quote:Op zondag 8 mei 2011 17:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat ben jij toch wantrouwend. Alsof je voortdurend geplayed wordt door mannen die precies weten waar ze op uit zijn (seks), en vrouwen allemaal heilig zijn en alleen echte liefde willen.
dit dus, mannen zijn net vrouwen en andersom heur alleen laten wij het wat meer door schemeren klein beetje maarquote:Op zondag 8 mei 2011 17:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat ben jij toch wantrouwend. Alsof je voortdurend geplayed wordt door mannen die precies weten waar ze op uit zijn (seks), en vrouwen allemaal heilig zijn en alleen echte liefde willen.
En dat komt voort uit...?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
omdat ze niet weten wat ze willen.
Nee mannen zijn gewoon raarquote:Op zondag 8 mei 2011 17:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
dit dus, mannen zijn net vrouwen en andersom heur alleen laten wij het wat meer door schemeren klein beetje maar
Nee jullie zijn fijnquote:
Onzekerheid.quote:
Niet alles is onzekerheid. Soms weet je het niet, of twijfel je, zijn er voor en tegens en hang je er ergens tussen, verandert het plaatje nog teveel, etc.quote:
Voors en tegens.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:29 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Niet alles is onzekerheid. Soms weet je het niet, of twijfel je, zijn er voor en tegens en hang je er ergens tussen, verandert het plaatje nog teveel, etc.
Dan ben je gewoon lekker dusquote:Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Voors en tegens.
Maar ligt het dan aan mij dat hij alleen seks wil ook al beweert hij van niet?
Neuken jullie alleen maar?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Voors en tegens.
Je weet het zelf niet, omdat je onzeker bent over iets.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:29 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Niet alles is onzekerheid. Soms weet je het niet, of twijfel je, zijn er voor en tegens en hang je er ergens tussen, verandert het plaatje nog teveel, etc.
Waarom geloof je hem niet?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Voors en tegens.
Omdat het best wel duidelijk is, een voorbeeld, hij smt alleen als het avond of nacht is en hij wil altijd fysiek bezig zijn (aan me zitten enzo) ipv echt emotioneel te binden of wat het dan ook is dat vrouwen doorgaan willenquote:
We praten heel veel en lang, knuffelen ook en dat vind ik heeeel fijn. Maar ik zie hem gewoon niet zo vaak.quote:
Hij zegt van niet, als vrouwen hem wijsmaken dat hij daarmee zijn kansen vergooit. Het huichelen wordt zo gecreeerd.quote:Op zondag 8 mei 2011 17:30 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Voors en tegens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |