ik weet dat het raar klinkt, en officieel is het goed.. maar het ziet er ECHT heel mollig uit.. ik wil graag van dat vet af..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:11 schreef boem-dikkie het volgende:
1.68 en 52kg en jezelf dan te dik vinden.
Niet afvallen maar gewoon meer spiermassa krijgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:14 schreef juxtaposition het volgende:
Dan zou ik niet gaan afvallen maar gaan sporten. Zie je er een stuk strakker uit. Afvallen is met dat gewicht niet verantwoord.
Ja, dat moet je dus niet worden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:16 schreef Liv-Life het volgende:
maar dan word ik meer gespierd.. ik wil graag echt dunner worden..
www.tinypic.comquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:30 schreef Liv-Life het volgende:
Wow .. sorry mn computer doet weer is raar.. kan niks uploaden..
Dat werkt dus niet, je moet die foto even uploaden naar imagehack of iets dergelijksquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:30 schreef Liv-Life het volgende:
[ [url=file:///C:/Users/Tom/Documents/WebCam%20Media/Capture/ArcSoft_Afbeelding279.jpg]afbeelding[/url] ]
heupen zijn vrouwelijkquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:42 schreef Liv-Life het volgende:
het is gewoon .. die heupen die me storen..zo VEEL.. dat het niet vrouwelijk meer is.
Dit moet wel een hele slechte troll zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:52 schreef Liv-Life het volgende:
maar het is ook dat buikje http://i54.tinypic.com/nmerh5.jpg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |