Hebben ze die kisten inmiddels al weer beetje opgepoetst? Was beetje trieste bedoeling buiten toen ik er voor het laatst was.quote:
Rondvaart in Utrecht?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:38 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, die persoon is daar niet zo voor in militairen dingen enzo.. ik weet het echt niet! We zouden eerst naar een pretpark gaan maar ze moet om 16.00 uur terug zijn.. beetje kloten dus.
Nee, dat is het ook niet. Hebben we allebei al een keer gedaan.. ik ga nog wel ff rond neuzen op internetquote:
Misschien is dit wat voor je (klik)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:43 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, dat is het ook niet. Hebben we allebei al een keer gedaan.. ik ga nog wel ff rond neuzen op internet
quote:
Neem je phone dan op, leg ik het je uit.quote:
NL 3 toch?!quote:
Dank.quote:
Is dat vandaag danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Gaan jullie dan geen Eurovisie Songfestival kijken?
negat. het is nu bravo tijd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef hcwp het volgende:
Wat is de notatie ook alweer? 05may2011A2120 ?
We hebben al een uren kaart die eigenlijk precies hetzelfde inhoudt en die word ook niet verkocht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:27 schreef Thaboel het volgende:
Mk hou een 'spaaractie' na 5/6x een boor huren 1 dag een boot gratis ofzo
Dank!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:31 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
negat. het is nu bravo tijd.
notatie is zo: 10 21.20 B mei 2011
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Heb je dat opgestoken op de KMA?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef hoogvlieger het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Wil je dat echt weten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |