Heb je dat nu al eens geprobeerd? Is echt verrukkelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend voor een satehsaus-addict. Jij verziekt je tosti zelfs met satehsaus
Misschien heb je wel een maagzweertjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef mootie het volgende:
Ik heb ook al 2 uur geslapen, ik ben verdoemd!
Zenuwpeesje! Maar liever geen zweertje.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een maagzweertje
Ik vergeet het eerlijk gezegd elke keerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je dat nu al eens geprobeerd? Is echt verrukkelijk
Misschien heb je verlate afkickverschijnselen van de cola.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef mootie het volgende:
Ik heb ook al 2 uur geslapen, ik ben verdoemd!
Nah, één keer doen en je wil nooit meer wat anders. Culinair hoogstandje van Nederlandse bodemquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vergeet het eerlijk gezegd elke keer
Iemand moet je buik even zachtjes masseren en een verhaaltje vertellen, dan komt 't wel goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Zenuwpeesje! Maar liever geen zweertje.
Mijn kat ligt er nu op te slapen, helpt niks.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iemand moet je buik even zachtjes masseren en een verhaaltje vertellen, dan komt 't wel goed
Wat voor verhaal is die kat aan het vertellen?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn kat ligt er nu op te slapen, helpt niks.
Het klinkt als prrrrrr prrrrrrrrrr, ik heb het idee dat ze vertelt dat ze lekker ligt.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat voor verhaal is die kat aan het vertellen?
Damn, ik nam net een hap roggebroodquote:Op zondag 8 mei 2011 00:08 schreef mootie het volgende:
Omg Bob!!!!! Dat is wel heeeeeeel erg goor!
Ik scrollde per ongeluk terug naar boven.![]()
Ik vind het meer bizar hoe die z'n hoofd in de pot heeft en daardoor hilarischquote:Op zondag 8 mei 2011 00:08 schreef mootie het volgende:
Omg Bob!!!!! Dat is wel heeeeeeel erg goor!
Ik scrollde per ongeluk terug naar boven.![]()
oke dan ben ik te laatquote:Op zondag 8 mei 2011 00:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Te laat, ze zit inmiddels al in de Remfase
wat moet ik me voorstellen bij de Remloffasequote:Op zondag 8 mei 2011 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je in de Remloffase zit is er geen redden meer aan, arme Deis.
Kijk ze!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ga een filmpje kijken Moots, misschien tot laters. Doe voorzichtig met je buikje
Heksie...Bob de Vuns, jullie ook lekker slapen straksquote:Op zondag 8 mei 2011 00:14 schreef Toverheks het volgende:
hoop dat Cc nog leest begint nu een italiaanse film met Isabella Rosalinie ned. 2
Catastrofaal voor vrouwen. Die weten bij zo'n pot weer niet in welke ze moeten kotsen, kunnen niet kiezen en alles gaat dan natuurlijk weer over de vloerquote:
Plassen en kitsen tegelijk, harstikke handig!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Catastrofaal voor vrouwen. Die weten bij zo'n pot weer niet in welke ze moeten kotsen, kunnen niet kiezen en alles gaat dan natuurlijk weer over de vloer
Houdt je van de straatquote:Op zondag 8 mei 2011 04:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, morgen weer aan het werk
Een hangoudere en ik zit te pielen met UPC spullenquote:Op zondag 8 mei 2011 04:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Oo zielig kijken? Ben je een hangjongere?
Hihi je zei pielen!quote:Op zondag 8 mei 2011 04:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een hangoudere en ik zit te pielen met UPC spullen
Remlof, vraagje, staat er standaard een digitaal signaal op de kabel van UPC of moeten ze dat ergens omzetten?quote:
Ik weet alleen dat UPC standaard kut isquote:Op zondag 8 mei 2011 04:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Remlof, vraagje, staat er standaard een digitaal signaal op de kabel van UPC of moeten ze dat ergens omzetten?
Dat is nog wat anders dan zo'n plastic gevalquote:Op zondag 8 mei 2011 04:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vandaar dat ik al drie orgasmes heb gehad en hij nog niet wil zakken
Ik zie dat je nog steeds niet op een upc ip zitquote:Op zondag 8 mei 2011 04:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vandaar dat ik al drie orgasmes heb gehad en hij nog niet wil zakken
Ik adviseer iedere gezonde bejaarde UPCquote:Op zondag 8 mei 2011 04:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is nog wat anders dan zo'n plastic geval
Nou ja, ik dacht, ik heb die CI+ kaart, daar heb dat modem van UPC toch helemaal niet voor nodig als er toch al digitaal signaal op die kabel staatquote:Op zondag 8 mei 2011 04:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie dat je nog steeds niet op een upc ip zit
Ja dan worden ze iig keihard genaaidquote:Op zondag 8 mei 2011 04:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik adviseer iedere gezonde bejaarde UPC
Je hebt nu een ip van direct-adsl.nl, dat is toch geen kpn?quote:Op zondag 8 mei 2011 04:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht, ik hen die CI+ kaart, daar heb dat modem van UPC toch helemaal niet voor nodig als er toch al digitaal signaal op die kabel staat
TV was altijd al UPCquote:Op zondag 8 mei 2011 04:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt nu een ip van direct-adsl.nl, dat is toch geen kpn?
Omdat tv tegenwoordig vooral digitaal is?quote:Op zondag 8 mei 2011 04:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dus ik probeer zenders te zoeken op de aangegeven frequentie maar hij vindt niks, noppes, nada. Dusse.....hoe kan dat?
Rustig met Teun, hij is ook de jongste niet meer.quote:Op zondag 8 mei 2011 04:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat tv tegenwoordig vooral digitaal is?
Staat los van dat UPC modem, daar doe ik alleen mee internetten. Signaal op de kabel is altijd digitaal. Of je het krijgt hangt af van mediabox óf die CI+ kaart. Of denk ik nu fout?quote:Op zondag 8 mei 2011 04:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat tv tegenwoordig vooral digitaal is?
Ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 04:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staat los van dat UPC modem, daar doe ik alleen mee internetten. Signaal op de kabel is altijd digitaal. Of je het krijgt hangt af van mediabox óf die CI+ kaart. Of denk ik nu fout?
Remmy, ik doe geen tv kabel stoppen in dat modem hè. Ik doe alleen internetkabeltje en telefoonkabeltje in dat modem. TV kabeltje gaat gewoon in 't muurtje, die gaat om dat modem heen.quote:
Je upc aansluiting heeft volgens mij een aparte uitgang voor tv en voor internet.quote:Op zondag 8 mei 2011 04:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Remmy, ik doe geen tv kabel stoppen in dat modem hè. Ik doe alleen internetkabeltje en telefoonkabeltje in dat modem. TV kabeltje gaat gewoon in 't muurtje, die gaat om dat modem heen.
Gaat voor de zekerheid bed uit om te checken
Ingang coax, uitgang twee keer telefonie, één keer ethernet, één keer usb, that's it.quote:Op zondag 8 mei 2011 04:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Je upc aansluiting heeft volgens mij een aparte uitgang voor tv en voor internet.
Die ethernetuitgang is je internet, van de rest heb ik geen verstandquote:Op zondag 8 mei 2011 04:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ingang coax, uitgang twee keer telefonie, één keer ethernet, één keer usb, that's it.
Ja, die telefonie is voor de telefoon en die usb is voor het configureren van dat kutmoden. En die coax in daar komen twee zaken op aparte frequenties op door, telefonie én internet. En er zit ook nog een stekker aan, da's voor de 180-240 prikquote:Op zondag 8 mei 2011 04:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Die ethernetuitgang is je internet, van de rest heb ik geen verstand
Ik heb geen mediabox, ik heb een CI+ kaart. Dat ding moet er voor zorgen dat digitaal signaal wat standaard al op die kabels staat (als het goed is) ook digitaal naar de TV gaat.quote:
Dat heb ik ook nooit beweerd!quote:Op zondag 8 mei 2011 05:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ach, laat ook maar, jullie hebben er ook geen verstand van
Je noemde mij een bejaarde en een lutser en je dacht dat ik al lag te slapen en dat vonden jij en Remlofquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 05:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je noemde mij een bejaarde en een lutser en je dacht dat ik al lag te slapen en dat vonden jij en Remlof
Ja dat ben je ookquote:Op zondag 8 mei 2011 05:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je noemde mij een bejaarde en een lutser en je dacht dat ik al lag te slapen en dat vonden jij en Remlof
En jij dan? Jouw hele ritme is ook helemaal naar de filistijnenquote:Op zondag 8 mei 2011 05:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Jonguh, je hoort ook gewoon te slapen nu!
quote:Op zondag 8 mei 2011 05:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En jij dan? Jouw hele ritme is ook helemaal naar de filistijnen
Ik ook, soms gaat het een paar maanden goed, met veel pijn en moeite en dan is het weer dramaquote:Op zondag 8 mei 2011 05:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar ben ik echt een baasje in, mijn ritme naar de kloten helpen.
Whehe hier ook, dan heb ik het met pijn en moeite weer op de rit, en hopla, daar gaan we weer.quote:Op zondag 8 mei 2011 05:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ook, soms gaat het een paar maanden goed, met veel pijn en moeite en dan is het weer drama
Komt door te weinig beweging. Fysieke inspanning slaap je lekker op. We moeten meer bewegen Mootie, net als Pietjequote:Op zondag 8 mei 2011 05:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Whehe hier ook, dan heb ik het met pijn en moeite weer op de rit, en hopla, daar gaan we weer.
Wacht maar totdat je net zo oud bent als ik, dan kom je erachter dat die onregelmatigheid en dat kroegtijgeren je aardig gesloopt heeftquote:
Rem is er al bijna!quote:Op zondag 8 mei 2011 05:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je net zo oud bent als ik, dan kom je erachter dat die onregelmatigheid en dat kroegtijgeren je aardig gesloopt heeft
Ik doe dat al 20 jaar en ben voorlopig nog niet van plan dat op te gevenquote:Op zondag 8 mei 2011 05:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je net zo oud bent als ik, dan kom je erachter dat die onregelmatigheid en dat kroegtijgeren je aardig gesloopt heeft
Allanges jonguh!quote:Op zondag 8 mei 2011 05:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee toch? Hij is nog geen veertig volgens mij.
Bijna 41quote:Op zondag 8 mei 2011 05:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee toch? Hij is nog geen veertig volgens mij.
Tot je tweeënveertigste gaat het nog redelijk, maar daarna wordt het hard minder en ga je het echt goed voelen. Vooral als je niet meer dan vier tot zes uur slaapt op werkdagen.quote:Op zondag 8 mei 2011 05:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe dat al 20 jaar en ben voorlopig nog niet van plan dat op te geven
Ik heb werkdagen van 10 tot 4, dat scheeltquote:Op zondag 8 mei 2011 05:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tot je veertigste gaat het nog redelijk, maar daarna wordt het hard minder en ga je het echt goed voelen. Vooral als je niet meer dan vier tot zes uur slaapt op werkdagen.
Je bent gewoon echt een lui mormel! (zegt degene die niet werkt)quote:Op zondag 8 mei 2011 05:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb werkdagen van 10 tot 4, dat scheelt
Dat scheelt wel (hoop ik voor je)quote:Op zondag 8 mei 2011 05:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb werkdagen van 10 tot 4, dat scheelt
Gaat eens werkenquote:Op zondag 8 mei 2011 05:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent gewoon echt een lui mormel! (zegt degene die niet werkt)
Dealquote:Op zondag 8 mei 2011 05:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neehee, dat zou jij mij toch gaan leren tijdens het vlees braden?
Ik ook, een vetbetaald klein baantjequote:Op zondag 8 mei 2011 05:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een heel klein baantje
Tante Lien heb je geen zangstem voor nodig.quote:Op zondag 8 mei 2011 05:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Drama, ik kan niet zingen. Eigenlijk kan ik niks. Ik kan nog geen digitale TV aansluiten
Niet? Misschien lukt het dan wel. En nu naar je nest, kssst, schiet op.quote:Op zondag 8 mei 2011 05:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Tante Lien heb je geen zangstem voor nodig.
Niet veel toch?quote:Op zondag 8 mei 2011 05:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hier duurt dat nog een paar minuten, zit wat westelijker
Goed plan, ik doe meequote:Op zondag 8 mei 2011 05:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nog één peuk en dan doe ik ook het licht uit
Commerciële nonsens.quote:
kijk zo werkt datquote:Op zondag 8 mei 2011 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Commerciële nonsens.
Ik neem mijn moeder deze zomer wel weer een dagje mee uit. Hoef ik geen geijkt bloemetje of luchtje te kopen en hebben we echt plezier.
Goedemorgen!
Dat riep mijn zoon gisteren ook heel stellig en is vanmorgen vertrokken zonder eerst een broche, gemaakt van vlinderpasta af te gevenquote:
Die hadden ze hem gedwongen te maken? Karaktertje, die gozer!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:01 schreef Deisyy het volgende:
Dat riep mijn zoon gisteren ook heel stellig en is vanmorgen vertrokken zonder eerst een broche, gemaakt van vlinderpasta af te geven
Eenschhh....mijn moeder vind het zelf ook...die is dit jaar de stad ontvluchtquote:Op zondag 8 mei 2011 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Commerciële nonsens.
Ik neem mijn moeder deze zomer wel weer een dagje mee uit. Hoef ik geen geijkt bloemetje of luchtje te kopen en hebben we echt plezier.
Goedemorgen!
ik had 2 muisjes met bloemetjes een een roze konijntje voor de deurquote:Op zondag 8 mei 2011 11:34 schreef mootie het volgende:
Mijn katten hebben wederom gefaald met moederdag.
quote:Op zondag 8 mei 2011 11:36 schreef Laysa het volgende:
en ineens bedacht ik me de reden vannacht van Moots dr misselijkheid![]()
ben je nog misselijk moots?
Hij was maar een clownquote:Op zondag 8 mei 2011 11:39 schreef Copycat het volgende:
Hopelijk houdt die misselijkheid geen negen maanden stand ...
Nee serieus, continu misselijk zijn is zwaar ruk.
Duik ik nu even een uurtje de hangmat in, met It.
Wordt het zakje dan aan je lichaam geplakt?quote:Op zondag 8 mei 2011 11:40 schreef Laysa het volgende:
Ff denken wat ik straks aan ga doen...ik heb nu nl als proef zijnde 2 infusen....1 aan elke kant waarvan dr 1 is aangesloten...maar het zit wat raar....
Nee....dit systeem heeft het infuus en de lijn los van elkaar...dus nu schiet ik het infuus dr in...en dan wacht ik een paar dagen op de natuurlijke ontstekingsreactie ( die dr nu uiteraard niet isquote:Op zondag 8 mei 2011 11:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Wordt het zakje dan aan je lichaam geplakt?
Gedwongen rugslapen dus.quote:Op zondag 8 mei 2011 11:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....dit systeem heeft het infuus en de lijn los van elkaar...dus nu schiet ik het infuus dr in...en dan wacht ik een paar dagen op de natuurlijke ontstekingsreactie ( die dr nu uiteraard niet is)
en dan sluit ik me pomp eraan zodat ik dan misschien minder heftig reageer op de medicatie die op dat moment op die plek naar binnen komt...maar ik heb er een hard hoofd in![]()
Maar nu heb ik links en rechts een dopje...en nu blijf ik aan beiden kanten haken...heel fijn
gewoon nietquote:Op zondag 8 mei 2011 11:46 schreef Laysa het volgende:
ik ga ff kijken wat ik voor vandaag moet strijken
Strijken is voor wijvenquote:Op zondag 8 mei 2011 11:46 schreef Laysa het volgende:
ik ga ff kijken wat ik voor vandaag moet strijken
nee ik ga dr op liggen....door de pijn heen gaanquote:
ja maar ik kan echt niet zo gekreukeld de deur uit...quote:
jawehel, wat kan jou t schelen johquote:Op zondag 8 mei 2011 11:49 schreef Laysa het volgende:
ja maar ik kan echt niet zo gekreukeld de deur uit...
ik ook maar soms ontkom je dr niet aanquote:Op zondag 8 mei 2011 12:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik koop zo weinig mogelijk kleren wat gestreken moet worden, vind dat echt een stom klusje
Nou ik heb van de kekke zomerjurkjes die kreukelen...die moet je wel strijken...maar das alleen in de zomer....en dk heeft idd overhemdenquote:Op zondag 8 mei 2011 12:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor mezelf koop ik niks wat ik moet strijken, alleen die stomme overhemden altijd!
Ook die regel ik strijkvrijquote:Op zondag 8 mei 2011 12:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou ik heb van de kekke zomerjurkjes die kreukelen...die moet je wel strijken...maar das alleen in de zomer....en dk heeft idd overhemden
Jep, en maar weer gebeld met UPC, want bij de helft van de HD zender geeft ie aan "Geen programma beschikbaar". Vriendelijk mens aan de andere kant "Ik weet het niet, 't is een nieuw product, wij bellen u morgen terug"quote:
Dat is wel heel lief.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
UPC heeft nu toch echt een fantastische hulpvaardige helpdesk
Ze bellen net terug met de tip dat het een uur kan duren voordat alles geïnstalleerd is.
En als klap op de vuurpijl: "Ik neem in ieder geval morgen nog even contact met u op, heeft een voorkeur voor een tijd?"
Nah...hoe aardig kun je het maken voor klant? Hulde
quote:Op zondag 8 mei 2011 16:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ha! Humor voor mensen zonder humor.
Leuk hoor.
Ik heb gebeld! Held die ik ben.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb via Facebook tegen mijn liefste zuster lopen melden dat ze maar even tegen mijn moeder moet zeggen dat ik haar een fijne moederdag toewens.
Plicht voldaan.
Heeft je moeder zelf geen feestboek?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb via Facebook tegen mijn liefste zuster lopen melden dat ze maar even tegen mijn moeder moet zeggen dat ik haar een fijne moederdag toewens.
Plicht voldaan.
Ik wist niet jij kon voetballenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:05 schreef Toverheks het volgende:
we zijn begonnen, eerlijk toegeven Twente supporters hadden een prachtig mooi spandoek
in mijn volgend leven kom ik terug als Prof. voetballer of gewoon huisschilder dat mag ookquote:
Daar zit nogal een verschilletje in.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
in mijn volgend leven kom ik terug als Prof. voetballer of gewoon huisschilder dat mag ook
qua salaris hequote:
Dan kon je ook veel makkelijker staand plassenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
qua salaris henee maar echt als ik een jongentje was geweest dan wist ik het wel
hahhahaquote:Op zondag 8 mei 2011 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kon je ook veel makkelijker staand plassen
Help jezelf, ik weet niet eens waar het over gaat.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:42 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
en weer een puntje kom maar kom maar op met de Beker
![]()
![]()
KNVB BEKER tussen AJAX en FC Twente ken je sportgeschiedenisquote:Op zondag 8 mei 2011 18:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Help jezelf, ik weet niet eens waar het over gaat.
Zet over een kwartier de tv aan, veronica.quote:
Hoe de fluitende kontpukkel kan het nou "sportgeschiedenis" zijn als het nu bezig is, man!quote:Op zondag 8 mei 2011 18:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
KNVB BEKER tussen AJAX en FC Twente ken je sportgeschiedenis![]()
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe de fluitende kontpukkel kan het nou "sportgeschiedenis" zijn als het nu bezig is, man!
we maken er nog wel eentje bij wordt het 3-1 hoorde nu al getoeter hier dus straks staat de stad op zijn kopquote:Op zondag 8 mei 2011 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou, Twente is beter dus die tegengoal vond ik niet tof.
En als ze verliezen is het weer één grote bende. Leuk joh.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we maken er nog wel eentje bij wordt het 3-1 hoorde nu al getoeter hier dus straks staat de stad op zijn kop
Mwah... Amsterdammers in Rotterdam, ik denk niet dat een eventuele bende beperkt blijft tot "als ze verliezen"quote:Op zondag 8 mei 2011 19:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En als ze verliezen is het weer één grote bende. Leuk joh.
Ik heb het niet zo op dat gehooligan. Voetbalsfeer is baas, vooral tijdens het EK of WK. Het is alleen een beetje jammer van "die andere sfeer".quote:
Hier komen ook donkere wolken deze kant op, ik hoop op onweerquote:Op zondag 8 mei 2011 20:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, maar 't wordt hier buiten toch aardig donker en het is broeierig
heb jij zo een hekel aan Amsterdammers???quote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nu volgende week nog even de genadeklap, zou wel heel mooi zijn
Wel aan die kutbluffertjes van Ajax, inclusief dat patserige management.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb jij zo een hekel aan Amsterdammers???
Ik ook niet hoor Heksie, maar als Rotterdamse hoor ik vanzelfsprekend voor de tegenstander van Ajax te zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb jij zo een hekel aan Amsterdammers???
ik vind de Boer juist klasse hebben, alles netjes in pak een goede aanpak van alles vind de boer een aanwinst voor AJAX.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wel aan die kutbluffertjes van Ajax, inclusief dat patserige management.
quote:
De Boer is naast erg kleurloos wel ok, maar er lopen er wat meer rondquote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik vind de Boer juist klasse hebben, alles netjes in pak een goede aanpak van alles vind de boer een aanwinst voor AJAX.
en ja hoor Deisyy begrijp het wel is maar een spelletje maar alleen jammer dat Amsterdam verloren heeft maar Twente voetbalde gewoon goed.
Das logiesquote:Op zondag 8 mei 2011 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De Boer is naast erg kleurloos wel ok, maar er lopen er wat meer rond
Dat zijn de echte supporters!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
kan mij het schele mijn AJAX hart blijft toch wel kloppen
Ik zag het artikel ook en alleen al na het lezen van de kop werd ik misselijk en wilde ik de rest niet lezen. Nu heb ik het toch gedaanquote:Op zondag 8 mei 2011 20:56 schreef Toverheks het volgende:
Dit he, wat zal ik de daders graag achter een auto meeslepen, zal ervoor zelf mijn rijbewijs halen![]()
Katten gruwelijk verminkt
ALMERE - In Almere is een kattenmishandelaar actief.
Van een Almeerse vrouw zijn twee katten mishandeld. De vrouw heeft totaal overstuur haar verhaal gedaan aan WebRegio. Een van de dieren had een strakke tyrip om zijn nek en overleefde het tenauwernood toen zijn bazin het ontdekte. De andere kat is doodgevonden met een afgeknipte staart. De dierenambulance denkt dat het dier met zijn staart is vastgebonden achter een auto.
Eerder waren er al meldingen van vergiftigde katten in Almere.
Er is aangifte gedaan bij de politie.
Jep, misselijke rotstreek.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag het artikel ook en alleen al na het lezen van de kop werd ik misselijk en wilde ik de rest niet lezen. Nu heb ik het toch gedaan
Wat een graftak vind ik dat en dan die zuigende presentator erbijquote:Op zondag 8 mei 2011 21:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Met HD TV zie je die lul van een Koos Spee ook veel beter en scherper![]()
Ik heb een paar jaar gehad (was toen nog schilder) dat ik om vijf uur al in de auto zat, richting A'dam. Kan mij echt niet meer voorstellen hoe ik dat zolang heb volgehoudenquote:
Maar was je dan 2 uur aan reistijd kwijt ofzo, want een beetje normale schilder begint toch pas tussen 7 en half 8?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar gehad (was toen nog schilder) dat ik om vijf uur al in de auto zat, richting A'dam. Kan mij echt niet meer voorstellen hoe ik dat zolang heb volgehouden
Om voor de files uit te zijn begonnen we heel erg vroeg, 's middags zaten we om half vier al weer in de auto. Trouwens, Kampen-Amsterdam is zonder files al 1:15 uur rijden.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar was je dan 2 uur aan reistijd kwijt ofzo, want een beetje normale schilder begint toch pas tussen 7 en half 8?
Daarom altijd beter om bij Amsterdam uit de buurt te blijvenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Om voor de files uit te zijn begonnen we heel erg vroeg, 's middags zaten we om half vier al weer in de auto. Trouwens, Kampen-Amsterdam is zonder files al 1:15 uur rijden.
Van jou kan ik het hebbenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom altijd beter om bij Amsterdam uit de buurt te blijven![]()
Geintje Heks
Wat zonde van al die reistijd, hadden ze beter plaatselijke schildersbedrijven kunnen nemenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Werkte toen bij Wilkes BV, schilderbedrijf in A'dam. Daarna deden we alle C&A's in heel Nederalnd. Godsamme wat heb ik al wat in die auto gezeten in mijn leven.
het zijn alleen maar boeren die hier heen komen, morgen begint de renovatie hier naast en het dakkapel komt uit haaksbergen, het zijn echt alleen maar boeren en buitenlui zowat die Amsterdam opkavelen.........quote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zonde van al die reistijd, hadden ze beter plaatselijke schildersbedrijven kunnen nemen
Van jou kan ik het hebbenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het zijn alleen maar boeren die hier heen komen, morgen begint de renovatie hier naast en het dakkapel komt uit haaksbergen, het zijn echt alleen maar boeren en buitenlui zowat die Amsterdam opkavelen.........
bedoel niks met boeren hoor gewoon van buiten Amsterdam
denk eerder te duur....en zijn grote bedrijven he meestalquote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van jou kan ik het hebben![]()
Misschien zijn Amsterdammers gewoon niet zo hendig
Mèn, toen ik uiteindelijk een eigen huis had, systeembeheerder was, huurde ik het schidersbedrijf dat mij al eerste aangenomen had en mij het vak geleerd in. Nooit geen kwast meer aangeraakt, behalve dan bij m'n zeiljacht (anti-fouling) en dit huis. Ik heb zo'n ontzettende hekel aan dat schilderen, 13 jaar met tegenzin gedaan. Wat het nog leuk maakte, waren de leuke objecten die ik toch vaak een kleurtje gaf en de diversiteit aan mensen die je tegenkwam.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh jij kan dus ingehuurd worden als beun de schilder, hendig.
In die tijd? Aartslui en dan bedoel ik echt aartsluiquote:Op zondag 8 mei 2011 21:40 schreef Deisyy het volgende:
Misschien zijn Amsterdammers gewoon niet zo hendig
Ga maar eens op de A6 kijken om zes uur 's morgens. Complete colonnes vanuit het noorden naar het westen. En niet alleen omdat daar meer werk is. Mensen in het noorden en oosten werken simpelweg een stuk harder.quote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef Toverheks het volgende:
denk he, bv mannen in friesland jij die zijn uitgebouwd daar zo een bedrijf neemt dan een grote klus aan en zwerft door heel Nederland
En daarom heeft Twente de beker?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga maar eens op de A6 kijken om zes uur 's morgens. Complete colonnes vanuit het noorden naar het westen. En niet alleen omdat daar meer werk is. Mensen in het noorden en oosten werken simpelweg een stuk harder.
Dat is ongezond hoor, 13 jaar lang werk doen waar je een hekel aan hebt, Werkte je voor een baas of was je zelfstandig?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mèn, toen ik uiteindelijk een eigen huis had, systeembeheerder was, huurde ik het schidersbedrijf dat mij al eerste aangenomen had en mij het vak geleerd in. Nooit geen kwast meer aangeraakt, behalve dan bij m'n zeiljacht (anti-fouling) en dit huis. Ik heb zo'n ontzettende hekel aan dat schilderen, 13 jaar met tegenzin gedaan. Wat het nog leuk maakte, waren de leuke objecten die ik toch vaak een kleurtje gaf en de diversiteit aan mensen die je tegenkwam.
Glas zetten vond ik daarentegen wel erg leuk om te doen. Gewoon in één dag enkelglas uit de woning halen en dubbelglas erin. Het liefst aangenomen, kon je aardig mee verdienen. Daarbij zag je nog veel meer mensen van allerlei allooi.
Altijd voor een baas. Nooit gedurfd om voor mijzelf te beginnen. Wel ooit eens gevraagd om samen wat te starten door een Kampenaar. Ik zei "Nee" en hij deed het alleen. Heeft nu ongeveer 40 man aan het werk. Kon ik dit leven nog maar één keer overdoen denk ik regelmatigquote:Op zondag 8 mei 2011 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ongezond hoor, 13 jaar lang werk doen waar je een hekel aan hebt, Werkte je voor een baas of was je zelfstandig?
geloof je gelijk maar er zijn ook amsterdammers die ook hard werken hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 21:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga maar eens op de A6 kijken om zes uur 's morgens. Complete colonnes vanuit het noorden naar het westen. En niet alleen omdat daar meer werk is. Mensen in het noorden en oosten werken simpelweg een stuk harder.
Sport is van een andere categorie, daar telt naast hard werken, doorzettingsvermogen vooral ook aangeboren talent.quote:
Jep, die ken ik ook. Maar slap lullen doen ze nog beterquote:Op zondag 8 mei 2011 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geloof je gelijk maar er zijn ook amsterdammers die ook hard werken hoor
Zo geweldig is het altijd niet om 40 man personeel in dienst te hebben en al helemaal niet als het schilders zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Altijd voor een baas. Nooit gedurfd om voor mijzelf te beginnen. Wel ooit eens gevraagd om samen wat te starten door een Kampenaar. Ik zei "Nee" en hij deed het alleen. Heeft nu ongeveer 40 man aan het werk. Kon ik dit leven nog maar één keer overdoen denk ik regelmatig
Niet omdat je er per definitie gelukkiger van wordt, maar bijvoorbeeld die uitdaging, die zou ik dan wel aan willen gaan.
Toch had ik daar meer moeten uitslepen. Zo ook met dat varen wat ik gedaan heb. Daar heb ik kansen laten liggen. Gasten die samen met mij op die klippers voeren, daar zijn er nu tussen die twee of drie van die dingen hebben varen. Maar 't zit net niet in mij ook. Ik hield ook veel teveel van kroegen en vrouwen. Dat zijn geen eigenschappen die je tot een succesvol zakenman makenquote:Op zondag 8 mei 2011 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo geweldig is het altijd niet om 40 man personeel in dienst te hebben en al helemaal niet als het schilders zijn
wat een stom onderschrift dan, niet alle vrouwen gebruiken mannen voor het geld hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat Coos altijd al als onderschrift heeft staan: "Een tweede kut maakt je blut"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |