2mi?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:40 schreef Sine_Pari het volgende:
Zal ergens anders wel warmer geweest zijn, was hier maar 29 graden. Maar een ouwe lul als ikke gaat toch behoorlijk zweten bij een 2mi loop.
Dan was het net een graden hoger dan hierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:40 schreef Sine_Pari het volgende:
Zal ergens anders wel warmer geweest zijn, was hier maar 29 graden. Maar een ouwe lul als ikke gaat toch behoorlijk zweten bij een 2mi loop.
ah okquote:
Ahmei wonne de gij in Belgie dan? Of bedoeld de U Limburg in Nederland? Is trouwes wel een schoon terrasjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:42 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan was het net een graden hoger dan hier![]()
http://www.pbonline.be/in(...)ste-plek-van-europa/
Zelfde regio, ik woon op steenworp afstand van België en Duitsland, in het midden, voorheen tankte ik altijd in Duitsland, maar nu tank ik altijd in België.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:47 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ahmei wonne de gij in Belgie dan? Of bedoeld de U Limburg in Nederland? Is trouwes wel een schoon terrasje
De enigste malen dat ik ooit eens in Limburg was, was in Schinnen en Margraten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:54 schreef Clan het volgende:
[..]
Zelfde regio, ik woon op steenworp afstand van België en Duitsland, in het midden, voorheen tankte ik altijd in Duitsland, maar nu tank ik altijd in België.
Ik kom uit die buurt, de aanleg van Ereveld Margraten tot het huidige heb ik als klein jongentje nog meegemaakt, voorheen waren dat namelijk nog houten kruizen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:59 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
De enigste malen dat ik ooit eens in Limburg was, was in Schinnen en Margraten.
Men heeft daar meerdere sub-topics. Onderandere over de solicitatie proceduren, training en voorbereiding, etc. Maar ook materieel etc kan er besproken worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:06 schreef hoogvlieger het volgende:
Is dat KCT forum beetje leuk/informatief? Ziet er wel ok uit namelijk. Wat zijn een beetje de onderwerpen van de discussies? Gaat dat over wapentuig en taktieken etc of meer gewone algemene def taal zoals hier weleens voorkomt?
Zal me dr morgen eens aan wagen. Slaapzuhquote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:17 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Men heeft daar meerdere sub-topics. Onderandere over de solicitatie proceduren, training en voorbereiding, etc. Maar ook materieel etc kan er besproken worden.
Hier ook, geen klanten vandaagquote:
Ligt er aan welk ene andere forum het is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:08 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja, ben jij daar ook al?
Lijkt er op als of half DEF er zit.
als je terug had gelezen, had je gezien dat we het over het kctforum haddenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ligt er aan welk ene andere forum het is.
Ik zag het net inderdaad, daar kijk ik ook af en toe mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 12:49 schreef gerco94 het volgende:
[..]
als je terug had gelezen, had je gezien dat we het over het kctforum haddenwww.kctforum.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |