yw babequote:
USAquote:Op zondag 8 mei 2011 16:40 schreef 129383 het volgende:
Ik heb SAM als broadcast proggramma
dat schijnt zeer goed te zijn...
muziek op 'n AMD wil wel koelkast
Weinig behoefte aan. Ik heb nou eenmaal helemaal niks met auto's (zeker niet aan auto's die er niet eens uit zien als een auto). Ik heb er zelfs niet eens 1. (foto in mn fobo is de auto van mn ouders)quote:Op zondag 8 mei 2011 16:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Pff ga je eerst verdiepen voor je iets roept
Stokkie, welkom in het land der levendenquote:
roep dan geen dingen als je er geen verstand/kennis van hebt.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weinig behoefte aan. Ik heb nou eenmaal helemaal niks met auto's (zeker niet aan auto's die er niet eens uit zien als een auto). Ik heb er zelfs niet eens 1. (foto in mn fobo is de auto van mn ouders)
Knettertjequote:Op zondag 8 mei 2011 16:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Stokkie, welkom in het land der levenden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ik hoor rare dingen over jouquote:Op zondag 8 mei 2011 16:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Stokkie, welkom in het land der levenden
quote:Op zondag 8 mei 2011 16:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knettertjelekker geslapen?
wilde avond gehad stokstaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Hee Viro baasquote:Op zondag 8 mei 2011 16:45 schreef Viro het volgende:
[..]
roep dan geen dingen als je er geen verstand/kennis van hebt.
quote:Op zondag 8 mei 2011 16:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knettertjelekker geslapen?
joa, redelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging ik van uit dat je er net uit was, slaapkop
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Hoe zo niet? Ik vind t totaal niet spannend dus dan mag ik dat best roepen.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:45 schreef Viro het volgende:
[..]
roep dan geen dingen als je er geen verstand/kennis van hebt.
Rare mensen doen rare dinge jongequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |