Wat maak jij toch vreemde vogel foto'squote:Op donderdag 19 mei 2011 18:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
ThanksEn ja is de bedoeling. Vind het juist een heel groot compliment haha.
Tweede van jou is fijn, mooie kleuren en schaduwen.
[ link | afbeelding ]
[20/365]
Deze mag er ook wel bij. Technisch gezien niet door mij gemaakt, maar wel in opdracht van mij haha.
wat heb je een dikke wijsvingerquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als je die tweede zo bewerkt als die eerste en iets meer symmetrisch maakt istie supervet (vind/denk ik dan hè). Je haalt de kracht van die foto weg door je fletse bewerking.
[ link | afbeelding ]
[20/365]
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:47 schreef murp het volgende:
[..]
Wat maak jij toch vreemde vogel foto's
Dat heeft echt wel zo zn charme
Ik druk hem plat JONGEHquote:
Dat is lichtquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:05 schreef murp het volgende:
[..]
Wat is dat groene/witte erachter eigenlijk?
en nog een oude foto nieuw bewerkt:
[ afbeelding ]
Originele foto'squote:Op donderdag 19 mei 2011 18:47 schreef murp het volgende:
[..]
Wat maak jij toch vreemde vogel foto's
Dat heeft echt wel zo zn charme
Ik hou wel van die 'industriele' foto's!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:29 schreef CompuMess het volgende:
Wat er vooraf ging aan de tunnel van BrandX...
niet deze boor, maar wel een soortgelijke uitvoering...
[ afbeelding ]
"Let op, Doe niet, Pas op..."
Vanaf hier is het nog 85 meter naar het begin van de tunnelboor...
[ afbeelding ]
Inside the machine...
[ afbeelding ]
Tunnelboor Molly onder het Scheldeplein.
Tunnelboor 'Molly' zal een dezer dagen beginnen te knagen aan het 10 meter dikke betonnen sluitblok...
quote:
Dank!quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee man, heb jij Black Sheep nooit gezien?
Dit is wel gaaf hoor. Valt zoveel te zien.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:08 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik hou wel van die 'industriele' foto's!
[ afbeelding ]
Compositie vind ik super maar het contrast is naar mijn idee echt iets te allemaal. Zo komt het vrij onrealistisch over.quote:
Dat vond de Engelse Telegraph ook; die heeft em gepubliceerd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:10 schreef Wiebeldak het volgende:
Dit is wel gaaf hoor. Valt zoveel te zien.
Hm. Ik heb geen last van dat 't contrast te sterk is. Misschien jouw of mijn beeldscherm.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:10 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dit is wel gaaf hoor. Valt zoveel te zien.
[..]
Compositie vind ik super maar het contrast is naar mijn idee echt iets te allemaal. Zo komt het vrij onrealistisch over.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee man, heb jij Black Sheep nooit gezien?
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Slechtste film die ik ooit gezien heb.
Om het ontopic te houden:
[ link | afbeelding ]
[25/365] - lol.
Beetje jammer alleen van de focus maar whatever.
Heerlijk zo'n dom kijkend schaapjequote:
heb je die eerste foto bewerkt?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:50 schreef DennyH het volgende:
Als echte fotografie noob hier ook maar is wat fotoos posten en kijken wat voor commentaar erop kom.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen van de fotoos zijn bewerkt daar moet ik me ook nog in verdiepen wat voor programma lekker werkt en wat je daar dan mee kan doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je die eerste foto bewerkt?
volgens mij valt er qua bewerking nog veel uit te halen
ik zal ff photoshop aanslingeren voor een voorbeeldjequote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:59 schreef DennyH het volgende:
[..]
Geen van de fotoos zijn bewerkt daar moet ik me ook nog in verdiepen wat voor programma lekker werkt en wat je daar dan mee kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |