Ja en er is ook een verschil tussen slank en graatmager.. je gaat mij niet wijsmaken dat als zij 52 kilo weegt dat ze ook maar een grammetje vet heeft.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:17 schreef fathank het volgende:
Mensen leer het nou eens. Alleen blind staren op gewicht heeft weinig zin. Er zit nogal een verschil tussen iemand die 68 kilo weegt met een vetpercentage van 25% of 15%..
Als zij graatmager wil zijn moet ze dat zelf weten. Haar keuze, haar verantwoordelijkheid. Wie zijn wij om met een belerend vingertje te gaan wijzen "dat is niet normaal blablabla". Ik proef vooral een hoop jaloezie van mensen die zogenaamd tevreden met hun eigen 'normale' lichaam zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja en er is ook een verschil tussen slank en graatmager.. je gaat mij niet wijsmaken dat als zij 52 kilo weegt dat ze ook maar een grammetje vet heeft.
Ach kom, binnen normale marges heb je gelijk maar dit gewicht is zo laag voor haar lengte...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:17 schreef fathank het volgende:
Mensen leer het nou eens. Alleen blind staren op gewicht heeft weinig zin. Er zit nogal een verschil tussen iemand die 68 kilo weegt met een vetpercentage van 25% of 15%..
sure, nu zijn we jaloers.. Is uiteindelijk haar keus wat ze wil inderdaad. maar we kunnen haar onze mening geven en graatmager is echt not done.. lelijk en ongezond.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Als zij graatmager wil zijn moet ze dat zelf weten. Haar keuze, haar verantwoordelijkheid. Wie zijn wij om met een belerend vingertje te gaan wijzen "dat is niet normaal blablabla". Ik proef vooral een hoop jaloezie van mensen die zogenaamd tevreden met hun eigen 'normale' lichaam zijn.
Waarom is graatmager not done? Ikzelf vind het ook niet mooi maar wie ben jij om te bepalen dat het not done is? De hele modellenwereld is ook graatmager en die hengelen er bakken met geld mee binnen. Dus zo not done is het volgens mij niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
sure, nu zijn we jaloers.. Is uiteindelijk haar keus wat ze wil inderdaad. maar we kunnen haar onze mening geven en graatmager is echt not done.. lelijk en ongezond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |