In de oorlog! Toen was het pas donker!quote:Op zondag 8 mei 2011 19:15 schreef mijnKLBacc het volgende:
Ik heb zelf gewoon een prima auto, maar het is gewoon onhandig voor mij dat het minder licht is.
Hoor je anders gewoon mee om te kunnen gaan.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:15 schreef mijnKLBacc het volgende:
Ik heb zelf gewoon een prima auto, maar het is gewoon onhandig voor mij dat het minder licht is.
Ik ga meestal niet naar landen waar geen verlichting is, dus ben het niet gewend.quote:Op zondag 8 mei 2011 19:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hoor je anders gewoon mee om te kunnen gaan.
Erg herkenbaar, ook heel irritant als de weg helemaal leeg is...quote:Op zondag 8 mei 2011 19:40 schreef bioloogje het volgende:
Ik vind het persoonlijk ook schijt irritant rijden. Plus dat ik altijd het gevoel heb dat ik eerder moe wordt achter het stuur, als het helemaal donker is op de weg.
quote:
[img] foto [/img]quote:Op zondag 8 mei 2011 20:00 schreef mijnKLBacc het volgende:
gvd , wrm werkt me pic niet
hoe moet je pic op fok posten?:$
Eerst afbeelding helemaal openen en dan via de [img] gedoe. Maar niet van de google search pagina proberen te posten.quote:
Fail, bovendien was hij Oostenrijker.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:00 schreef mijnKLBacc het volgende:
gvd , wrm werkt me pic niet
hoe moet je pic op fok posten?:$
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |