Ik vind het zeker een vet shirt, en het is meer als kritiek op de maatschappij.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:59 schreef Gemaskerde het volgende:
Tevens waarom zou je zo'n shirt willen?
Zou dit misschien ook een soort van kritiek kunnen leven op de maatschappij?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:00 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Ik vind het zeker een vet shirt, en het is meer als kritiek op de maatschappij.
Ja dat klopt, maar ik vind hem niet vet genoeg, hij moet er natuurlijk ook een beetje stoer uit zien.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:08 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Zou dit misschien ook een soort van kritiek kunnen leven op de maatschappij?
http://cgi.ebay.co.uk/Osa(...)wItem#ht_1281wt_1139
Goeie, maar hoe kom ik dan aan de opdruk van dat shirt? Ik kan hem wel van de foto kopieren maar dat gaat er niet uitzien.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:16 schreef einzeinz het volgende:
Pakistan denk ik?
Je kan het toch ook zelf laten maken?
Er zijn zat foto's van Osama te vinden en met een beetje photoshop tover je een kroon op z'n hoofd. En wat vleugels.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:17 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Goeie, maar hoe kom ik dan aan de opdruk van dat shirt? Ik kan hem wel van de foto kopieren maar dat gaat er niet uitzien.
Ga ik proberen, en dan doe ik er RIP bij en Death to America in het Arabisch. Geniaal.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:18 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Er zijn zat foto's van Osama te vinden en met een beetje photoshop tover je een kroon op z'n hoofd. En wat vleugels.
Post resultaat hierquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:20 schreef Gangsterboi het volgende:
[..]
Ga ik proberen, en dan doe ik er RIP bij en Death to America in het Arabisch. Geniaal.
Elf september.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:00 schreef Wiehoe het volgende:
Waarschijnlijk goedkoper dan als je zoiets wil gaan importeren.
Ik ben wel benieuwd wanneer je zoiets draagt
Gewoon op school ofzo.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:00 schreef Wiehoe het volgende:
Waarschijnlijk goedkoper dan als je zoiets wil gaan importeren.
Ik ben wel benieuwd wanneer je zoiets draagt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |