Machtig mooie site is dat ja. Staan afentoe echt foto's op dat je denkt van wtf...quote:Op maandag 9 mei 2011 20:28 schreef Nibb-it het volgende:
Gave foto's, op www.englishrussia.com staat ook een hoop moois.
Echt, dat daaraan belastinggeld verkwist word. Kunst met de grote "K". Opbokken met dit soort onzin. Is geen kunst, is gewoon afzetterij van die betregffende kunstenaar.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
Meer dan 100.000 euro voor 700 liter pindakaas! En hier, lieve mensen, gaat het geld dat bezuinigd wordt naar toe.
'Pindakaaskunstwerk' beschadigd
Een bezoeker van Museum Boijmans van Beuningen heeft gisteren het befaamde kunstwerk 'De pindakaasvloer' van Wim T. Schippers ernstig beschadigd door er met zijn beide voeten in te gaan staan.
De schuldigde zegt erg spijt te hebben van zijn actie. Hij zou niet met opzet op het werk zijn gaan staan en gewoon niet goed hebben opgelet. Overigens is het niet de eerste keer dat iemand het kunstwerk, bestaande uit een soort lijst waarin zich 700 liter pindakaas bevindt, beschadigd. Al eerder moest het museum het markante object herstellen.
Bewust heeft het museum het nieuws proberen stil te houden, om andere mensen niet op ideeën te brengen. Vooralsnog lijkt de financiële schade mee te vallen, de materiële schade wordt hersteld. Het museum heeft officieel niet bekend gemaakt hoeveel er is betaald voor de vloer, maar naar verluidt gaat het om meer dan 100.000 euro.
Kun je goede satésaus van maken, al heb ik liever de pethjilsaus.quote:
Is die milder dan pindakaas dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kun je goede satésaus van maken, al heb ik liever de pethjilsaus.
In jouw geval; niet pittig.quote:
Ik hou wel van pittig hoor.quote:
Wel als je hem inlijst.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Echt, dat daaraan belastinggeld verkwist word. Kunst met de grote "K". Opbokken met dit soort onzin. Is geen kunst, is gewoon afzetterij van die betregffende kunstenaar.
Ik zal ook eens een muur met stoepkrijt bekalken, dan gelijk ff een aanvraag voor kunst subsidie indienen.
Welkom in het echte leven.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:57 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel zit weer aan Bratwurst, ik lig in mijn bed. Morgen weer om half 7 de wekker
Holy fuck, ik heb gewoon een leven!!!quote:
Yep. Er is nu nog maar 1 echte Fokker. En dat is tong.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Holy fuck, ik heb gewoon een leven!!!
Daaaaag Fok... ik ben gedoemd....
Tong is een HELD!quote:Op maandag 9 mei 2011 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep. Er is nu nog maar 1 echte Fokker. En dat is tong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |