quote:Op maandag 9 mei 2011 22:47 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.tomscott.com/osama/#AAiCRuK98ig
Ik had vanmorgen (lees: vanmiddag) niks geen beleg of brood in huis voor m'n brunch dus toen heb ik de frituur aangezet en friet voor ontbijt op.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:55 schreef tliciouz het volgende:
Ja dat is een ramp sinds ik op mijn eigen woon, het is zo makkelijk om de frituurpan aan te zetten of een pizza in de oven te gooien.
Haha.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:57 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen (lees: vanmiddag) niks geen beleg of brood in huis voor m'n brunch dus toen heb ik de frituur aangezet en friet voor ontbijt op.
Het is ook te makkelijk. Vorig jaar rond m'n examens woog ik 74 kilo en nu 82.5.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha.het is zo makkelijk. Morgen maar eens rode kool met hachee maken.
Ja bij mij is er ook een aantal kilo bijgekomen, gelukkig nu alweer 4 vanaf.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:05 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Het is ook te makkelijk. Vorig jaar rond m'n examens woog ik 74 kilo en nu 82.5.![]()
![]()
Rooie kool met hachee is altijd wel goed ja.Wel moeilijk om het helemaal goed te doen.
Ja maar bij vrouwen maakt dat allemaal niet zoveel uit, zolang het maar niet teveel wordt.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja bij mij is er ook een aantal kilo bijgekomen, gelukkig nu alweer 4 vanaf.
Nee heel makkelijk om te maken!Alleen moet je het laurierblaadje niet vergeten.
Klopt, maar goed ik kan afvallen wat ik wil die heupen blijf ik houden.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:10 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja maar bij vrouwen maakt dat allemaal niet zoveel uit, zolang het maar niet teveel wordt.
Och wat erg, je hebt vrouwelijke heupen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt, maar goed ik kan afvallen wat ik wil die heupen blijf ik houden.
Nee vind ik ook niet erg hoor. Maar ik merk en vooral hier op fok in LIF dat zo'n mager ding een stuk mooier gevonden word.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:13 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Och wat erg, je hebt vrouwelijke heupen.
Jouw vriendje is wel een troll he.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:22 schreef tliciouz het volgende:
Nav 'wat is je lengte & gewicht' topic
Dit topic was dat, ik vind dat meisje in de OP gewoon een normaal lichaam hebben. Maar moet je die reacties eens lezen.Sad.
Ja daar lees ik altijd overheen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:28 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Jouw vriendje is wel een troll he.
Maar het valt wel mee toch? Ik ben het eens met die eerste 2 reacties. Prima lichaam, maar geen goede bikini voor die borsten. Als ze net iets grotere tetten had gehad was er echt helemaal niks op aan te merken.
Ja precies. Ook knap dat van die malloten dat soort topics altijd om kunnen vormen tot bodybuildertopics. Alsof iemand behalve trailertrash op dat soort figuren zit te wachten.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja daar lees ik altijd overheen.
Maar klopt. En denk dat een bikinibroekje met wat bredere randen wonderen doet, en een beugel bikini.
En dan komt die zyzz altijd voorbij.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:32 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ja precies. Ook knap dat van die malloten dat soort topics altijd om kunnen vormen tot bodybuildertopics. Alsof iemand behalve trailertrash op dat soort figuren zit te wachten.
Gespierde armen vind ik ergens ook wel een beetje vanzelf spreken, als je enigszins je eigen klusjes en shit doet. Verder is (denk ik) veel belangrijker hoe de breedteverhouding tussen je schouders en je taille is. Daar heeft je spiermassa verder ook weinig mee te maken, dat heb je of dat heb je niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan komt die zyzz altijd voorbij.![]()
Maar gespierde mannen, verschrikkelijk. Blokjes vind ik dus echt niet mooi, maar wel een beetje gespierde armen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |