergeleken de boeken helemaal jammer maar goedquote:Op zondag 8 mei 2011 20:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vond hem vergeleken met Da Vinci Code tegenvallen, maar best goed te pruimen.
Dealquote:Op zondag 8 mei 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ook goed
Zal nu even snel prono's invullen enzo voor XFA en nog stemmen vor FokIdols
Ik ben denk ik een van de weinige die de Da vinci Code geen ramp vond.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het vergeleken de boeken helemaal jammer maar goed
Ik ga toch maar kijken
Ik vond hem niet slecht, maar miste gewoon wat dingen, maar ja dat gaat ook niet anders.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een van de weinige die de Da vinci Code geen ramp vond.Maar boeken zijn inderdaad beter, maar dat is bijna altijd.
veel plezierquote:Op zondag 8 mei 2011 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond hem niet slecht, maar miste gewoon wat dingen, maar ja dat gaat ook niet anders.
Maar ik ga ervoor zitten, fijne avond allemaal
Eh, das een dakraamquote:Op zondag 8 mei 2011 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
Slechte foto.... zal morgen een betere maken, maar mijn pckamertje
[ afbeelding ]
Aha...quote:Op zondag 8 mei 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat klopt, de rest wil je nog niet zien
Het raam is al af
Het ging heel vreemd en het niveau was een stuk lager dan ep1quote:Op zondag 8 mei 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ligt het aan mij of gaat de tweede aflevering opeens erg snel
Ze laten niet alles horen?
Het ziet er een beetje groenblauw uit ofzoquote:Op zondag 8 mei 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alleen dat blauw is anders op de foto
Het is echt felblauwAlsof ik aan het strand zit
ja en dat is het nietquote:Op zondag 8 mei 2011 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje groenblauw uit ofzo
3-2 nog 2 minutenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
Is twente nog een beetje aan het winnen???
ik zie hem nietquote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef iBenny het volgende:
c_a, je kunt chatten met Rolf...
http://tinychat.com/RolfWienk?tw
Ohw, hij heeft het uitgezet
Ohw, hij is weer aan
Echt he!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
Ik was vergeten hoe goed ik dit verhaal vind, die geschiedenis
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
Ik was vergeten hoe goed ik dit verhaal vind, die geschiedenis
Ik wilde na het boek naar Rome, die route doenquote:
Daar zul je echt wel speciale tours voor hebben, net zoals de Jack the Ripper tour in London.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wilde na het boek naar Rome, die route doen
quote:
zijn vrouwen hequote:Op zondag 8 mei 2011 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
er is inderdaad een tour voor, alhoewel je de meeste locaties makkelijk zelf kan vinden
quote:
En dus superieur.quote:
Natuurlijkquote:
Ik breng altijd verbeteringen aan op elke kaart die ik in handen krijg. Short-cuts, nieuwe routes enzo.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, ze kunnen de kaart zelfs ondersteboven lezen
quote:
1 sextant voor je cartografie skillsquote:Op zondag 8 mei 2011 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik breng altijd verbeteringen aan op elke kaart die ik in handen krijg. Short-cuts, nieuwe routes enzo.
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1 sextant voor je cartografie skills
[ afbeelding ]
Staat er ergens dat ik die tour wil doen dan? Je bent weer eens te snel met je oordeel, en je holbewoners taktiek wordt een beetje oud nu, die was er al in 2009quote:
Wat is dat?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1 sextant voor je cartografie skills
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Staat er ergens dat ik die tour wil doen dan? Je bent weer eens te snel met je oordeel, en je holbewoners taktiek wordt een beetje oud nu, die was er al in 2009
Ah, op die fietsquote:Op zondag 8 mei 2011 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
een sextant gebruikten ze vroeger om mee te navigeren op zee, door hem op de zon en de horizon te richten en dan om 12:00 de hoek te bepalen, dan wist je waar je was
Gebruikten ze o schepen vroegerquote:
Ashtonquote:
Jawel man, Aletta Jacobs zou zich voor jou niet schamen.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Gebruikten ze o schepen vroeger
O dat kan ik niet weten, ik ben een vrouw
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jawel man, Aletta Jacobs zou zich voor jou niet schamen.
nee inderdaad zeg, weet je wel zeker dat je een vrouw bent? want dit is fysisch onmogelijk!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Gebruikten ze o schepen vroeger
O dat kan ik niet weten, ik ben een vrouw
* Even naar beneden gluurtquote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee inderdaad zeg, weet je wel zeker dat je een vrouw bent? want dit is fysisch onmogelijk!
Oke...quote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee benny! Dat word teveel voor nederland, en op de radio, en op tv op 1 dag!
quote:
geen idee! Het is niet dat ik me er verder in verdiept heb ofzo.. Het gaat immers niet om het programma, maar om MIJ!quote:Op zondag 8 mei 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke...
Hoeveel uitzendingen zijn er van dat programma dan?
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
geen idee! Het is niet dat ik me er verder in verdiept heb ofzo.. Het gaat immers niet om het programma, maar om MIJ!
Moehahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |