En wat gebeurd er dan als hij die vrouw tegenkomt? Worden ze dan verliefd?quote:Op zondag 8 mei 2011 15:53 schreef Mr.Blue_Eyes het volgende:
Aan zijn gedrag. Hij geeft een beetje aandacht aan je, dan geen aandacht. Dan weer een beetje aandacht, dan geen aandacht. Dit zorgt voor onzekerheid bij jou en dat verhoogt zijn aantrekkingskracht. Na een tijdje heeft ie genoeg van je en gaat ie verder naar de volgende, totdat hij een vrouw tegenkomt die dit spelletje met hem speelt
Ik niet gelukkig, maar misschien lopen er wat meisjes rond hier op het forum die dit lezen en eindelijk het licht zien.quote:
Niet elke normale man is een player heyquote:Op zondag 8 mei 2011 15:58 schreef whaduppp het volgende:
[..]
Ik niet gelukkig, maar misschien lopen er wat meisjes rond hier op het forum die dit lezen en eindelijk het licht zien.
Je bent bang om geplayed te wordenquote:Op zondag 8 mei 2011 15:59 schreef whaduppp het volgende:
En natuurlijk zou het wel handig zijn als ik ze zelf kan herkennen, mocht ik er ooit eentje tegenkomen
Dat zeg ik ook niet, maar als er wat kerels zijn hier die een duidelijk beeld van een player kunnen schetsen, om het maar zo te zeggen...quote:
Ahahaha niet echt, zou het wel kak vinden als het me ooit overkomt. Maarja, hoorde van een paar oudere vriendinnen dat ze echt niet meer weten wie wel normale intensies heeft en wie niet.quote:
Iedereen is een player op zijn eigen wijze en zijn eigen doelstellingen. Je bedoeld iemand die niet echt interesse in je heeft, maar dat voorwendt om een keer te neuken? Normaal gesproken wimpel je die af door moeilijk te zijn. Dwz seks is pas mogelijk nadat ........, mnd later...... je kent inmiddels zijn ouders ..... OK.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:59 schreef whaduppp het volgende:
En natuurlijk zou het wel handig zijn als ik ze zelf kan herkennen, mocht ik er ooit eentje tegenkomen
Zoiets ts?quote:Gewoon een normaal uitziende jongen, die het spelletje goed speelt. Hoe herken je deze?
Ah zo ja, ja we wonen in zo'n gat, dus het is al vreemd dat ze hier ook rondsluipenquote:Op zondag 8 mei 2011 16:02 schreef Geerd het volgende:
Ik wil geen mensen kwetsen maar het is vaak wel een beetje het milieu waar je bent opgegroeid etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |