17Voorntjes en 5 kleine brasemsquote:
Wat stond stand-by? Die emmer met vis?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
17Voorntjes en 5 kleine brasems
Stond blijkbaar al een tijdje stand-by @ kctforum
Had me er blijkbaar in 2009 al aangemeldquote:
Voorntjes en brasems? Nah doe maar niet.quote:
Waarom vang je ze dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Voorntjes en brasems? Nah doe maar niet.
Lekker in het zonnetje langs de waterkant. beetje relaxen peukies roken en slap ouwehoerenquote:
BOOT HUREN!!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef Maitje het volgende:
Weet iemand nog iets leuks om te doen voor morgen, mag niet al teveel geld kosten?
quote:
In een luistoel in de zon bier drinkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef Maitje het volgende:
Weet iemand nog iets leuks om te doen voor morgen, mag niet al teveel geld kosten?
Maak een fotosoep van jezelf als Jack op de punt van de titanic.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef m.k het volgende:
Hallo luitjes![]()
als ik de perfecte reclame campagne verzin voor bootverhuur krijg ik een dikke opslag
Ik denk dat me baas er hartelijk om zou kunnen lachen maar een opslag nog net nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:29 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Maak een fotosoep van jezelf als Jack op de punt van de titanic.
Henschotermeer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:21 schreef Maitje het volgende:
Met een motorsloep gehuurd in Leidenquote:
Er zit een tent op de bootquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, daar is het het weer niet voor... gaat regenen morgen misschien
Lul!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:34 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD, kan geen vrij krijgen morgen. Kutzooi!!!!
Bij mij ook, en je krijgt er nog een gratis muziek bij ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Bij mij kan je overdekt bierdrinken....
Het MLM?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:33 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, daar is het het weer niet voor... gaat regenen morgen misschien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |