Heb je dat nu al eens geprobeerd? Is echt verrukkelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend voor een satehsaus-addict. Jij verziekt je tosti zelfs met satehsaus
Misschien heb je wel een maagzweertjequote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef mootie het volgende:
Ik heb ook al 2 uur geslapen, ik ben verdoemd!
Zenuwpeesje! Maar liever geen zweertje.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een maagzweertje
Ik vergeet het eerlijk gezegd elke keerquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb je dat nu al eens geprobeerd? Is echt verrukkelijk
Misschien heb je verlate afkickverschijnselen van de cola.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:56 schreef mootie het volgende:
Ik heb ook al 2 uur geslapen, ik ben verdoemd!
Nah, één keer doen en je wil nooit meer wat anders. Culinair hoogstandje van Nederlandse bodemquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vergeet het eerlijk gezegd elke keer
Iemand moet je buik even zachtjes masseren en een verhaaltje vertellen, dan komt 't wel goedquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Zenuwpeesje! Maar liever geen zweertje.
Mijn kat ligt er nu op te slapen, helpt niks.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iemand moet je buik even zachtjes masseren en een verhaaltje vertellen, dan komt 't wel goed
Wat voor verhaal is die kat aan het vertellen?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn kat ligt er nu op te slapen, helpt niks.
Het klinkt als prrrrrr prrrrrrrrrr, ik heb het idee dat ze vertelt dat ze lekker ligt.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat voor verhaal is die kat aan het vertellen?
Damn, ik nam net een hap roggebroodquote:Op zondag 8 mei 2011 00:08 schreef mootie het volgende:
Omg Bob!!!!! Dat is wel heeeeeeel erg goor!
Ik scrollde per ongeluk terug naar boven.![]()
Ik vind het meer bizar hoe die z'n hoofd in de pot heeft en daardoor hilarischquote:Op zondag 8 mei 2011 00:08 schreef mootie het volgende:
Omg Bob!!!!! Dat is wel heeeeeeel erg goor!
Ik scrollde per ongeluk terug naar boven.![]()
oke dan ben ik te laatquote:Op zondag 8 mei 2011 00:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Te laat, ze zit inmiddels al in de Remfase
wat moet ik me voorstellen bij de Remloffasequote:Op zondag 8 mei 2011 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je in de Remloffase zit is er geen redden meer aan, arme Deis.
Kijk ze!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ga een filmpje kijken Moots, misschien tot laters. Doe voorzichtig met je buikje
Heksie...Bob de Vuns, jullie ook lekker slapen straksquote:Op zondag 8 mei 2011 00:14 schreef Toverheks het volgende:
hoop dat Cc nog leest begint nu een italiaanse film met Isabella Rosalinie ned. 2
Catastrofaal voor vrouwen. Die weten bij zo'n pot weer niet in welke ze moeten kotsen, kunnen niet kiezen en alles gaat dan natuurlijk weer over de vloerquote:
Plassen en kitsen tegelijk, harstikke handig!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Catastrofaal voor vrouwen. Die weten bij zo'n pot weer niet in welke ze moeten kotsen, kunnen niet kiezen en alles gaat dan natuurlijk weer over de vloer
Houdt je van de straatquote:Op zondag 8 mei 2011 04:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, morgen weer aan het werk
Een hangoudere en ik zit te pielen met UPC spullenquote:Op zondag 8 mei 2011 04:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Oo zielig kijken? Ben je een hangjongere?
Hihi je zei pielen!quote:Op zondag 8 mei 2011 04:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een hangoudere en ik zit te pielen met UPC spullen
Remlof, vraagje, staat er standaard een digitaal signaal op de kabel van UPC of moeten ze dat ergens omzetten?quote:
Ik weet alleen dat UPC standaard kut isquote:Op zondag 8 mei 2011 04:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Remlof, vraagje, staat er standaard een digitaal signaal op de kabel van UPC of moeten ze dat ergens omzetten?
Dat is nog wat anders dan zo'n plastic gevalquote:Op zondag 8 mei 2011 04:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vandaar dat ik al drie orgasmes heb gehad en hij nog niet wil zakken
Ik zie dat je nog steeds niet op een upc ip zitquote:Op zondag 8 mei 2011 04:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vandaar dat ik al drie orgasmes heb gehad en hij nog niet wil zakken
Ik adviseer iedere gezonde bejaarde UPCquote:Op zondag 8 mei 2011 04:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is nog wat anders dan zo'n plastic geval
Nou ja, ik dacht, ik heb die CI+ kaart, daar heb dat modem van UPC toch helemaal niet voor nodig als er toch al digitaal signaal op die kabel staatquote:Op zondag 8 mei 2011 04:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie dat je nog steeds niet op een upc ip zit
Ja dan worden ze iig keihard genaaidquote:Op zondag 8 mei 2011 04:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik adviseer iedere gezonde bejaarde UPC
Je hebt nu een ip van direct-adsl.nl, dat is toch geen kpn?quote:Op zondag 8 mei 2011 04:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht, ik hen die CI+ kaart, daar heb dat modem van UPC toch helemaal niet voor nodig als er toch al digitaal signaal op die kabel staat
TV was altijd al UPCquote:Op zondag 8 mei 2011 04:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt nu een ip van direct-adsl.nl, dat is toch geen kpn?
Omdat tv tegenwoordig vooral digitaal is?quote:Op zondag 8 mei 2011 04:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dus ik probeer zenders te zoeken op de aangegeven frequentie maar hij vindt niks, noppes, nada. Dusse.....hoe kan dat?
Rustig met Teun, hij is ook de jongste niet meer.quote:Op zondag 8 mei 2011 04:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat tv tegenwoordig vooral digitaal is?
Staat los van dat UPC modem, daar doe ik alleen mee internetten. Signaal op de kabel is altijd digitaal. Of je het krijgt hangt af van mediabox óf die CI+ kaart. Of denk ik nu fout?quote:Op zondag 8 mei 2011 04:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat tv tegenwoordig vooral digitaal is?
Ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 04:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staat los van dat UPC modem, daar doe ik alleen mee internetten. Signaal op de kabel is altijd digitaal. Of je het krijgt hangt af van mediabox óf die CI+ kaart. Of denk ik nu fout?
Remmy, ik doe geen tv kabel stoppen in dat modem hè. Ik doe alleen internetkabeltje en telefoonkabeltje in dat modem. TV kabeltje gaat gewoon in 't muurtje, die gaat om dat modem heen.quote:
Je upc aansluiting heeft volgens mij een aparte uitgang voor tv en voor internet.quote:Op zondag 8 mei 2011 04:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Remmy, ik doe geen tv kabel stoppen in dat modem hè. Ik doe alleen internetkabeltje en telefoonkabeltje in dat modem. TV kabeltje gaat gewoon in 't muurtje, die gaat om dat modem heen.
Gaat voor de zekerheid bed uit om te checken
Ingang coax, uitgang twee keer telefonie, één keer ethernet, één keer usb, that's it.quote:Op zondag 8 mei 2011 04:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Je upc aansluiting heeft volgens mij een aparte uitgang voor tv en voor internet.
Die ethernetuitgang is je internet, van de rest heb ik geen verstandquote:Op zondag 8 mei 2011 04:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ingang coax, uitgang twee keer telefonie, één keer ethernet, één keer usb, that's it.
Ja, die telefonie is voor de telefoon en die usb is voor het configureren van dat kutmoden. En die coax in daar komen twee zaken op aparte frequenties op door, telefonie én internet. En er zit ook nog een stekker aan, da's voor de 180-240 prikquote:Op zondag 8 mei 2011 04:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Die ethernetuitgang is je internet, van de rest heb ik geen verstand
Ik heb geen mediabox, ik heb een CI+ kaart. Dat ding moet er voor zorgen dat digitaal signaal wat standaard al op die kabels staat (als het goed is) ook digitaal naar de TV gaat.quote:
Dat heb ik ook nooit beweerd!quote:Op zondag 8 mei 2011 05:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ach, laat ook maar, jullie hebben er ook geen verstand van
Je noemde mij een bejaarde en een lutser en je dacht dat ik al lag te slapen en dat vonden jij en Remlofquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 05:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je noemde mij een bejaarde en een lutser en je dacht dat ik al lag te slapen en dat vonden jij en Remlof
Ja dat ben je ookquote:Op zondag 8 mei 2011 05:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je noemde mij een bejaarde en een lutser en je dacht dat ik al lag te slapen en dat vonden jij en Remlof
En jij dan? Jouw hele ritme is ook helemaal naar de filistijnenquote:Op zondag 8 mei 2011 05:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Jonguh, je hoort ook gewoon te slapen nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |