Dus je ben er zó eentje.quote:Op maandag 9 mei 2011 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gears 3 ga ik niet voor de MP spelen iig
Geen kitspuit gebruiken.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:04 schreef Bozz187 het volgende:
Oh wat houd ik er van als een knijptube siliconekit kapot gaat als je er mee bezig bent
En Black Ops nog leuk vinden.quote:Op maandag 9 mei 2011 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik vind het gewoon saai worden na een tijdje
Inderdaad iedereen haat op ghost in BO maar dit valt in het niets vergeleken met de ergernissen van quick scopen en OMA noob tubes.quote:
Lol, Ghost is wel het minst wat ik haat.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad iedereen haat op ghost in BO maar dit valt in het niets vergeleken met de ergernissen van quick scopen en OMA noob tubes.
Jammer dat IW nooit meer moeite in die game heeft gestoken. Want zulke dingen hadden ze makkelijk kunnen patchen of ze moeten het zo bedoeld hebbenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:29 schreef SoldMayor het volgende:
De danger close perk van mw2.![]()
Al schiet je met een noobtube 30 meter van iemand af.. dan is tie nog dood.
Ik ook.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, Ghost is wel het minst wat ik haat.
Gebruik het zelf ook alleen maar.
Als je iemand in second chance ziet vliegen gewoon meteen een stun gooien en je killt hem 9 van de 10 keer of als je beetje vertrouwen hebt in je teammates gewoon weg lopenquote:Op maandag 9 mei 2011 17:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook.second chance vind ik een stuk erger.
Ja daar heb je een punt.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:41 schreef KoningStoma het volgende:
Dat je iemand kan killen die in second chance ligt wil nog niet zeggen dat het niet ergerlijk is.
Al die dingen zouden nog meevallen als je al die onzin met kogels die geen reet doen niet zou hebben.
Dit soort shit dus. Black ops heeft dit nog eens 10 keer zo erg en daar komen ook die magische kogels, die je 2 meter om de hoek nog raken, bij.
Wel ontzettend moeilijk vergeleken met kino. Hoogste wat ik ben gekomen tot nu toe is 11 geloof ik.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:51 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb die zombie map nog niet gedaan. Is ie leuk?
oh dus bozzdale komt niet verder dan ronde 2quote:Op maandag 9 mei 2011 17:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel ontzettend moeilijk vergeleken met kino. Hoogste wat ik ben gekomen tot nu toe is 11 geloof ik.
Ah opzich wel als je eenmaal een goed route hebt en jugger + sleight of hand en dead shot daquiri valt het wel meequote:Op maandag 9 mei 2011 17:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oh dus bozzdale komt niet verder dan ronde 2
Als je nog iemand zoekt voor zombies (nieuwe mappack heb ik alleen niet) en graag een blok aan je been hebt om het wat spannender voor jezelf te maken dan stuur je me maar een invitequote:
Haha wil je graag 2 blokken er aan doe ik ook graag mee. Nooit verder dan level 9 gekomen ofzo.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je nog iemand zoekt voor zombies (nieuwe mappack heb ik alleen niet) en graag een blok aan je been hebt om het wat spannender voor jezelf te maken dan stuur je me maar een invite
Idem hierquote:Op maandag 9 mei 2011 18:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je nog iemand zoekt voor zombies (nieuwe mappack heb ik alleen niet) en graag een blok aan je been hebt om het wat spannender voor jezelf te maken dan stuur je me maar een invite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |