Dat Klinkt Heel Logisch, Maar Sommige Dingen die Je doet Ook Weer niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
Van een Sigaret word ik trouwens wel een beetje licht in het hoofd zo, een beetje hangerig en dan moet ik tegen Dingen aan gaan leunen. Van een paar glazen Wijn of Baileys krijg ik dat effect niet. Dat effect is wel handig om contact tussen de geslachten te bevorderen. Dus eigenlijk is een sigaret wel Effectiever.
Nee, dat effect gaat heel snel weer weg. En voor je het weet rook je dagelijks, en ben je een verslaafde.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
Van een Sigaret word ik trouwens wel een beetje licht in het hoofd zo, een beetje hangerig en dan moet ik tegen Dingen aan gaan leunen. Van een paar glazen Wijn of Baileys krijg ik dat effect niet. Dat effect is wel handig om contact tussen de geslachten te bevorderen. Dus eigenlijk is een sigaret wel Effectiever.
Weet je zeker dat je een sigaret gerookt hebt en geen joint ??quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
Tussen welke lipjes had jij ze dan gestopt?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik vind dat er maar vies uitzien hoor, ik schrok me rot
Ja heel zeker. Van de joint lag ik half in coma achterover.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je een sigaret gerookt hebt en geen joint ??
Ahahahehe mietje.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja heel zeker. Van de joint lag ik half in coma achterover.
Nee hoor, dat effect is veel intenser en heftiger, echt dat je iets/ iemand moet vastpakken en moet leunen/ zitten. Van een glas alcoholische drank denk je: "Zo, nu is mijn mond weer eens lekker bevochtigd".quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat effect gaat heel snel weer weg. En voor je het weet rook je dagelijks, en ben je een verslaafde.
Nee, geloof me, ik heb 20 jaar gerookt. Dat effect is heel snel weg als je het vaker doet.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:04 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee hoor, dat effect is veel intenser en heftiger, echt dat je iets/ iemand moet vastpakken en moet leunen/ zitten. Van een glas alcoholische drank denk je: "Zo, nu is mijn mond weer eens lekker bevochtigd".
Ja kloptquote:
Nee hoorquote:Op zondag 8 mei 2011 00:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, geloof me, ik heb 20 jaar gerookt. Dat effect is heel snel weg als je het vaker doet.
Ja, dus wat weet jij er nu van?quote:Op zondag 8 mei 2011 00:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee hoor
al is 20 jaar wel Heel erg lang natuurlijk
Dat klopt. Je wordt alleen licht in je hoofd als je lichaam weinig of geen nicotine is gewend. Of wanneer je een overdosis aan nicotine krijgt.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, geloof me, ik heb 20 jaar gerookt. Dat effect is heel snel weg als je het vaker doet.
Bij mij hield het na een aantal pakjes aan. Maar wat zonde dat dat bijzondere effect verdwijnt. Want dat is juist heel speciaal; dat je moet gaan leunen op iets/ iemand en moet wegglijden in de situatie. Daarom snap ik ook niet dat dat zo op het eerste gezicht een afknapper is. Het is toch lekker dat ze dan even tegen je aan komt leunen? Dat is alleen voor die eerste ontmoeting, om zo relaxt te doen. Daarna kan ze dan die apparaten wel weggooien als dat gewenst is.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:12 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat klopt. Je wordt alleen licht in je hoofd als je lichaam weinig of geen nicotine is gewend. Of wanneer je een overdosis aan nicotine krijgt.
oh jij weerquote:Op zondag 8 mei 2011 00:14 schreef gamezz het volgende:
[..]
Omdat ze zelf ook roken. En rokers knappen vaak juist niet af op rokende vrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |