Wat wil je gaan doen?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:48 schreef Thaboel het volgende:
Ik wil niet naar schoolna 2jaar afwezigheid...
Maja def is voorlopig geen optie
Ja met de grillen van hillen is niks meer zeker.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:48 schreef Thaboel het volgende:
Ik wil niet naar schoolna 2jaar afwezigheid...
Maja def is voorlopig geen optie
Wil en ga het CIOS doen. Ookal aangenomen. Zou het met mk gaan doen maar helaas is hij niet aangenomenquote:
Daaromquote:Op maandag 9 mei 2011 23:52 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja met de grillen van hillen is niks meer zeker.
Hopenlijk waait die wind dan wat geld van de boom voor defensie, want nu is het wel bar en boos daar in NLDquote:Op maandag 9 mei 2011 23:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Daaromen over 4jaar waait er hopelijk een nieuwe wind
Bij 'jullie' word er toch ook een hoop geld van het def budget afgehaalt?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hopenlijk waait die wind dan wat geld van de boom voor defensie, want nu is het wel bar en boos daar in NLD
Same here. Truste luiquote:
correctquote:Op maandag 9 mei 2011 23:59 schreef Sine_Pari het volgende:
Snurk ze Cobra4 en gerco94
Oh btw gerco94 heb jij je laatst op een ander forum aangemeld?
Okay dacht ik al, want Gerco94 en GercoNL leek nogal op elkaar, plus (19)94 en 16 is 2010. Dus word je dit jaar nog 17.quote:
Ja die enequote:
Goede nacht m.k, hopelijk is het niet zo warm in NLD als hier. Want heb me vandaag de pokke gezweten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:08 schreef m.k het volgende:
Goeden nacht iedereen![]()
Kilometer teller vandaag:16 km hardgelopen, 40 km gefietst
het was de hele dag bewolkt maar toen ik aan het hardlopen was moest de zon natuurlijk weer doorbrekenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:10 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Goede nacht m.k, hopelijk is het niet zo warm in NLD als hier. Want heb me vandaag de pokke gezweten.
Beetje moeilijk te realiseren op een openbaar forumquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:14 schreef Sine_Pari het volgende:
Men zou net als op het andere forum hier titels moeten hebben, kan men op een slag zien wie militair is, wie oud gediende is, wie spijkerbroek, etc.
welk dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:08 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja, ben jij daar ook al?
Lijkt er op als of half DEF er zit.
wat?quote:
Daar kun je je onderschrift voor gebruiken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:14 schreef Sine_Pari het volgende:
Men zou net als op het andere forum hier titels moeten hebben, kan men op een slag zien wie militair is, wie oud gediende is, wie spijkerbroek, etc.
dan welk dan wat?quote:
Doet ikke alquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:20 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Daar kun je je onderschrift voor gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |