Welke landen zijn sinds de EU of zelfs de EEC opgebroken?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:24 schreef 99.999 het volgende:
Volgens mij is het niet zozeer de EU die het hier moeilijk mee heeft maar eerder de andere britten. De EU bestaat immers voor een groot deel al uit landen die eerst onderdeel waren van een groter land.
Sinds de EEC in elk geval de sovjetunie, Joegoslavië en Tsjechoslowakije die EU landen hebben opgeleverd.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:26 schreef Individual het volgende:
[..]
Welke landen zijn sinds de EU of zelfs de EEC opgebroken?
Belgiëquote:Op zondag 24 maart 2013 11:26 schreef Individual het volgende:
[..]
Welke landen zijn sinds de EU of zelfs de EEC opgebroken?
Ik had het anders moeten zeggen.. Welke landen zijn sinds de toevoeging aan de EU of EEC uit elkaar gegaan?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Sinds de EEC in elk geval de sovjetunie, Joegoslavië en Tsjechoslowakije die EU landen hebben opgeleverd.
Waarbij de laatste twee in de jaren '90.
Oh, dit is een andere situatie.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:30 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik had het anders moeten zeggen.. Welke landen zijn sinds de toevoeging aan de EU of EEC uit elkaar gegaan?
De mogelijke 'Schotland situatie' zeg maar. Natuurlijk zal het falen van dat referendum ook aan de 'goede invloed' van de EU worden toegeschreven.
Same herequote:Op donderdag 18 september 2014 11:21 schreef Ouder1 het volgende:
Ik vind het apart dat dit zo weinig in het nieuws is in Nederland. In de UK is het een heel groot ding en omdat ik nogal wat Britse vrienden heb, zowel Engelsen als Schotten, word ik er op FB al weken mee dood gegooid.
Inderdaad! Het is best bijzonder voor Europese begrippen..quote:Op donderdag 18 september 2014 11:21 schreef Ouder1 het volgende:
Ik vind het apart dat dit zo weinig in het nieuws is in Nederland. In de UK is het een heel groot ding en omdat ik nogal wat Britse vrienden heb, zowel Engelsen als Schotten, word ik er op FB al weken mee dood gegooid.
Ze willen andere landen niet op rare ideeën gaan brengenquote:Op donderdag 18 september 2014 11:21 schreef Ouder1 het volgende:
In de UK gaan ze toch daarvoor stemmen?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:48 schreef Individual het volgende:
Het zou mooi zijn als de EU ook een dergelijk (bindend) referendum zou houden, maar de EU bureaucraten weten de uitslag al dus dat gaat niet gebeuren.
En Cameron weet de uitslag ook al dus blijft vertragen. "Eh ja na de volgende verkiezingen denken we over een referendum na." Dan is het toch niet meer zijn 'fout' als de mensen YES stemmen.quote:Op donderdag 18 september 2014 12:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
In de UK gaan ze toch daarvoor stemmen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |