quote:Op zondag 8 mei 2011 08:24 schreef Leintjeuh het volgende:
P., don't worry. Ik ga even kijken of er nog een bakkie koffie is voor meAlleen is er dan wel het risico op een hyperLein
Hyperlein? Okquote:Op zondag 8 mei 2011 08:24 schreef Leintjeuh het volgende:
P., don't worry. Ik ga even kijken of er nog een bakkie koffie is voor meAlleen is er dan wel het risico op een hyperLein
JE gaat haar niet expres extra sterke koffie geven he?quote:
Ik drink nooit sterke koffie. Ik heb 1-2 cm koffie in een kopje met een berg geschuimde melk eropquote:Op zondag 8 mei 2011 08:31 schreef PdeHoog het volgende:
JE gaat haar niet expres extra sterke koffie geven he?
Aaaaaaaaaaaaah...goed manquote:Op zondag 8 mei 2011 08:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik drink nooit sterke koffie. Ik heb 1-2 cm koffie in een kopje met een berg geschuimde melk eropMaar *poingpoingpoingpoing* klopt wel een beetje hoor
Maar da's ook na bijvoorbeeld Skittles, Fanta Red Fruit, Redbull, roze koeken. Dingen met caffeine en suiker of kleurstof en suiker. Combineert niet zo goed bij mij
Eh neequote:Op zondag 8 mei 2011 08:38 schreef PdeHoog het volgende:
Aaaaaaaaaaaaah...goed manWeet ik wat ik je de volgende keer kan voeren
Ik heb net brood naar binnen geschovenquote:Op zondag 8 mei 2011 08:42 schreef kaasplankje het volgende:
Heb je al ontbeten Pee? Wij maken hier zondag altijd een ontbijtje met broodjes uit de oven vers sapje en een eitje, eet je ook mee?
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Schijt, ik was afgeleid geraakt met die world press photo's. Snel tas inpakken en douchen.
Was Pee niet vaker later?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]P is later *pfew* kan ik toch nog mn haar föhnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |